Novice Škoda

Številke in dejstva o češki prodajni uspešnici

7.5.2020 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

 tevilke in dejstva o eki prodajni uspenici

Mladá Boleslav (Češka), maj 2020 – Vse se je začelo s številko osem: Octavia (latinsko za “osma”) je bila ob svoji predstavitvi leta 1959 osmi model znamke Škoda z najsodobnejšimi posamičnimi kolesnimi obesami in hkrati tudi osmi model češkega proizvajalca po drugi sve­tovni vojni. Za znamko Škoda pa je sčasoma vse bolj postajala številka ena. Kot nesporna pro­dajna uspešnica znamke je Octavia srce in nosilni steber njenega modelskega portfelja in igra pomembno vlogo pri tem, da podjetje
ustvari okrog pet odstotkov češkega BDP. Škodina Octavia je naprodaj v 46 državah, proizvajajo pa jo v petih tovarnah po svetu. S četrto gene­racijo se sedaj začenja novo poglavje v edinstveni zgodbi o uspehu. To je več kot zadosten razlog, da poleg številke osem predstavimo še ostale številke, ki zaznamujejo Octavio.

Od predstavitve leta 1959 je z montažne linije pripeljalo skupno več kot sedem milijonov primerkov Škode Octavie. Če bi vsa ta vozila postavili v vrsto enega za drugim, bi bila kolona dolga 32.200 kilometrov, kar ustreza razdalji od Mlade Boleslav do Sydneyja in nazaj. Octavia v četrti generaciji ponuja še več prostora kot njena predhodnica in tako kot predstavnica kompaktnega razreda svoje kvalitete dopolnjuje s prostorno­stjo in prednostmi modelov srednjega avtomobilskega razreda. Tako prav
nič ne preseneča, da je Octavia na domačem češkem trgu že 30 let najbolje prodajano vozilo in da je v samem prodajnem vrhu tudi v se­d­mih drugih državah, na primer na Poljskem, v Avstriji in Švici.

Glavni 3 trgi: Kitajska, Nemčija in Rusija
Samo v letu 2019 je bilo prodanih skupno 364.000 vozil Octavia in Octavia Combi. To približno ustreza šte­vilu izdelanih primerkov prve Octavie v njenem celotnem obdobju od leta 1959 do 1971. Proizvodnja prve sodobne modelske generacije iz leta 1996 je trajala kar 15 let, število primerkov pa je znašalo več kot 1,4 milijona. Leta 2019 je Škodina prodajna uspešnica največ kupcev osvojila na kitajskem trgu. Prodanih je bilo namreč 78.200 primerkov, kar ustreza 21 odstotkom vseh prodanih vozil
Octavia v istem letu. Drugi največji trg za uspešni model je bila Nemčija s 15,45-odstotnim deležem vseh prodanih vozil leta 2019. Za Octavio se je tam odločilo 55.200 kupcev, zaradi česar je ponovno postala najbolj priljubljeno uvoženo vozilo. Za Nemčijo so se uvrstile Rusija (7,6 odstotka), Češka (6,1 odstotka) in Poljska (5,7 odstotka).

365 km/h na slanem jezeru v Utahu
Posebnega razvoja pri Octavii je bila deležna velikost koles. Za četrto generacijo je skupno na voljo 17 različnih platišč velikosti od 16 do 19 palcev. Za prvo generacijo sodobne Octavie iz leta 1996 so bila na voljo še platišča velikosti od 14 do 16 palcev. Zavidljive so tudi mere aktualnega panoramskega strešnega okna, ki z 1,19 m² zagotavlja obilico svetlobe v notranjosti. Prav poseben rekord je bil dosežen že leta 2011. Takrat je Octavia z 2,0-litrskim turbomotorjem, ki jo je
pripravil britanski uvoznik, na slanem jezeru Bonne­ville v ameriški zvezni državi Utah dosegla najvišjo hitrost 365 km/h in tako postavila rekord.

Do 20 raznovrstnih senzorjev za različne asistenčne sisteme
Z vsako novo generacijo se je povečal tudi obseg elektronike, vgrajene v vozilu. Do 20 raznovrstnih senzorjev zagotavlja podatke in informacije za različne asistenčne sisteme četrte generacije Škodine prodajne uspešnice. Tako lahko na primer novi sistem za opozarjanje pri izstopanju na razdalji do 35 metrov prepozna kolesarje, ki se od zadaj približujejo vozilu, in opozori voznika, preden ta odpre vrata. V vsaki Octavii je skupno vgrajenih 4 do 5 kilometrov kablov, deloma tudi za
infotainment sisteme. Po­me­mbno posebnost tretje generacije modularne infotainment platforme predstavlja digitalna glaso­vna asistenca Laura, ki razume 15 različnih jezikov, pri šestih izmed njih razume celo naravni govor oz. tekoče govorjene stavke.

PREDHODNA NOVICA

Spoznajmo  kodino prodajno zmagovalko

Spoznajmo Škodino prodajno zmagovalko

28.4.2020 · Avtohiša Pan-Jan

NASLEDNJA NOVICA

Uvozniki vozil znamke  koda podpirajo boj proti koronavirusu

Uvozniki vozil znamke Škoda podpirajo boj proti koronavirusu

– Uvozniki vozil znamke Škoda v številnih državah po vsem svetu podpirajo boj proti koronavirusu, med drugim z vozili in donacijami opreme
– Škodini prodajni saloni: obsežni higienski in varnostni ukrepi za stranke in zaposlene

7.5.2020 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info