Znova sponzor svetovnega prvenstva v hokeju na ledu IIHF
8.5.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

Mladá Boleslav (Češka), maj 2012 – Že 20. zapored je ŠKODA letos uradni glavni sponzor vsakoletnega svetovnega prvenstva v hokeju na ledu IIHF. V času, ko se bo od 4. do 20. maja na Finskem in Švedskem pomerilo 16 najboljših hokejskih reprezentanc na svetu, bo zastopanost češke avtomobilske znamke močnejša kot kdajkoli prej.
Vozni park s 45 Škodinimi vozili za delegate in goste, umestitev logotipov na ledene ploskve, zaščitne ograje ter drese in čelade kar petih državnih reprezentanc, pa tudi akcije v ledenih dvoranah in digitalnih medijih: ŠKODA bo na letošnjem svetovnem prvenstvu v hokeju na ledu IIHF prisotna vsepovsod.
“Močna prisotnost nas kot uradnega glavnega sponzorja na svetovnem prvenstvu v hokeju na ledu IIHF že dve desetletji pomembno prispeva k uspehu znamke ŠKODA in je opazno dvignila ugled in poznanost naše znamke na mednarodnih trgih,” je poudaril prof. dr. h.c. Winfried Vahland, predsednik uprave družbe ŠKODA. Kot glavni sponzor svetovnega prvenstva v hokeju na ledu bo češki avtomobilski proizvajalec dosegel okrog 800 milijonov televizijskih gledalcev po vsem svetu.
Sponzorske aktivnosti češke znamke bodo prišle do izraza na najrazličnejše načine: v času SP bo v Helsinkih in Stockholmu magnet za oči zagotovo vozni park, v katerem bo 45 vozil ŠKODA Superb Combi. “Pozdravljamo inovativni koncept organizacije SP vzporedno v dveh državah. Tako lahko naše produkte tokrat hkrati predstavimo na dveh tržiščih s preko 500.000 gledalci, kjer hokej na ledu uživa veliko pozornosti. To se odlično ujema z našo mednarodno naravnano strategijo rasti,” je dodal Vahland.
V bližini ledenih dvoran v Helsinkih in Stockholmu pričakujejo gledalce pestre predstavitve vozil ŠKODA s privlačnimi akcijami in presenečenji.
Logotip znamke ŠKODA na sredini ledene ploskve je že dolgo časa zaščitni znak svetovnih prvenstev v hokeju na ledu IIHF. Razstavljeni aktualni modeli in reklame na zaščitnih ograjah tik ob ledenih ploskvah še dodatno krepijo prisotnost glavnega sponzorja. Poleg tega bodo imela moštva petih državnih reprezentanc – Češke, Slovaške, Norveške, Francije in Kazahstana – drese in čelade na ledu opremljene s Škodinimi logotipi.
ŠKODA pa je z zabavnimi in uporabnimi aplikacijami poskrbela tudi za prijatelje digitalnih medijev: mednje sodi ekskluzivna aplikacija za pametne telefone, ki se imenuje ‚2012 IIHF WM App powered by ŠKODA’. S to brezplačno aplikacijo za iPhone, iPad, Android, Windows Phone in BlackBerry lahko ljubitelji hokeja neposredno s svojih pametnih telefonov dostopajo do vseh pomembnih informacij o SP.
Posebna spletna stran o SP IIHF 2012, ki je dostopna preko www.skoda-auto.com, nudi poleg dodatka Live Ticker, aktualnih rezultatov in preglednic tudi dnevne novice s SP ter obilo interaktivne zabave. In nenazadnje, ŠKODA ekskluzivno predstavlja prenose v živo in na zahtevo ter najzanimivejše utrinke z iger na uradnem kanalu Youtube.
PREDHODNA NOVICA

Trije milijoni uspehov
› Izdelanih tri milijone primerkov
› Jubilejna Fabia je bel model GreenLine
› ŠKODA Fabia kot tretja Škodina modelska serija uspešno na trgu od leta 1999
› ŠKODA Fabia pomembno prispeva k Škodini strategiji rasti 2018
5.5.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info
NASLEDNJA NOVICA

Napoved 'allroad' superba
Škoda je včeraj napovedala povsem nov razlog za obisk njihovih prodajnih salonov, ker so Čehi predstavili nov oblikovalski paket za karavansko različico modela superb, ki je zasnovan v stilu aktualne Audijeve ‘allroad quattro’ filozofije, vidne pri različicah modelov A4 in A6.
5.6.2012 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info