Novice Škoda

Octavia v soju žarometov in številne premiere

10.3.2017 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

Octavia v soju arometov in tevilne premiere

Znamka Škoda se bo na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi (7. do 19. marec 2017) predstavila s številnimi svetovnimi in sejemskimi premierami. V središču sejemske pred­stavitve v hali 2 bosta dve izvedbi prodajno uspešne serije Škoda Octavia: Octavia RS 245 z močjo 180 kW (245 KM) in prenovljena Octavia Scout. Še dve novosti, ki bosta predstavljeni na ženevskem razstavišču Palexpo, sta Kodiaq Scout in Kodiaq Sportline. Poleg tega bo javnost prvič spoznala prenovljena modela Rapid in
Rapid Spaceback ter spremenjeni Citigo. Obenem se bo predstavila tudi Fabia z novim 1,0-litrskim motorjem TSI.

Svetovna premiera za Škodo Octavio RS 245 in Škodo Octavio Scout
Ultimativno doživetje vožnje obljublja nova Škoda Octavia RS 245 z zmogljivim motorjem in sodobno tehnologijo podvozja, ki vključuje elektronsko uravnavano prečno zaporo na sprednji premi (VAQ). Kompaktni športni model, pri katerem se je moč povečala na 180 kW (245 KM), je na voljo kot kombilimuzina in karavan. Njegove vozne zmogljivosti so osupljive: samo 6,6 sekunde porabi za pospešek iz mirovanja do hitrosti 100 km/h, končna hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, maksimalni navor 370
Nm pa je na voljo v območju od 1.600 do 4.300 vrt./min.

S športnim podvozjem je karoserija Škode Octavie RS 245 v primerjavi z “običajnimi” modeli te serije spuščena za 15 milimetrov. Zadnji kolotek je glede na prejšnjo Octavio RS 230 širši za 30 mili­metrov. Serijska sijoče črno polirana aluminijasta platišča merijo 19 palcev. Dinamični značaj vozila poudarjata stabilizacijski program ESC s športnim načinom in elektronsko uravnavana prečna zapora na sprednji premi (VAQ). Enako velja za progresivno krmiljenje in opcijsko prilagodljivo
uravnavanje podvozja (Dynamic Chassis Control oz. DCC).

Škodo Octavio Scout prepoznamo po tipičnih lastnostih, kot so robustna zasnova s terenskim dizajnom, vsestranska uporabnost, močni in učinkoviti motorji ter serijski štirikolesni pogon. Njeno svojsko in robustno podobo označujejo posebni elementi, kot so obrobe na odbijačih, kolesnih ohišjih in stranskih pragovih, srebrn ščitnik za pod­vozje spredaj in zadaj, 17-palčna aluminijasta platišča ter razširitev koloteka na zadnji premi. Serijska oprema poleg tega vključuje paket za slabše terene,
LED-dnevne luči in LED-zadnje luči v obliki črke C.

Svetovna premiera za Škodo Kodiaq Scout in Škodo Kodiaq Sportline
Naslednja privlačna novost na razstavnem prostoru v hali 2 bo Škodin veliki SUV.
V središču zanimanja bosta predvsem dve njegovi izvedbi. Svetovno premiero bosta doživela modela Kodiaq Scout in Kodiaq Sportline. Z novo modelsko različico Kodiaq Scout češka avtomobilska znamka nadaljuje ofenzivo v SUV-segmentu. Kodiaq Scout je serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom, svoje terenske odlike pa poudarja tako z oblikovno zasnovo kot tudi s tehnologijo. Za ljubitelje športne podobe so pri Škodi zasnovali modelsko različico Kodiaq Sportline, elegantno-dinamično izvedbo
SUV-ja. Posebej zasnovani oblikovni elementi dajejo pečat zunanjosti in tudi notranjosti. Za model Kodiaq Sportline so na voljo štirje motorji: dva bencinska TSI in dva dizelska TDI z razponom moči od 110 kW (150 KM) do 140 kW (190 KM). Kodiaq Sportline stavi na intenzivni užitek v vožnji.

Premiera za prenovljena modela Rapid in Rapid Spaceback
Rapid velja v primerjavi z neposrednimi tekmeci za merilo prostornosti. Njegov dizajn in opremo so zdaj še izpopolnili. Rapid Spaceback bo v Ženevi na ogled kot posebna športna različica Monte Carlo. Številni črni elementi že na prvi pogled raz­krivajo športni značaj 4.303 milimetre dolgega modela. Zadaj pa pozornost pritegne predvsem zdaj serijsko podaljšano zadnje okno (serijsko od izvedbe Style), ki na videz tekoče prehaja v prav tako črn zgornji zaključni rob velikega pokrova prtljažnika.

Premiera za prenovljeni Citigo
S povsem novim sprednjim delom in prenovljeno notranjostjo se v Ženevi predstavljata osvežena modela Citigo in Citigo Monte Carlo. Urbani malček, ki je na voljo v tri- ali petvratni izvedbi, navdušuje s prostornostjo, odlično preglednostjo, visoko ravnjo varnosti, dobrimi krmilnimi lastnostmi, novimi, izjemno učinkovitimi bencinskimi motorji MPI ter tradicionalno uravnoteženim razmerjem med ceno in kakovostjo.

Premiera za Škodo Fabio z novim 1,0-litrskim trivaljnim motorjem TSI
Tretja generacija Škode Fabie prepriča z dinamičnim in emocionalnim dizajnom, prostor­nostjo, inovativnimi varnostnimi, komfortnimi in infotainment sistemi ter številnimi domiselnimi oz. ‘Simply Clever’ rešitvami. Med pogonskimi agregati je na voljo novi trivaljni motor v dveh različno močnih izvedbah. Aluminijasti bati in kovane ojnice so tako uravnoteženi, da motor deluje z nizkim količnikom trenja, umirjeno in kultivirano. Zaradi vbrizgalnega tlaka, ki je zvišan na 250 bar, novi
1,0-litrski motor v obeh različno močnih izvedbah zagotavlja dobre vozne zmogljivosti in do 6 odstotkov manjšo porabo goriva.

PREDHODNA NOVICA

Dinamien trivaljnik z nizko porabo

Dinamičen trivaljnik z nizko porabo

Manjša gibna prostornina, večja moč. V Škodi Fabii in Fabii Combi je 1,0-litrski motor TSI s tremi valji in po štirimi ventili na valj v ponudbi zamenjal dosedanji štirivaljni 1,2-litrski agregat. Novi motor prinaša večjo moč in večji navor. Fabia 1.0 TSI razvije moč 70 kW (95 KM), zmogljivejša izvedba pa ima 81 kW (110 KM) in zagotavlja več navora – 200 Nm (prej 175 Nm) – kot prejšnji 1,2-litrski agregat.

4.3.2017 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

NASLEDNJA NOVICA

Pustolovski duh

Pustolovski duh

– Oprema scoutline ne prinaša terenskih zmogljivosti, ampak le dobrodošle lepotne dodatke
– Turbobencinar s 66 kilovati je dovolj zmogljiva in pri porabi zmerna izbira

14.3.2017 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info