Robusten videz poudarja terenske lastnosti

Škoda nadaljuje svojo modelsko ofenzivo v segmentu SUV vozil. Na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi (7.–19. marec 2017) bo češki avtomobilski proizvajalec predstavil Škodo Kodiaq v izvedbi Scout, pri kateri se terenske odlike izražajo tako z oblikovno zasnovo kot tudi s tehnologijo. Za energičen in robusten videz poskrbijo srebrni oblikovalski elementi z markantnim ščitnikom za podvozje spredaj in zadaj. Dinamičen značaj poudarjajo tudi 19-palčna aluminijasta platišča, zasnovana
izključno za Kodiaq Scout. Paleta motorjev za novo modelsko izvedbo vključuje dva bencinska in dva dizelska motorja; vse je mogoče kombinirati s štirikolesnim pogonom 4×4.

Škoda Kodiaq, ki v dolžino meri 4,70 m, ima dovolj prostora za do 7 potnikov in se ponaša z največjo notranjostjo oz. največjim prtljažnikom v tem avtomobilskem razredu, je na premierni predstavitvi pritegnil veliko pozornosti. Njegova oblikovna zasnova zrcali oblikovalske smernice znamke in harmonično združuje emocionalnost z racionalnostjo. Škoda Kodiaq v izvedbi Scout s svojstvenimi oblikovnimi značilnostmi še izraziteje poudarja robustnost in zmogljivost.

Dizajn – srebrna barva kot izraz močnega značaja
Poleg ščitnika za podvozje je Kodiaq Scout na zunaj prepoznaven po zatemnjenih zadnjih stranskih steklih in zadnjem steklu (SunSet). Poleg tega za robusten pridih poskrbijo tudi elementi v srebrni barvi, zaradi katerih je močan značaj novega SUV modela češkega proizvajalca še bolj izrazit. Mrežo hladilnika obdaja srebrn okvir. V isti barvi so tudi strešne letve, ohišje zunanjih ogledal, obrobe stranskih stekel in ščitnik za podvozje spredaj in zadaj, ki je nameščen pod odbijačem in se optično
deli na tri dele.

Med značilnosti stranske silhuete modela Škoda Kodiaq spadajo kratka previsa, hitro padajoča strešna linija, optično poudarjena z linijo D-stebrička, in kompakten zadek. Škoda Kodiaq Scout serijsko vključuje še posebna 19-palčna platišča, ki so bila zasnovana prav za to modelsko izvedbo. Modelska oznaka krasi sprednji blatnik in sovoznikov predal.

Oprema
Oprema in zasnova notranjosti sta prav tako prilagojeni robustnemu značaju in temeljita na liniji opreme Ambition. Škoda Kodiaq Scout je serijsko opremljen z asistenco za terensko vožnjo, paketom opreme za slabše terene z zaščito za podvozje in motor ter parkirnim sistemom s senzorji spredaj in zadaj. Bogata serijska oprema vključuje tudi sistem za izbiro voznega profila (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), ki vpliva na krmiljenje motorja, avtomatski menjalnik, servokrmiljenje in
klimatsko napravo. S profilom Snow se delovanje sistemov ABS, ASR in ACC (če je vgrajen) ter delovanje krmilne elektronike motorja prilagodi posebnim razmeram na zasneženem oz. spolzkem cestišču.

Standardni obseg notranje opreme zajema večfunkcijski volan, ambientno osvetlitev v LED-tehnologiji z možnostjo izbire med desetimi barvami, modularni infotainment sistem z osmimi zvočniki, sedeže z oblazinjenjem iz alkantare in logotipom Kodiaq, vratne obloge z dekorativnimi elementi iz alkantare, jeklene pedale, tekstilne predpražnike ter logotip Kodiaq na sprednjih vstopnih letvah.

Paleta motorjev
Paleta motorjev vključuje dva bencinska in dva dizelska motorja:
– 1.4 TSI z močjo 110 kW (150 KM) 4×4, največja hitrost: 197 km/h, pospešek 0–100 km/h: 9,8 s, poraba (kombinirana vožnja): 6,8 l/100 km, emisija CO2: 153 g/km
– 2.0 TSI z močjo 132 kW (180 KM) 4×4, največja hitrost: 207 km/h, pospešek 0–100 km/h: 8,0 s, poraba (kombinirana vožnja): 7,3 l/100 km, emisija CO2: 168 g/km
– 2.0 TDI z močjo 110 kW (150 KM) 4×4, največja hitrost: 197 km/h, pospešek 0–100 km/h: 9,5 s, poraba (kombinirana vožnja): 5,3 l/100 km, emisija CO2: 139 g/km
– 2.0 TDI z močjo 140 kW (190 KM) 4×4, največja hitrost: 210 km/h, pospešek 0–100 km/h: 8,9 s, poraba (kombinirana vožnja): 5,7 l/100 km, emisija CO2: 150 g/km

