Rast prodaje v prvem polletju 2012 se nadaljuje
28.7.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

Družba Škoda je v prvem polletju 2012 izboljšala svoje prodajne in finančne rezultate. Od januarja do junija 2012 je bilo prodanih 493.000 vozil, s čimer se je prodaja povečala za 8,4 odstotka (1. polletje 2011: 454.700 vozil). Promet je večji za 6,6 odstotka in znaša 5,7 milijarde evrov (1. polletje 2011: 5,4 milijarde evrov). Poslovni izid iz rednega poslovanja je večji za 9,0 odstotka in znaša 449 milijonov evrov (1. polletje 2011: 412 milijonov evrov).
„Strategija rasti, ki ji sledi družba Škoda, je v prvem polletju obrodila pozitivne sadove,” pravi prof. dr. h.c. Winfried Vahland, predsednik uprave družbe Škoda. „Rezultate smo izboljšali na vseh pomembnih področjih. Ustvarili smo zdrave temelje za drugo polletje, ki bo zaradi gospodarske situacije predvsem v Evropi tudi za avtomobilsko industrijo predstavljalo velik izziv,” dodaja.
Češko podjetje je realizacijo prometa povečalo za 6,6 odstotka, in sicer na 5,7 milijarde evrov (1. polletje 2011: 5,4 milijarde evrov). Takšna rast je rezultat povečane prodaje in tržnih deležev v skoraj vseh prodajnih regijah. Poslovni izid iz rednega poslovanja je v prvem polletju dosegel 449 milijonov evrov, kar je 9,0 odstotka več kot v enakem obdobju lani. V sklopu trenutne modelske ofenzive je družba Škoda povečala tudi obseg materialnih naložb v nove produkte, in sicer na 217
milijonov evrov (1. polletje 2011: 80 milijonov evrov).
„V prvem polletju 2012 je družba Škoda dosegla dobre finančne rezultate in realizirala pomembne investicije za prihodnje delovanje,“ pravi Winfried Krause, ki je kot član uprave pristojen za finance. In nadaljuje: „To nam je uspelo zaradi večjega števila prodanih vozil in doslednega upravljanja stroškov.“
PREDHODNA NOVICA

Širitev modelne ponudbe
Pred nekaj dnevi so Čehi novinarjem prvič predstavili novi kombilimuzinski model, ki v modelni paleti znamke Škoda zapolnjuje vrzel med kompaktno fabio in večjo octavio. Uvedba modela rapid na evropske trge bo potekala postopoma od jeseni 2012 naprej, naslednje leto pa prihaja še posebna različica za kitajske kupce.
16.7.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info
NASLEDNJA NOVICA

Novi razred Škodinih vozil
– Novi model kot osrednji steber Škodine strategije rasti 2018
– Veliko prostora in izvrstno razmerje med ceno in vrednostjo
– Prvi model znamke Škoda z novim dizajnom: prečiščen, dovršen, svež, brezčasen in eleganten
– Bogata varnostna oprema, visokoučinkoviti bencinski in dizelski motorji
– Kot ciljna skupina v ospredju predvsem družine
– Začetek prodaje v Evropi jeseni 2012, različica za kitajsko tržišče sledi v letu 2013
28.7.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info