Večja, bolj elegantna in še bolj varna

Ekspresiven dizajn, prostornejša notranjost, več udobja in še večja varnost, ki jo omogočajo sodobni varnostni in asistenčni sistemi: takšna je nova Škoda Fabia četrte generacije. 22 let po svoji premieri priljubljeni urbani avto združuje klasične Škodine vrline, kot so zanesljivost, preprosto upravljanje in visoka raven praktičnosti, s še več varnosti, udobja in dinamike.

Direktor tehničnega razvoja pri Škodi Johannes Neft je poudaril: “Nova Fabia je s svojim emocio­nalnim oblikovalskim slogom že na prvi pogled prava Škoda. V notranjosti nadgrajujemo odlike predhodnice: z veliko udobja, sodobnim infotainmentom in inovativnimi asistenčnimi sistemi. Celovito ponudbo zaokrožujemo s še večjo prostornostjo, varčnimi in hkrati zmogljivimi motorji ter izjemnimi voznimi lastnostmi. Naš novi vstopni model tako nudi vse, kar človek pričakuje od sodobnega malega
avtomobila – in še več.”

Urbani avto z zasnovo po vzoru legendarnih predhodnikov
Fabia že vse od svoje premiere leta 1999 združuje odlike znamke Škoda: visoko aktivno in pasivno varnost z neverjetno prostorno notranjostjo ter prepričljivim razmerjem med ceno in vrednostjo. Poleg tega ima kompaktne zunanje mere, učinkovite pogone in številne ‘simply clever’ rešitve. Fabia je popoln odgovor na potrebe mladih družin ali kariernih začetnikov ter odlična izbira kot drugi avto. Izmed vseh aktualnih Škodinih modelov je na drugem mestu po tem, kako dolgo je že vključena v
Škodin portfelj. Fabia je torej pomembna predstavnica znamke, zgleduje se po legendarnih predhodnikih in ima zvesto skupino kupcev. Zdaj to zgodbo o uspehu nadaljuje že četrta generacija Fabie.

Žarometi in zadnje luči s celostno LED-tehnologijo, virtualna armaturna plošča ter nove barve
Novi Fabii dajejo pečat ostro začrtani sprednji žarometi, ki sežejo do mreže hladilnika. Že serijsko so opremljeni s sodobno LED-tehnologijo, opcijsko pa so na voljo v celostni LED-tehnologiji s širokim obsegom funkcij. Tudi pri zadnjih lučeh s kristalastimi strukturami, ki so značilne za Škodo, znamka opcijsko nudi različico s celostno LED-tehnologijo. Novi dizajn notranjosti Škode Fabie pripomore k občutku še večje prostornosti urbanega avtomobila. Simetrično zasnovana armaturna plošča z
osrednjim prostostoječim zaslonom in vodoravnimi dekorativnimi letvami, ki so glede na izbrani paket opreme različnih barv, poudarjajo širino notranjosti. Poleg tega je tokrat prvič v Fabii na voljo virtualna armaturna plošča. Ob prihodu na trg bodo na razpolago trije že znani opremski paketi Active, Ambition in Style, le da v novih barvah in z novimi materiali.

Škodin glavni oblikovalec Oliver Stefani je pri uspešnem malem avtomobilu povsem reinterpretiral Škodin vznemirljivi kristalasti slog. Stefani je poudaril: “Škoda z novo Fabio sistematično izpopol­nju­je svoj oblikovalski slog. Kompaktni zadek je na pogled izrazito športno-eleganten: skulpturalne linije, dinamični proporci ter sodobne svetilne enote z LED-tehnologijo in za Škodo značilnimi kristalastimi strukturami avtu dajejo dinamično in sodobno podobo.”

Prva Škoda Fabia na osnovi prečne modularne platforme MQB-A0
Vpliv platforme MQB-A0 na proporce vozila se jasno odraža v merah Fabie. Dimenzije so sicer večje, a Škodinim inženirjem je uspelo, da je masa vozila skoraj enaka kot pri tretji generaciji.

Dva bencinska motorja MPI in trije motorji TSI z direktnim vbrizgavanjem
Nova Škoda Fabia je s skupno petimi učinkovitimi bencinskimi motorji (z močjo od 48 kW do 110 kW) in agilnimi voznimi lastnostmi odlično opremljena za kratke in dolge razdalje. Zaradi kompaktnih dimenzij je kot ustvarjena za mestno vožnjo. Vseh pet pogonov pripada generaciji novih Volkswagnovih motorjev EVO in ima večinoma kombinirano porabo okrog pet litrov na 100 kilometrov po kriterijih WLTP. V kombinaciji z opcijskim 50-litrskim rezervoarjem namesto serijskega 40-litrskega
je lahko doseg celo večji od 950 kilometrov. Ob menjavi generacije je Škoda Fabia prejela tudi nov najzmogljivejši motor. Štirivaljni 1,5-litrski motor TSI razvije moč 110 kW (150 KM), serijsko je opremljen s 7-stopenjskim menjalnikom DSG.

Najnižji količnik zračnega upora v razredu
Količnik zračnega upora, ki je pri prejšnjem modelu meril 0,32, se je pri novi Fabii znižal na 0,28. Fabia je s tem postavila rekord v segmentu malih avtomobilov. Izjemno natančne numerične simulacije toka zraka (ang. computational fluid dynamics, CFD) so omogočile aerodinamične izboljšave. Med številnimi inovativnimi elementi velja omeniti aktivno nastavljivo žaluzijo hladilnika v spodnji odprtini za zajemanje zraka v sprednjem odbijaču.

Odlična aktivna in pasivna varnost
Ob morebitni nezgodi potnike varuje do devet varnostnih blazin. Poleg tega je Fabia opremljena z dodatnimi pritrdišči ISOFIX in Top Tether – prvič tudi na sovoznikovem sedežu. Z obsežno varno­st­no opremo je tako Fabia eno izmed najvarnejših vozil v segmentu.

13 novih ‘simply clever’ rešitev
Škoda z vedno novimi briljantnimi rešitvami svojim kupcem že dolga leta lajša mobilni vsakdanjik. Nova Fabia to tradicijo nadaljuje in v četrti generaciji navdušuje s kar 13 novimi idejami, ki jih je deloma prevzela iz drugih Škodinih modelov, pri Fabii pa so jih uporabili prvič. Nova Fabia se ponaša s skupno kar 43 ‘simply clever’ rešitvami.

Podobne objave