Škoda Enyaq SportLine iV

Različice SportLine so sestavni del Škodinega portfelja modelov. Češki proizvajalec avtomobilov nadaljuje s to tradicijo, tako da je svojemu prvemu povsem električnemu SUV-ju dodal različico Enyaq SportLine iV.

Nova različica je serijsko opremljena s športnim podvozjem z adaptivnimi vzmetmi in blažilniki, spredaj je spuščen za 15 mm, zadaj pa za 10 mm. Izgled avtomobila krasijo posebni odbojniki in stranski pragovi v barvi karoserije. Ne glede na to, ali je opremljen z zadnjim ali štirikolesnim pogonom, se električni terenec ponaša z odličnim oprijemom in v vsaki situaciji suvereno in samozavestno prenaša moč električnega pogona na cesto. Visokonapetostna baterija, nameščena na dnu vozila med osmi, zagotavlja nizko težišče, kar pozitivno vpliva na okretnost in obnašanje vozila v ovinkih. Zahvaljujoč športnemu podvozju, specifičnemu za posamezne modele, lahko ENYAQ SportLine iV hitreje in z manj nagibanja zavija v hitre ovinke. Progresivno krmiljenje, še ena standardna lastnost, omogoča tudi bolj športno vodljivost.

Zaradi številnih dodatkov sijaj črne barve je Enyaq SportLine iV na prvi pogled tipična Škoda SportLine. Črna je sprednja rešetka, prav tako pa tudi obloge zračnih zaves v obliki črke C, kar deluje lepo kontrastno v nasprotju z dinamično oblikovanim sprednjim delom v barvi karoserije, kateri ima velik osrednji dovod zraka z satjastimi mrežicami in ustnico spojlerja. Črni zaključki sijaja so na stranskih ogledalih, okenskih okvirjih in strešnih nosilcih, pa tudi na zadnjem difuzorju. V sijajno črni barvi sta tudi ime modela in napis „ŠKODA“ v tiskanih črkah na prtljažnih vratih. Strešni spojler je črne mat barve.

Velika lita platišča, ki se ponašajo z aerodinamično optimizirano zasnovo, izboljšujejo eleganten videz. 20-palčna lita platišča Vega imajo izgled antracita, medtem ko so 21-palčne zlitine Betria črne barve. Pnevmatike uporabljajo samotesnilno tehnologijo. Manjše poškodbe tekalne plasti, na primer tiste, ki jih povzroči tanek žebelj, kos zlomljenega stekla ali oster kamen, se samodejno zatesnijo, zato pnevmatike ni treba takoj zamenjati. Zatemnjena zadnja in zadnja bočna stekla SunSet še poudarjajo športni videz in zagotavljajo, bolj prijetno notranjost v vročih poletnih dneh. Laminirano steklo zmanjša raven hrupa v vozilu.

Črna oblazinjenja in okrasni trakovi v videzu ogljikovih vlaken so značilni za notranjost Enyaq SportLine iV. V povsem električnem SUV-ju »Design Selections« nadomešča klasične stopnje opreme. Navdihujejo jih sodobna bivalna okolja in odlikujejo popolnoma usklajene barve in materiali. Izbor oblikovanja, specifičen za SportLine, vključuje črne športne sedeže z integriranimi nasloni za glavo za optimalno bočno oporo v vsaki vožnji. Sedeži so oblazinjeni iz mikrovlaken in usnja Suedia. Tekstilne preproge so opremljene s sivimi šivi. Armaturna plošča je oblazinjena v črno usnje, prav tako je črna strešna obloga. Obloga okoli izbirnika pogona na sredinski konzoli je črna, prav tako pa tudi gumb za električno ročno zavoro. Aluminijaste prevleke za pedale zagotavljajo še en športen in dinamičen dodatek.

Najmočnejša različica je ENYAQ SPORTLINE iV 80x. Zahvaljujoč drugemu elektromotorju na sprednji osi prenaša moč na vsa kolesa. Oba motorja imata skupno moč 195 kW in ponujata največji navor 425 Nm. Večino moči 80x poganja sinhroni motor s trajnim magnetom (PSM) na zadnji osi, ki zagotavlja moč 150 kW *, največji navor 310 Nm in največjo hitrost obratovanja 16.000 vrt / min. PSM je zasnovan v osno vzporedni konfiguraciji, skupaj z impulznim pretvornikom in enostopenjskim menjalnikom. Spredaj je uporabljen asinhroni motor, zasnovan z impulznim pretvornikom in enosmernim menjalnikom v koaksialni razporeditvi. Ta proizvaja 80 kW moči, največji navor 162 Nm in največjo hitrost obratovanja 13.500 vrt / min. Enyaq SportLine iV 80x se napaja iz 82 kWh baterije in po ciklu WLTP prevozi več kot 500 km. Njegova največja hitrost je 160 km/h.

Podobne objave