Posodobljena Karoq in Kodiaq

4 leta po izidu Kodiaqa ter 3,5 leta po izidu Karoqa se je Škoda odločila, da ju z nekaj posodobitvami ponovno pripelje v prihodnost. Večina posodobitev se je zgodila na nevidnih mestih, ena zelo očitna pa je tudi na površini.

Najvidnejša razlika je v logotipu na zadku vozila oziroma odsotnosti le tega. Škodin logotip je namreč zamenjal napis ŠKODA. Sprememba, ki jo je bila kot prva deležna nova Škoda Scala, se je pojavila tudi na novem Kamiqu ter prenovljenem Superbu in novi Octaviji, postopoma pa bo zamenjala logotip na vseh Škodinih modelih.

Poleg napisa sta Karoq in Kodiaq prejela tudi nekaj asistenčnih in varnostnih posodobitev.

Side Assist z dometom 70 metrov:
Side Assist ali po slovensko pomoč nadzora nad dogajanjem na straneh vozila. Sistem nadomesti zaznavanje mrtvega kota, ter ga nadgradi s povečanim dosegom iz 20 metrov na 70 metrov z uorabo dveh radarjev. Namesto svetlobnega indikatorja v stranskem ogledalu se sedaj svetlobni indikator nahaja na notranji strani stranskega indikatorja, kjer so veliko bolj opazni. Sestavni del sistema Side Assist je tudi sistem Rear Traffic Alert oziroma opozorilo za promet za vozilom, ki vas opozarja na premikajoče objekte med vzvratno vožnjo.

DCC oziroma sistem prilagajanja šasije je sedaj na voljo tudi s pogonom na sprednji kolesni par.
Sistem prilagajanja šasije je nepogrešljiv del opreme, če vam je udobje primaren aspekt vozila. Sistem ni več na voljo le za vozila s pogonom na vsa 4 kolesa. Sistem nadzora elektronsko prilagodljive amortizerje, ki spreminjajo svojo togost glede na vašo izbiro programa – Comfort, Normal in Sport.

KESSY s senzorjem zaznave gibanja.
Škoda postopoma opremlja svoja vozila s ključem KESSY s senzorjem zaznave gibanja, ki zmanjšuje nevarnost kraje vozila. Ključ KESSY je na seznamu dodatne opreme, novost pa je, da se oddajanje signala s ključa preneha 15 minut po prenehanjem gibanja in se prične s ponovnih zaznavanjem gibanja. Ključa tudi ne rabite vzeti iz žepa, saj se vozilo odklene, ki ste dovolj blizu.

Novi 2.0 TDI za Škodo Karoq
Škodini paleti motorjev je bil dodan dvolitrski turbodizelski motor s 190 konjskimi močmi, ki izpolnjuje Euro 6d-TEMP standard regulacije o izpustih, saj je opremljen s SCR katalizatorjem ter vbrizgom AdBlue tekočine in dizelskim filtrom za trdne delce. Motor, ki ga že poznamo iz pogonske palete Kodiaqa je standardno združen s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom in 4-kolesnim pogonom.

Nova športna platišča za Škodo Kodiaq.
Posodobljeni Kodiaq je prejel tudi nova aluminijasta športna platišča. 20-palčna platišča imenovana »Ignite« so široka 255 mm in so opcijsko na voljo za opreme Sportline, Laurin&Klement ter RS.

Posodobljen sistem za merjenje tlaka v pnevmatikah
Novi sistem za merjenje tlaka v pnevmatikah za vsako kolo posebej je na voljo za pnevmatike premera 18-palcev in več.

Več informacij o Karoqu.
Več informacij o Kodiaqu.

Če se želite pogovoriti z našimi prodajnimi svetovalci, jih lahko dosežete na telefonskih številkah:
Kontakte najdete tu.

Podobne objave