Novice Škoda

Svetovna premiera

6.5.2021 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

Svetovna premiera

V teh dneh se je svetovni javnosti premierno pred­stavila nova Škoda Fabia – povsem digitalno v Centru za sodobno umetnost DOX v Pragi. Ljubitelji znamke Škoda in novinarji z vsega sveta so prek spletnega pretakanja lahko pri­sostvovali trenutku, ko je Thomas Schäfer, predsednik uprave družbe Škoda Auto, premierno razkril javnosti četrto generacijo uspešnega kompaktnega modela. Virtualni paviljon je še vedno odprt. Na Škoda Storyboardu in na spletni strani  so na voljo posnetek prireditve in še številni drugi videoprispevki. Možen je 360-stopinjski ogled nove Fabie v digitalnem salonu.

Škoda je novo, četrto generacijo Fabie predstavila na dinamično zasnovani prireditvi v Centru za sodobno umetnost DOX v Pragi. Slike in videoposnetki s predstavitve so na voljo kot datoteke za prenos, znamka pa je pripravila tudi posnetek spletnega pretakanja in še druge videoprispevke, povezane z novo Škodo Fabio. Virtualni paviljon je na spletni strani skoda-virtual-event.com še vedno odprt in obiskovalci strani lahko podrobneje spoznajo posamezne kotičke Centra za sodobno umet­nost DOX. Med drugim se lahko na osrednji strešni terasi NEXT LEVEL vključijo v klepetalnico, v kateri Škodini oblikovalci predstavljajo videz nove Fabie. Poleg Oliverja Stefanija, glavnega Škodinega oblikovalca, na izbrana vprašanja uporabnikov odgovarjajo še Karl Neuhold, vodja zunanjega oblikovanja, Kateřina Vránová, vodja oddelka za barve in materiale, in Peter Olah, vodja notranjega oblikovanja. Zračno plovilo, ki lebdi nad teraso, je zasnovano kot kino, v katerem si obiskovalci lahko ogledajo številne videoprispevke o razvoju, dizajnu in testiranju nove Fabie. V digitalnem salonu lahko gosti spoznajo kompaktni model iz vseh zornih kotov.

V zakulisju: obširne priprave na svetovno premiero
Eden od videoprispevkov ponuja natančen pogled v zakulisje in prikazuje priprave na digitalno svetovno premiero. Za spektakularno kuliso dogodka je Škoda izbrala Center za sodobno umetnost DOX v praški mestni četrti Holešovice. Celotna stavba je bila natančno poustvarjena v digitalni obliki in virtualni obiskovalci se v centru DOX lahko prosto gibajo, kot da bi bili dejansko v središču dogajanja. Posnetke vožnje, ki so nastali v Pragi, dopolnjujejo segmenti, narejeni z računalniško tehnologijo CGI – gre za računalniško animacijo, ki se uporablja v filmski umetnosti – ter s pomočjo navidezne in obogatene resničnosti.

Po navdihu nadrealizma in kubizma
Kreativna zasnova virtualne svetovne premiere je povezala digitalno dobo, češko kulturo ter umetniška gibanja, kot sta nadrealizem in češki kubizem, ki sta močno zaznamovala tudi arhitekturo Centra za sodobno umetnost DOX. Umetniki, ki ustvarjajo z lepilnimi trakovi, so “zamaskirali” novo Fabio in prelepili številne stene v centru DOX – med drugim z markantnimi praškimi znamenitostmi, kot so Karlov most, Plesoča hiša in Žižkov televizijski stolp. Na ta način je v virtualni stavbi nastala neke vrste umetniška promenada (Art Walk). V umetniškem preddverju (Art Lounge) virtualnega paviljona so umetniki na steno izpisali slogan nove Fabie: “Everything you need and a little bit more”.

PREDHODNA NOVICA

Nova  koda Fabia

Nova Škoda Fabia

Nova Fabia je s četrto generacijo po prostornosti pobegnila konkurenci na sam vrh segmenta.

5.5.2021 · Avtohiša Pan-Jan

NASLEDNJA NOVICA

 koda Auto predstavil novo korporativno strategijo

Škoda Auto predstavil novo korporativno strategijo

Z novo strategijo z naslovom “NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” namerava družba Škoda Auto uspešno krmariti skozi naslednje desetletje. Zadali so si ambiciozne cilje na področju internacionalizacije, elektrifikacije in digitalizacije.

29.6.2021 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info