Vse pomembne informacije v eni aplikaciji

Češki proizvajalec avtomobilov v svoji posodobljeni aplikaciji Škoda Connect združuje funkcije aplikacij Škoda Connect in Škoda OneApp. Škoda poleg tega razširja ponudbo aplikacije z dodatnimi funkcijami in zagotavlja, da bosta dostop na daljavo ter neposredna komunikacija z vozilom v prihodnosti še enostavnejša. Dodatna prednost: v prihodnosti bo uporabniška izkušnja v celoti na voljo na napravah, kot sta pametni telefon in pametna ura, ter na osrednjem zaslonu infotainment sistema.

Alain Favey, direktor prodaje in marketinga pri družbi Škoda Auto, je dejal: “Nenehno izboljšujemo upo­­­ra­bniško izkušnjo naših digitalnih aplikacij, na primer za pametne telefone. V posodobljeni aplikaciji Škoda Connect bodo na pregleden način združene funkcije naših dosedanjih aplikacij Connect in Škoda OneApp. Na ta način bomo še bolj zvesto sledili ideji ‘simply clever’ in zagotavljali prijaznejšo uporabniško izkušnjo. Naš načrt za prihodnost predvideva enoten in enostaven dostop
do vseh Škodinih kanalov, kot so spletna stran, aplikacije itd. Za to se zavzemamo karseda sistematično.”

Doslej so lahko lastniki vozila znamke Škoda do informacij o svojem vozilu dostopali prek dveh različnih aplikacij. Z aplikacijo Škoda Connect so lahko na primer prek spleta na daljavo odklenili in zaklenili svoje vozilo ali si ogledali, kje so ga parkirali. Poleg tega so lahko aktivirali smernike in hupo, kar jim je olajšalo iskanje vozila po velikem parkirišču, vklopili ogrevanje mirujočega vozila in se s servisno delavnico dogovorili za termine servisa. Uporabniki so morali samo aktivirati
storitve Škoda Connect.

Za uporabo aplikacije Škoda OneApp so morali imeti lastniki dostop do tehnologije SmartLink+ v vo­zilu in neposredno povezavo s pametnim telefonom. Aplikacija je prek tehnologij MirrorLink ali Apple CarPlay omogočala dostop do podatkov o vozilu, ki so bili potem v različnih grafičnih oblikah in s kre­ati­vnimi elementi v realnem času prikazani na zaslonu v vozilu. Obe aplikaciji sta na podoben način omogočali dostop do podatkov o vožnji v realnem času oziroma dnevnika ali ponujali pregled nad
načrtovanjem potovanja in trenutnim statusom vozila.

Posodobljena aplikacija Škoda Connect ponuja funkcije obeh aplikacij na enem mestu in zagotavlja celovit dostop do vseh storitev ter se po enkratni prijavi poveže z vozilom. “Z združitvijo aplikacij bomo okrepili svoj sistem različnih aplikacij s ciljem, da svojim strankam omogočimo neposredno, enostavno in udobno uporabo digitalnih možnosti na številnih napravah,” je dejal Andre Wehner, direktor za digitalizacijo pri družbi Škoda Auto.

Podobne objave