Prostornost v najlepši možni obliki

Znamka Škoda z novo Octavio Combi nadaljuje modelsko ofenzivo. Le nekaj tednov po začetku prodaje Octavie limuzine bo svetovno premiero doživela tretja (opomba uredništva: v resnici gre za četrto generacijo…) generacija Octavie Combi, in sicer na ženevskem avtomobilskem salonu v času od 5. do 17. marca 2013. Najbolje prodajani Škodin model znova postavlja merila v segmentu kompaktnih vozil in bolj kot kdajkoli prej utrjuje edinstveni položaj, ki ga zavzema v svojem avtomobilskem razredu.
Octavia Combi navdušuje z neprekosljivo prostornostjo, novim dizajnom, funkcionalnostjo, inovativnimi varnostnimi in komfortnimi sistemi, varčno porabo goriva, številnimi ‘Simply Clever’ rešitvami in za Škodo značilnim razmerjem med ceno in vrednostjo.

“Škoda Octavia je srce znamke in naš daleč najbolje prodajani model,” je povedal predsednik Škodine uprave prof. dr. h.c. Winfried Vahland. “Combi je sinonim za vse dobre Škodine lastnosti in je v veliki meri odgovoren za uspeh te modelske serije. S tretjo generacijo je Octavia Combi naredila velik preskok naprej. Avto je razred zase, ponaša se s kakovostjo vozil srednjega razreda, njegova cena pa je na ravni kompaktnih karavanov,” je še dodal Vahland.

Nova Škoda Octavia Combi je opazno večja, prepriča pa tudi z dinamično-elegantnim dizajnom. Škodin glavni oblikovalec Jozef Kabaň je s svojimi sodelavci avto preoblikoval od glave do peta. Še nikoli doslej ni bila Škoda Octavia Combi tako dinamična in obenem brezčasno elegantna, markantna, dovršena in suverena kot zdaj tretja generacija te prodajne uspešnice. Neprekosljiva prostornost, varčna poraba goriva, inovativni varnost¬ni, komfortni in multimedijski sistemi ter ‘Simply Clever’ rešitve
– to so Škodini geni, ki najbolj zaznamujejo novo Octavio Combi.

Dinamični prostornež z natančno oblikovno zasnovo
Nova Škoda Octavia Combi je 90 mm daljša in 45 mm širša od svoje predhodnice. Medosna razdalja je večja za skoraj 11 cm. Rezultat: novi najboljši podatki v kategoriji prostor in prostornost. “Naša Škoda Octavia Combi ponuja potnikom na zadnjih sedežih kar 73 mm kolenskega prostora, kar pomeni izjemno veliko prostora za noge – več kot katerikoli drug model v tem segmentu. Tudi prtljažnik Combija je s prostornino 610 litrov največji v tem razredu,” je povedal dr. Frank Welsch, Škodin direktor
tehničnega razvoja. Če podremo zadnjo sedežno klop, se prostornina prtljažnika poveča na zavidljivih 1.740 litrov.

Seveda pa ne gre pozabiti številnih ‘Simply Clever’ detajlov: poleg opreme, ki jo poznamo že iz nove 5-vratne kombilimuzinske Octavie, kot so obojestranska podloga za prtljažnik, široka ponudba mrež, številni kaveljčki za vrečke ali torbe, koš za smeti, veliko odlagalnega prostora za pijačo, nosilec za mobilne naprave, strgalo za led pod loputo za gorivo ali držalo za varnostni brezrokavnik pod voznikovim sedežem, se novi Combi ponaša še z nekaterimi novimi domiselnimi rešitvami: omenimo na
primer obešalnik za oblačila ali vzvod za podiranje zadnje klopi iz prtljažnika. Prevoz zelo dolgih predmetov bo olajšal zložljiv sovoznikov sedež. Pod prilagodljivo nastavljivim in spustnim dvojnim prtljažnim dnom lahko shranimo prtljažni rolo in strešni prtljažnik.

Dizajn Octavie Combi zaznamujejo prečiščenost, natančnost in dovršena proporcionalna razmerja. “Nova Škoda Octavia Combi je sinonim za popolno uigranost oblike in funkcionalnosti,” je komentiral dr. Welsch.

Sprednji del vozila je enak kot pri novi limuzini. Jasno strukturirana stranska silhueta nove Škode Octavie Combi temelji na dinamično tekočih linijah. Poleg tega sklenjeno, ostro začrtano stransko grafično podobo markantno poudarja visoka tornado linija. Strešna linija Octavie Combi se mehko spušča proti zadku in elegantno prehaja v D-stebriček. Zadnje luči segajo daleč v stranski del zadka in predstavljajo točko, v kateri se zaključi tornado linija. Jasno in natančno zasnovan je tudi zadek.
Novi Octavii Combi, ki je tudi od zadaj že na prvi pogled značilna Škoda, dajejo pečat zadnje luči v obliki črke C in značilni trikotni elementi na pokrovu prtljažnika. Enako kot kombilimuzina ima tudi Škoda Octavia Combi v vsaki zadnji luči prvič po dva svetlobna pasova v obliki črke C, ki poudarjata grafični učinek.

Inovativni asistenčni sistemi, varčni motorji
Nova Škoda Octavia Combi je po želji opremljena s sodobnimi varnostnimi asistenč-nimi sistemi, kot so funkcija večnaletnega zaviranja, sistem Front Assistant z mestno funkcijo zaviranja v sili, Driver Activity Assistant (sistem za zaznavanje utrujenosti voznika), proaktivni sistem zaščite potnikov Crew Protect Assistant in sistem Lane Assistant, ki pomaga ohranjati smer na voznem pasu. V primeru prometne nesreče zagotavlja optimalno zaščito voznika in potnikov obširen paket pasivnih
varnostnih sistemov, ki med drugim vključuje do devet varnostnih blazin. Na področju udobja skoraj ne moremo govoriti o neizpolnjenih željah – za to so zaslužni številni elektronski komfortni sistemi, ki smo jih doslej poznali samo iz vozil višjih razredov. Mednje denimo sodita avtomatsko uravnavanje razdalje v sklopu novega sistema Adaptive Cruise Assistant in asistenca za dolge luči v sklopu sistema Intelligent Light Assistant. Omeniti pa je treba tudi povsem novo generacijo radijskih in
radijsko-navigacijskih sistemov.

Novo razviti motorji za Škodo Octavio Combi tretje generacije so do 17 odstotkov varčnejši od prejšnje generacije. V aktualni ponudbi motorjev so štirje bencinski in štirje dizelski motorji; izjemno varčna izvedba GreenLine porabi le 3,4 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov in ima izpust CO2 samo 89 g/km. V Ženevi 2013 bo prvič na ogled postavljena tudi Škoda Octavia Combi 4×4 z novo razvitim štirikolesnim pogonom in 5. generacijo sklopke Haldex.

Podobne objave

Dodaj odgovor