Optimirana optima

Med novostmi na letošnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu je tudi nova klasična serijska  limuzina znamke KIA, ki so jo Američani spoznali že v letošnjem aprilu na tedanjem avtomobilskem salonu v New Yorku. Danes so nas Južnokorejci presenetili še s predstavitvijo bolj športno orientirane različice modela optima, ki jo krasi dodatna modelna oznaka GT.

Ta povsem nova visokozmogljiva različica modela optima bo razveselila predvsem ljubitelje bolj dinamične vožnje, ker ji pomanjkanja voznih zmogljivosti na ravni športnih avtomobilov res ne moremo očitati. Za to je zaslužna predvsem vgradnja prisilno polnjenega (turbo) 2,0-litrskega T-GDI motorja, ki bo uporabniku lahko ponudil 180 kW (245 KM) pogonske moči pri 6000 vrtljajih v minuti ter 353 Nm motornega navora, ki bo uporabniku na voljo v območju od 1350 do 4000 vrtljajev v minuti. Zaradi
takšne zaloge pogonske moči, ki je spojena s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, bo takšna, bencinsko gnana optima (dolžina: 4855 mm, širina brez zunanjih ogledal: 1860 mm, višina: 1465 mm, medosna razdalja: 2805 mm) sposobna zelo hitrega odziva (0-100 km/h: 7,4 sekunde), poleg tega bo sposobna doseganja velikih potovalnih hitrosti, ker znaša največja potovalna hitrost takšne limuzine solidnih 240 km/h.

Ob tem naj bi v povprečju popila samo 8,2 litra bencinskega goriva na 100 prevoženih kilometrov. V primeru mestnih voženj se bo ta številka povzpela na povprečnih 11,8 litra, ob striktni vožnji po avtocestah bo primerno nižja (6,1-litra). Avtomobil, ki ob tej priložnosti počiva na širši serijski obutvi (dimenzije pnevmatik: 235/45 R18), se oblikovno ni oddaljil od preostalega sorodstva, ker ga zaznamujejo samo drugačna platišča ter nekoliko spremenjen prednji del avtomobila, predvsem na račun
drugače oblikovanega prednjega odbijača ter spremenjene maske hladilnika. Pretvorba v najdražjo in najbolj zmogljivo različico modela optima je prinesla tudi drugače oblikovan zadnji odbijač ter dodatno razširitev obeh bočnih karoserijskih pragov.

Notranjost potniške kabine ostaja bolj ali manj nespremenjena, ker bodo GT različice odstopale od običajnega sorodstva samo po zaslugi uporabljenih barvnih kombinacij pri sedežnem in ostalem oblazinjenju. Za voznike je bolj pomembna informacija o vgradnji aktivnega vzmetenja (sistem ECS), ki ga bodo v to različico vgrajevali serijsko. Enako velja tudi za zavorni sistem, ki je v različici GT bolj zmogljiv, predvsem na račun povečane pogonske moči. Ostalo je primerljivo z običajnimi različicami
tega modela, ki dokazuje, da je v evropskem D segmentu še vedno dovolj prostora za vse proizvajalce avtomobilov, ki želijo privabiti kupce s tako imenovano premium ponudbo. Pričetek evropske prodaje najbolj zmogljive različice modela optima je predviden v sredini leta 2016.

Podobne objave

Dodaj odgovor