Zmagovalka v svojem razredu na poskusnem trčenju Euro NCAP

Nova Škoda Fabia je najvarnejši majhni avtomobil v najnovejšem poskusnem trčenju Euro NCAP. Novi Škodin model je na poskusnem trčenju Euro NCAP dosegel najvišje število točk v segmentu in poleg tega kot edini od 14 testiranih majhnih avtomobilov prejel najboljšo oceno pet zvezdic. Ocena Euro NCAP temelji na rezultatih v kategorijah varnost odraslih potnikov, varnost otrok, varnost pešcev in asistenčni varnostni sistemi.

“Z inovativnimi varnostnimi sistemi in obsežnim paketom varnostne opreme naš novi model postavlja merila v svojem segmentu. Priznanje za najvarnejši majhni avtomobil v poskusnem trčenju Euro NCAP to še dodatno potrjuje,” je povedal dr. Frank Welsch, Škodin direktor tehničnega razvoja.

Na poskusnem trčenju Euro NCAP je nova Škoda Fabia v vseh štirih ocenjevalnih kategorijah (varnost odraslih potnikov, varnost otrok, asistenčni varnostni sistemi in varnost pešcev) prejela najboljšo oceno pet zvezdic. Preizkuševalci so še posebej pohvalili njeno čvrsto potniško celico. Najvišje možno število točk je Škoda Fabia dosegla za varnost malčkov v starosti do 18 mesecev. Tudi za varnost triletnih otrok je dobila zelo dobro oceno.

Na prvih evropskih trgih je nova Škoda Fabia na voljo od sredine novembra 2014. Tretja generacija modela navdušuje z ekspresivnim dizajnom, odličnimi okoljskimi vrednostmi in najboljšimi tehnologijami za večjo varnost in večje udobje. Doslej je odziv medijev, kupcev in trgovcev zelo pozitiven. Na prvih pomembnejših primerjalnih testih vodilnih medijev iz stroke je novi malček uspel odločno prepričati.

Nova Škoda Fabia stavi na varnostne inovacije, ki so bile doslej rezervirane predvsem za višje segmente vozil. V modelu je premierno vgrajen opcijski sistem Front Assistant z integrirano funkcijo zaviranja v sili. Ta sistem z radarjem stalno nadzira razdaljo do spredaj vozečega vozila in se aktivira, če se razdalja preveč zmanjša. Nova Fabia ima poleg tega vgrajeno tudi funkcijo večnaletnega zaviranja, ki zmanjšuje tveganje za naknadna trčenja v primeru prometne nesreče. Za Škodo Fabio je
prvič na voljo tudi opcijski sistem za zaznavanje utrujenosti voznika (Driver Activity Assistant). Od ostalih varnostnih sistemov velja omeniti še omejevalnik hitrosti (speedlimiter), asistenco za speljevanje navkreber (Hill Hold Control) in elektronski nadzor tlaka v pnevmatikah.

Za primer nezgode nova Škoda Fabia omogoča optimalno zaščito z obsežnim paketom medsebojno usklajene varnostne opreme. Ob trčenju tako potnike ščiti do šest varnostnih blazin – dve čelni, dve stranski in dve za glavo, ki delujejo v povezavi s petimi tritočkovnimi varnostnimi pasovi. Osnova visoke pasivne varnosti vozila pa so odlična trdnost karoserije in načrtno optimizirane zmečkljive cone karoserije.

Nova Škoda Fabia dopolnjuje Škodino ponudbo avtomobilov z vrhunsko varnostjo. Vseh sedem aktualnih modelskih serij znamke je v času njihovih uvedb na trg na preizkusnem trčenju Euro NCAP prejelo najvišjo oceno pet zvezdic – od modela Citigo do modela Superb. Odlična ocena je rezultat obsežnih prizadevanj podjetja za maksimalno aktivno in pasivno varnost.

Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) je neodvisen konzorcij, katerega člani so predstavniki prometnih ministrstev evropskih držav, avtomobilskih klubov, zavarovalnic in organizacij za varstvo potrošnikov. Ta organizacija z obširnimi poskusnimi trčenji preverja varnost novih modelov vozil.

Podobne objave

Dodaj odgovor