Več kot izpolni pričakovanja

Pravzaprav niti ni tako majhen, nasprotno! Po uveljavljeni Škodini tradiciji je namreč »pol številke« večji od sestrskih modelov seat arona in volkswagen T-cross; v dolžino meri 4,24 metra, kar ga uvršča med večje predstavnike svojega segmenta. Poleg tega se lahko pohvali s precej zanimivo urezano zunanjo podobo – okej, ekstravaganten ravno ni, a dvojni sprednji žarometi mu vseeno vtisnejo prepoznaven pečat. In ne, kljub očitni podobnosti modelov znotraj znamke ne gre le za pomanjšanega
karoqa.

Notranjost je oblikovno precej zadržana, a z 8-palčnim na dotik občutljivim zaslonom osrednjega infotainmenta sodobno ukrojena. Ergonomija je ob izdatno nastavljivem volanskem obroču in voznikovem sedežu zelo dobra, prostora je več kot dovolj tudi za višje rasle. Zaradi daljše medosne razdalje v primerjavi s T-crossom je na zadnjih sedežih opazno več prostora in v primeru, da kamiq opravlja vlogo družinskega avtomobila, je to vse prej kot zanemarljivo. Dobro je poskrbljeno tako za kolena kot
glave potnikov, celo štirje več kot 1,8 metra visoki odrasli bodo sedeli presenetljivo udobno. Zadnja sedežna klop sicer ni vzdolžno pomična, prtljažni prostor pa v osnovi sprejme okroglih 400 litrov oziroma ob zloženih naslonjalih zadnjih sedežev (deljivi 60 : 40) skoraj 1,4 kubičnega metra.

Kamiq je eden najprostornejših majhnih oblikovnih križancev in opazno prekaša sestrska modela seat arona in volkswagen T-cross.

Nadpovprečno dobro je poskrbljeno za drobnarije (skupna prostornina odlagalnih mest in predalov znaša 26 litrov, kar je več kot pri tekmecih), hvalimo tudi kakovostno izdelavo in mehko plastiko armaturne plošče, ki kot celota pušča boljši vtis kot v T-crossu. Merilniki z značilno Škodino grafiko imajo sicer precej majhne številke, kar bi starejše voznike utegnilo zmotiti, infotainment pa nudi logične menije in jasno ter pregledno grafiko. Serijsko je opremljen tako s povezavo Apple Carplay
kot Android Auto, spredaj sta še dve vtičnici USB-C. Preglednost izza volana je v vse smeri zelo dobra, deloma na račun tankih sprednjih stebričkov deloma zaradi velikih steklenih površin. Spodnji rob stranskih stekel je precej nizek in tudi manjši otroci bodo z zadnjih sedežev zlahka videli ven.

Preizkusili smo najmočnejši motor v ponudbi, prisilno polnjen bencinski 1.5 TSI, ki za manjšo porabo v določenih primerih izklopi dva od štirih valjev. To je možno pri zelo majhnih obremenitvah, izklop pa je popolnoma samodejen in za voznika praktično neopazen – na dvovaljno delovanje dejansko opozori le napis na enem izmed menijev znotraj zaslona med merilniki. Največja moč 110 kW (150 KM) poskrbi za suverene zmogljivosti v vseh pogojih vožnje, sicer pa je motor prijetno prožen že v nižjih
vrtljajih in malce glasnejši pri priganjanju v višje. V testnem avtomobilu mu je stregel samodejni menjalnik s sedmimi stopnjami prenosa, kombinacija pa z občasnim cukanjem in ne ravno bliskovito odzivnostjo žal ni najbolje uigrana. Saj ne, da bi bila zares slaba, a po izkušnjah iz drugih modelov se DSG nekako bolje ujame z dizelskimi motorji. Sicer se kamiq zaradi natančnega volana in odlično uravnoteženega podvozja pelje zelo dobro, v ovinkih se razmeroma malo nagiba in celo pri hitrejši
vožnji postreže z zelo zanesljivim občutkom, po drugi strani učinkovito blaži udarce s ceste in tako prepriča tudi z udobjem. Skratka, podvozje si zasluži visoko oceno, manjši minus gre le na račun glasnosti.

Kombinacija bencinskega motorja 1.5 TSI in samodejnega menjalnika DSG ni najbolje uigrana.

S paketom style dobite veliko opreme, ki poleg celovite varnosti in nekaterih sodobnih pripomočkov (aktivni tempomat, sistem za vožnjo po svojem pasu in podobno) zajema vse potrebno udobje, za piko na i doda zelo učinkovite žaromete LED in dinamične smernike. Pod črto stane 23 tisočakov in pol, kar ni ravno malo, a glede na celoten paket gre vseeno za zelo pošteno ceno.

Podobne objave