Različne izvedbe in namembnosti Škode Kodiaq

Vaš in naš najljubši velikan bo kmalu na voljo v 4 izvedbah. Poleg že znane izvedbe Scout je na voljo še športno agresivna izvedba SportLine in pa luksuzna izvedba Laurin&Klement. Kasneje v 2018 pa nas čaka prava poslastica, zaradi katere bo marsikdo med nami zacepetal od navdušenja: Škoda Kodiaq RS.

Kodiaq Sportline nagovarja kupce, ki si želijo Kodiaqovo prostornost in praktičnost nadgraditi z dinamičnim športnim videzom. Mreža hladilnika je v črni barvi, črni pa sta tudi ohišji stranskih ogledal. Opcijsko so na voljo tudi črne tudi letve na strehi avtomobila. Oprema SportLine nadgrajuje opremo Ambition in ji doda športne sedeže, usnjen trikraki volanski obroč, dodatke iz alkantare in izstopajoča 20-palčna platišča. Na osrednjem zaslonu pa lahko vidite tudi temperaturo olja, hladilne tekočine, merilec pospeškov ter polnilni tlak. Najmočnejši agregat na voljo je dizelski s 190 konjskimi močmi in opremljen s štirikolesnim pogonom.

Kodiaq Laurin&Klement je naslednji logični korak za svojega paradnega konja v razredu SUV. Čeprav razlike niso velikanske, pa boste izvedbo L&K lahko ločili že na zunaj. Na sprednjem delu avtomobila bo masko krasil krom, sprednji in zadnji odbijač bosta iste barve kot avtomobil, zadaj pa bodo tudi zaključki izpušnih cevi obdani s kromom. S strani pa bodo izstopala nova 19-palčna platišča. V notranjosti bo serijsko opremljen s črnim ali bež usnjem in elementi s plastiko sijaj črne barve. Sedeži se bodo premikali z električnimi stikali, več pa bo tudi ambientalne osvetlitve. Pragove bo krasil aluminij, za odlično zvočno izkušnjo bo skrbel avdio sistem Canton.

Scout je avanturistično navdahnjen Kodiaq. Serijsko ima vgrajen štirikolesni pogon in nastavitve načina vožnje, barvne dodatke v sivi barvi in zaščito podvozja. Serijsko so tudi zatemnjena stranska ter zadnja stekla in pa 19-palčna platišča. Največja razlika pri izvedbi Scout je v njegovi sposobnosti vožnje izven urejenih cest. Paket rough-road prinaša zaščito podvozja motorja, menjalnika in napeljav. Sposoben se je peljati pod kotom 23,1 stopinje ter biti nagnjen na stran za 19,7 stopinj. Vključena sta tudi sistem za speljevanja v klanec in nadzorovano spuščanje v dolino.

Še zadnja in morda najbolj pričakovana je izvedba Kodiaq RS. Zaenkrat je škoda še zelo skrivnostna glede te izvedbe. Poganjal ga bo koncernski biturbo dizelski agregat s 240 konjskimi močmi. Kakor pri Octaviji RS bo tudi tu zunanji izgled močno našpičen glede na osnovni model. Zraven spada tudi bolj športo vzmetenje in izboljšan zavorni sistem. V notranjosti bodo vgrajeni športni sedeži.

Si želite velik, udoben in varen avtomobil s sedmimi sedeži? Ne glejte dalje. Škoda Kodiaq v toliko različnih izvedbah je tako zelo raznolik, da lahko skoraj vsakdo najde svojo idealno različico.

Podobne objave