Nova kompaktna limuzina se bo imenovala rapid
24.4.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

Nova kompaktna limuzina znamke Škoda se bo imenovala Rapid. Češki avtomobilski proizvajalec je to informacijo objavil danes v sklopu avtomobilskega salona AUTO CHINA 2012 v Pekingu. Novi model bo v Evropi premierno predstavljen še v letošnjem letu. Od leta 2013 pa bodo Rapid izdelovali in prodajali tudi v različici za kitajsko tržišče. Kakšen naj bi bil videti ta kitajski model, razkriva predserijska študija MissionL China, ki jo Škoda razstavlja v Pekingu.
“Škoda je v okviru svoje strategije rasti začela z največjo modelsko ofenzivo v zgodovini družbe in bo v naslednjih letih v povprečju vsakih šest mesecev na trg pripeljala nov model,” je povedal predsednik uprave družbe Škoda prof. dr. h.c. Winfried Vahland na Škodini tiskovni konferenci v Pekingu. “Škoda Rapid je naš naslednji novi model, ki je osrednjega pomena za našo rast in ki nam bo zagotovil močan zagon na mednarodnih trgih,” je dejal Winfried Vahland.
Škoda Rapid je model, ki se bo v modelski paleti umestil med Fabio in Octavio. To bo privlačen družinski avto za segment, ki povsod po svetu beleži močno rast. Kakšna naj bi bila njegov dizajn in koncept, razkriva študija MissionL. V okviru snovanja notranjosti za vozilo je avtomobilski proizvajalec med kitajskimi kupci opravil široko zastavljeno anketo, ker jim želi ponuditi avto, ki si ga dejansko želijo. “MissionL China” in prihodnji kompaktni model, ki bo sledil tej študiji, torej
predstavljata idealno kombinacijo tradicionalnih vrednot znamke Škoda in specifičnih zahtev kitajskega trga.
“MissionL China je tipični Škodin avto, ki odlično uteleša vrednote naše znamke: svež dizajn, funkcio¬nalen, prostoren, trendovski in s Škodinim pregovornim razmerjem med ceno in vrednostjo,” je dodal šef Škode. “Ta avto nosi jasno sporočilo: precizno in emocionalno. Z obilico prostora za voznika, potnike in prtljago. Idealno vozilo za družine. Enostavno simply clever.”
PREDHODNA NOVICA

Ekipi Target motorsport in IK Sport za volanom fabie R2
Želja avtomobilske znamke Škoda, ki jo pri podjetju Porsche Slovenija vodi direktor Petr Podlipny, je: da letošnje državno prvenstvo osvoji slovenski voznik z avtomobilom znamke Škoda. Z dostopnejšim modelom Fabia R2 pa želimo pomagati mladim voznikom pri uveljavitvi in preboju med najboljše.
13.4.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info
NASLEDNJA NOVICA

Trije milijoni uspehov
› Izdelanih tri milijone primerkov
› Jubilejna Fabia je bel model GreenLine
› ŠKODA Fabia kot tretja Škodina modelska serija uspešno na trgu od leta 1999
› ŠKODA Fabia pomembno prispeva k Škodini strategiji rasti 2018
5.5.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info