Pogon 4×4
Srce pogona 4×4 je elektronsko uravnavana lamelna sklopka, ki je zaradi optimalne porazdelitve osne obremenitve nameščena neposredno pred diferencialom zadnje preme, torej na koncu kardanske gredi. Sistem štirikolesnega pogona deluje hitro in inteligentno. Njegov krmilnik nenehno izračunava, kolikšen je idealni pogonski moment za zadnjo premo. Zaradi predkrmiljenja, ki je odvisno od vozne situacije, skorajda ne prihaja do izgub vlečne sile. Pri normalni vožnji, zlasti pri nizkih obremenitvah
ali v fazah brez dodajanja plina, lamelna sklopka motorno moč prenaša pretežno na sprednji kolesni par, kar prispeva k varčni porabi goriva.

Terenske vozne lastnosti
Škoda Kodiaq Scout se odlično izkaže tudi izven utrjenih cest. Odmik od tal znaša 194 mm, zato brez težav premaga večje neravnine. Prevozni previsni kot znaša 19,7°, medtem ko vstopni kot v strmino/izstopni kot iz strmine zaradi kratkih previsov znaša 22,0° spredaj, zadaj pa 23,1°. Serijski paket opreme za slabše terene med drugim skrbi za zaščito pred poškodbami podvozja, motorja, kablov in napeljav. Ko se cesta konča, lahko voznik z enostavnim pritiskom na tipko izbere terenski vozni
program. Opcijski sistem DCC ustrezno prilagodi delovanje blažilnikov, odziv pedala za plin je nekoliko počasnejši. Antiblokirni sistem (ABS) dopušča rahel zdrs pogonskih koles, tako da pred kolesi nastane nekakšna zavorna “zagozda”. Za boljšo vlečno silo pri terenskem voznem programu sistem ASR dopušča večji zdrs, elektronska zapora diferenciala (EDS) pa se odziva hitreje in bolj energično. Če je to potrebno, se aktivirata tudi asistenca za speljevanje navkreber in asistenca za nadzorovani
spust, ki pri vožnji po strmini konstantno vzdržuje hitrost, s katero je voznik zapeljal na pobočje.

Asistenčni sistemi
Z bogato ponudbo asistenčnih sistemov postavlja Škoda Kodiaq v vseh izvedbah nova merila v tem avtomobilskem razredu. Med novosti spadajo asistenca za manevriranje s prikolico, Blind Spot Detect (sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu) in Rear Traffic Alert (sistem pri izvozu s parkirnega mesta nadzoruje promet ob vozilu in za njim). Sistem za proaktivno zaščito potnikov Crew Protect Assist (pri nevarnosti nezgode zapre okna v vratih in strešno okno ter zategne varnostni pas na
sprednjih sedežih) je na voljo v kombinaciji z izboljšanim sistemom za nadzor prometa Front Assist vklj. z mestno funkcijo zaviranja v sili in prediktivno zaščito pešcev.

Dodatno so izpopolnjene tudi funkcije parkirnega sistema s krmilno avtomatiko. Še ena novost v Škodini ponudbi je sistem Area View: s pomočjo kamer s širokokotnimi objektivi, ki so vgrajene na sprednjem in zadnjem delu vozila ter v ohišjih zunanjih ogledal, je na zaslonu v sredinski konzoli lahko iz različnih zornih kotov prikazana neposredna okolica vozila. Med drugim so mogoči virtualni prikaz iz ptičje perspektive in 180-stopinjske slike območja pred in za vozilom. V nepreglednih
situacijah in na zahtevnejših terenih je tako vožnja enostavnejša.

Multimedijski sistemi in Škoda Connect
Novi SUV Škoda Kodiaq Scout je opremljen z vsemi najsodobnejšimi multimedijskimi sistemi. Kapacitivni zasloni na dotik se ponašajo s steklenim dizajnom (razen serijskega sistema Swing). Navigacijski sistem Columbus kot najzmogljivejša različica ima 9,2-palčni zaslon, dostopno točko za WLAN in modul LTE. V serijski obseg je vključen tudi avtomatski klic v sili eCall. Mobilne spletne storitve Škoda Connect so idealna dopolnitev najsodobnejših multimedijskih sistemov in postavljajo nova merila
na področju navigacije, informacij, zabave ter asistence, konfigurirati pa jih je mogoče celo preko domačega računalnika ali aplikacije.

Svetovna premiera na avtomobilskem salonu v Ženevi
Škoda Kodiaq Scout se bo svetovni javnosti premiero predstavil na letošnjem mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi, ki v svetovnem merilu velja za najpomembnejši avtomobilski salon in bo za javnost odprt od 9. do 19. marca 2017. Predstavitev nove modelske izvedbe velikega SUV modela znamke Škoda in številnih novosti bo v hali 2, v 1. nadstropju razstavišča Palexpo.

Podobne objave