Prenovljeni Škoda Kodiaq

Od predstavitve prvotnega Kodiaqa je prodaja iz leta v leto rastla. V letu 2016 je bilo prodanih 100.000 Kodiaqov, 149.000 v 2018 in 171.800 v 2019. Zaradi izbruha pandemije Covid-19 je prodaja upadla za 23.4% na 131.600 Kodiaqov v letu 2020. S prenovljenih modelom znova pričakujejo močan porast prodaje tega že zelo uspešnega modela.

Novosti na zunanjosti

Za prenovo sredi življenjskega cikla prve različice Kodiaqa je Škoda poskrbela za prenovljeno bolj pokončno masko motorja, položnejšim pokrovom motorja, bolj agresivnimi odbijači ter tanjšimi LED matričnimi žarometi. Za bolj »offroad« izgled so poskrbeli z aluminijastimi detajli na spredku in zadku. Za doseganje boljše aerodinamike je bil prenovljen tudi zadnji spojler. Na voljo so tudi nova platišča v  velikostih 17 – 20-palcev.

Novosti v notranjosti

Prenovljena je tudi notranjost z novim dizajnom sedežev, vključno z možnostjo izbire električno nastavljivih usnjenih ergonomskih sedežev. Na voljo so tudi EKO sedeži narejeni iz recikliranih veganskih materialov. Sedeži so na voljo s funkcijo gretja in ventilacije, Laurin&Klement verzija pa ima standardno vgrajeno tudi funkcijo masaže.

10,25-palčni Virtual Cockpit digitalni zaslon je na voljo pri vseh modelih, prav tako pa tudi novi zvočni sistem Canton z 10 zvočniki. Standardno ostaja sredi armaturne plošče 8-palčni zaslon na dotik, opcijsko pa ga lahko povečate na 9,2.palca. Na voljo je tudi prenovljena ambientalna osvetlitev LEB in dvo- ali tro-kraki volan.

Nova tehnološka pomagala

Asistenčna in varnostna tehnologija temelji na sistemih »Crew Protect Assist« oziroma pomagalih za varnost potnikov. Te vsebujejo dodatne radarje na zadnjem delu avtomobila, ki nadzorujejoprostor za vozilom in se odzivajo na vozila, ki se približujejo od zadaj in bi lahko predstavljala nevarnost trka od zadaj.

Motorji

Kodiaq bo na voljo z 1,5-litrskimi bencinskimi TSI motorji, ki razvijejo 147 KM in 188 KM, in 2,0 TDI dizelskimi motorji, ki proizvajajo 147 KM in 197 KM. Najmočnejši 2,0-litrski bencinski agregat bo na voljo le pri modelu vRS. VstopnI TSI bo na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na sprednja kolesa; vsi ostali modeli imajo standardno vgrajen sedemstopenjski samodejni menjalnik, močnejši bencinski in dizelski modeli pa imajo pogon na vsa kolesa.

Podobne objave