Novice Škoda

Spoznajmo Škodino prodajno zmagovalko

28.4.2020 · Avtohiša Pan-Jan

Spoznajmo  kodino prodajno zmagovalko
  • Octavija je srce blagovne znamke saj je že več kot 60 let temelj ŠKODINE modelne ponudbe.
  • Najbolj prodajan model: več kot sedem milijonov proizvedenih enot – 364.000 Octavij je bilo v letu 2019 dostavljenih v 46 držav.
  • Četrta moderna generacija nadaljuje zgodbo o uspehu od leta 1996.

 

Vse se je začelo z osmico: OCTAVIA (latinsko „osmi“) je bil osmi model Škode z najsodobnejšim neodvisnim vsestranskim vzmetenjem in osmi model češkega proizvajalca po drugi svetovni vojni, predstavljen leta 1959. Toda za Škodo se je Octavia postopoma dvigala na položaj številka ena. Kot nesporna uspešnica blagovne znamke je srce in temelj njene linije modelov. Škoda ponuja Octavio v 46 državah in jo proizvaja v petih tovarnah po vsem svetu. Četrta generacija odpira naslednje poglavje te edinstvene zgodbe o uspehu.

 

Od uvedbe leta 1959 je zapustilo proizvodne linije več kot sedem milijonov Octavij. Če bi bila vsa ta vozila parkirana od odbijača do odbijača, bi to povzročilo približno 32.200 kilometrov dolgo vrsto, kar  je enako razdalji od Mlade Boleslave do Sydneyja in nazaj. Četrta generacija Octavia ponuja še več prostora kot predhodnica in tako nadgrajuje svoje moči kot kompaktno vozilo s prostorom in lastnostmi modela srednje velikosti. Zato ne preseneča, da je že 30 let najbolj prodajano vozilo na domačem trgu na Češkem in bila tudi prva na seznamu najbolj prodajanih vozil v sedmih drugih državah; na Poljskem, v Avstriji in Švici.

 

Najboljši trije trgi so Kitajska, Nemčija in Rusija

Samo v letu 2019 je bilo dobavljenih 364.000 Octavij. To je približno enako število proizvedenih Octavij prve generacije med letoma 1959 in 1971. Prvo moderno generacijo iz leta 1996 so proizvajali 15 let ter prodali več kot 1,4 milijona primerkov. Leta 2019 je uspešnica Škode našla večino svojih kupcev na kitajskem: 78.200 enot oziroma 21 odstotkov celotnega števila dostavljenih Octavij v tem letu. Drugi največji trg uspešnega modela je bila Nemčija, ki je med letom prispevala 15,45 odstotka vseh dobav. 55.200 kupcev v regiji se je odločilo za Octavijo, zaradi česar je postala najbolj priljubljeno uvozno vozilo. Na tretjem, četrtem in petem mestu so si sledile Rusija (7,6 odstotka), Češka (6,1 odstotka) in Poljska (5,7 odstotka).

 

Do 20 različnih senzorjev za različne asistenčne sisteme

Z vsako novo generacijo se je povečalo število elektronskih pomagal nameščenih v vozilu. V zadnji generaciji do 20 različnih senzorjev ponuja podatke in informacije za različne asistenčne sisteme. Novi sistem za opozarjanje ob izhodu iz vozila lahko zazna zadaj približujočega se kolesarja in posvari voznika preden ta odpre vrata, ter tako prepreči nesrečo. Skupaj je v vsaki Octaviji za približno 5 kilometrov napeljav

PREDHODNA NOVICA

Ne le za alergike  sistem za ist zrak

Ne le za alergike: sistem za čist zrak

– Senzorji nadzorujejo kakovost zraka, filtri delujejo protibakterijsko in nase vežejo neprijetne vonjave
– Sistem Climatronic Air Care avtomatsko reagira na pelod in prašne mikrodelce
– Filtre za notranjost je treba zamenjati spomladi, pred začetkom sezone peloda

16.4.2020 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

NASLEDNJA NOVICA

 tevilke in dejstva o eki prodajni uspenici

Številke in dejstva o češki prodajni uspešnici

– “Srce znamke”: Octavia je že več kot 60 let nosilni steber Škodine modelske palete
– Prodajna uspešnica: skupno več kot sedem milijonov izdelanih primerkov – leta 2019 so jih v 46 državah prodali 364.000
– Četrta sodobna generacija (od leta 1996) nadaljuje zgodbo o uspehu prodajne uspešnice

7.5.2020 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info