Škoda v Indiji začela proizvajati novo Octavio

V teh dneh je s tekočega traku v indijski tovarni Aurangabad zapeljala nova generacija Škodine prodajne uspešnice. Nova Octavia prepriča s prostornostjo, visoko stopnjo funkcionalnosti in številnimi tehničnimi posebnostmi ter izvrstnim razmerjem med ceno in vrednostjo.

“Nova Škoda Octavia zdaj z lastno proizvodnjo vstopa na enega od mednarodnih rastočih trgov. Naš daleč najuspešnejši model je tudi na indijskem trgu gonilo Škodine rasti,” je povedal predsednik Škodine uprave, prof. dr. h.c. Winfried Vahland.

Tretja generacija Octavie je doslej največja, najbolj praktična, najvarnejša, najudobnejša in okolju najbolj prijazna. Octavia navdušuje z neprekosljivo prostornostjo, brezčasno ele¬¬¬gantnim dizajnom, visoko stopnjo funkcionalnosti, inovativnimi varnostnimi in kom¬fort¬¬nimi sistemi, varčno porabo goriva, številnimi ‘simply clever’ rešitvami in za Škodo značilnim razmerjem med ceno in vrednostjo. Avto je razred zase, ponaša se s kako¬vostjo vozil srednjega razreda, njegova cena pa je na
ravni kompaktnih vozil. “Nova Octavia je odličen avto z brezčasno-elegantnim dizajnom, največjo prostornostjo v primerjavi s konkurenco, visoko stopnjo funkcionalnosti, vse to v povezavi z najboljšo kakovostjo in zelo dobrim razmerjem med ceno in vrednostjo, ki odlično izpolnjuje potrebe indijskih kupcev: veliko prostora, sodoben dizajn, izvrstna kakovost in sodobna tehnika po dostopni ceni,” je dejal Werner Eichhorn, Škodin direktor za prodajo in marketing.

Z začetkom proizvodnje nove Octavie se češki izdelovalec avtomobilov v Indiji navezuje na uspeh prve generacije Octavie: od novembra 2001 do oktobra 2010 je Octavia nav¬dušila indijske kupce, saj je bilo samo v tem obdobju prodanih kar okrog 44.900 vozil. “Prva Octavia je ob premieri v letu 2001 v Indiji dodobra premešala razmerja v svojem segmentu,” je dodal Vahland. Še danes ima vozilo v Indiji status kultnega avtomobila. Zasluge za to imajo inženirska dovršenost, kakovost in slog vozila
ter kombinacija funkcionalnosti in tehnologije. Zaradi tega je znamka Škoda v Indiji prejela že številne nagrade.

Novo Octavio bodo izdelovali v Škodini tovarni v indijskem Aurangabadu. Tu proizvajajo že modele Superb, Yeti in Laura. Octavia je osrednja točka največje modelske ofenzive v zgodovini znamke Škoda. Češki proizvajalec z močno paleto novih in prenovljenih mode¬lov krepi svojo rast. Cilj zastavljene strategije rasti je, da bi število prodanih vozil na svetovni ravni povečali na najmanj 1,5 milijona letno.

Na indijskem trgu je znamka Škoda prisotna že od leta 2001. Leta 2012 je Škoda število prodanih vozil v tej državi povečala za 14,2 %, na več kot 30.000 vozil. Samo v prvih sedmih mesecih leta 2013 je Škoda na indijski podcelini prodala okrog 13.800 vozil. S tem je bilo od leta 2001 do konca julija 2013 v Indiji skupno prodanih okrog 178.300 Škodinih vozil.

Podobne objave

Dodaj odgovor