ŠKODA v prvi polovici leta 2014 prvič prodala več kot pol milijona vozil

Od januarja do junija je Škoda s 522.500 prodanimi primerki prvič v prvem polletju prodala več kot pol milijona vozil (prvo polletje 2013: 464.600; 12,5-odstotna rast). V juniju je Škoda v svetovnem merilu prodala 94.500 vozil (junij 2013: 87.400) in tako dosegla nov rekord za ta mesec. Nova Škoda Octavia še naprej navdušuje nove skupine kupcev. Prodaja se je v Zahodni Evropi v prvi polovici leta povečala za 47,4 odstotka.

“Škoda je bila v prvi polovici leta močna kot še nikoli prej,” je povedal Werner Eichhorn, direktor prodaje in marketinga v družbi Škoda. “Prvič smo v prvi polovici leta prodali več kot pol milijona vozil. To je rezultat privlačne modelske palete in odličen ekipni dosežek. Dober rezultat prvih šestih mesecev nas dela optimistične za drugo polovico leta,” je še dodal Eichhorn.

Škodina modelska ofenziva se nadaljuje. Pred nekaj tedni je bila premierno predstavljena Škoda Octavia G-TEC, prva Octavia s pogonom na zemeljski plin. Sedaj je na startni črti že pripravljena Škoda Octavia Scout, ki prihaja na trg avgusta. Jeseni Škoda prvič predstavlja novo Fabio.

Rast Škode v prvem polletju 2014 na vseh posameznih zahodnoevropskih tržiščih. Škoda je v Zahodni Evropi dosegla odlične prodajne rezultate. Znamka je v juniju prodala 39.100, kar predstavlja 9,4-odstotno povišanje prodaje (junij 2013: 35.700). V prvem polletju je Škoda v Zahodni Evropi dosegla 17-odstotno povišanje prodaje in je skupno prodala 217.900 vozil (januar–junij 2013: 186.200). V Nemčiji se je v juniju prodaja povečala za 4,9 odstotka (skupno prodanih 15.000 vozil) v prvem polletju
pa za 12,2 odstotka (skupno prodanih 76.600 vozil). S tem je še ojačala svoj položaj največjega tujega ponudnika vozil. V Veliki Britaniji je v juniju prodaja vozil Škoda zrasla za 13,1 odstotka, v prvem polletju pa za 24,7 odstotka, na skupno 40.900 prodanih vozil.

Razen v Nemčiji in Veliki Britaniji je znamka v pri polovici leta dosegla dvomestno rast tudi na drugih tržiščih: v Franciji (10.800 vozil, +11,3 %), Španiji (9.800 vozil; +39,0 %), Švici (9.100 vozil; +10,9 %), na Nizozemskem (8.500 vozil, +68,9 %), v Italiji (7.800 vozil, +13,4 %), na Švedskem (6.600 vozil, +10,1 %), na Finskem (5.600 vozil, +34,2 %), na Irskem (4.400 vozil, +24,1 %), na Norveškem (3.600 vozil, +25,8 %) in na Portugalskem (1.400 vozil, +43,7 %).

V Vzhodni Evropi, vključno z Rusijo, je Škoda v juniju prodala 11.100 vozil (junij 2013: 12.500; -10,9 %). Škodina prodaja je v prvem polletju s 58.700 prodanimi primerki skoraj dosegla  nivo prejšnjega leta (januar–junij 2013: 59.100). V Vzhodni Evropi se je tržni delež do konca junija povzpel na skoraj 4,8 %. V Rusiji so prodajne številke v juniju dosegle 7.900 vozil (junij 2013: 9.100), v prvih šestih mesecih pa 42.000 vozil (prvo polletje 2013: 42.800). Bistveno rast je Škoda v prvem
polletju dosegla na tržiščih v Romuniji (3.300 vozil, +29 %), Srbiji (2.800 vozil, +53,9 %) in baltskih državah (2.600 vozil, +34,5 %).

Dobri rezultati za Škodo v Srednji Evropi. V prvi polovici leta je bil v Srednji Evropi vsak peti novo registrirani avtomobil znamke Škoda. V juniju je prodaja narasla za 15,6 %, na 13.300 vozil (junij 2013: 11.500). V prvih šestih mesecih je znamka zvišala prodajo za 27,6 %, na 78.600 vozil (prvo polletje 2013: 61.600). Na domačem trgu, na Češkem, je Škoda v prvem polletju s 34.800 prodanimi vozili dosegla 22,9-odstotno izboljšanje prodaje. Tudi na Poljskem je Škoda v prvih šestih mesecih
dosegla odlične rezultate: +36 % in 26.200 prodanih vozil (prvo polletje 2013: 19.300). Na Hrvaškem se je prodaja z 2.500 vozili več kot potrojila, v Sloveniji pa se je z 2.600 prodanimi vozili povečala za 40,9 odstotka.

Najmočnejše Škodino posamično tržišče je Kitajska. Škodina prodaja je junija dosegla 23.600 vozil oz. 11,3 odstotka več kot junija 2013 (21.200 vozil). V prvem polletju je znamka prodajo na Kitajskem povečala za 8,7 odstotka, na 130.700 vozil (januar–junij 2013: 120.200). Tudi na drugih zunajevropskih trgih je prodaja v prvi polovici leta narasla, npr. v Izraelu (8.200 vozil, +11,3 %), Alžiriji(6.200 vozil, +16,6 %), Turčiji (5.500 vozil, +1,6 %), Egiptu (2.600 vozil, +26,5 %) in Avstraliji
(1.800 vozil, +2,8 %). V Indiji je junija Škoda prodala skoraj 1.000 vozil (junij 2013: 1.900), v prvem polletju pa 7.700 vozil.

Prodaja vozil znamke Škoda v juniju 2014 (število vozil, zaokroženo, po modelih; +/- v odstotkih v primerjavi z istim mesecem lanskega leta):
ŠKODA Octavia (34.300; +3,4 %)
ŠKODA Fabia (14.900; -24,3 %)
ŠKODA Superb (8.100; -1,2 %)
ŠKODA Yeti (9.800; +14,2 %)
ŠKODA Roomster (2.500; -32,7 %)
ŠKODA Rapid (21.000; +124,2 %)
ŠKODA Citigo (prodaja samo v Evropi: 4.000; -15,9 %)

Prodaja vozil znamke Škoda v prvem polletju 2014 (število vozil, zaokroženo, po modelih; +/- v odstotkih v primerjavi s prvim polletjem 2013):
ŠKODA Octavia (194.800; +7,5 %)
ŠKODA Fabia (87.900; -20,2 %)
ŠKODA Superb (46.400; -9,0 %)
ŠKODA Yeti (52.900; +26,5 %)
ŠKODA Roomster (15.500; -10,2 %)
ŠKODA Rapid (102.400; +166,7 %)
ŠKODA Citigo (prodaja samo v Evropi: 22.700; -9,0 %)

Podobne objave

Dodaj odgovor