Oblikovanje po navdihu češke steklarske umetnosti

Škoda je z evolucijo svojega oblikovalskega sloga znova pokazala, kako pomembno se ji zdi, da pri oblikovanju ohranja svojstveno identiteto. Harmonična proporcionalna razmerja, ostro začrtane linije, površine z izrazitimi robovi in kristalasti elementi se zlivajo v dizajn, ki v prvi vrsti zrcali natančnost in jasnost. Škodinim oblikovalcem so pri tem kot navdih služile izjemne ročne spretnosti mojstrov češke steklarske umetnosti. Na tej osnovi je nastal ekspresiven, emocionalen dizajn, ki
harmonično združuje estetiko in funkcionalnost in bo aktualen še mnogo let.

“Škoda je v le nekaj letih razvila več vznemirljivih študij, ki s svojo oblikovno zasnovo razkrivajo, kam bo znamko vodila pot v prihodnosti,” je povedal Karl Neuhold, vodja zunanjega oblikovanja pri Škodi. Dodal je še: “Naši cilji so jasno zastavljeni in pripravljeni smo na predstavitev naslednjega koraka.”

Škoda pri oblikovanju stavi na ubrana proporcionalna razmerja, prečiščene površine, natančno začrtane linije in izrazite robove. To so značilnosti, ki dajejo svojstven pečat tako zunanjosti kot tudi notranjosti vozil. Zlivajo se v videz, ki izžareva brezčasno eleganco in sodobno funkcionalnost, kar sta dve ključni odliki Škodinih modelov. Edinstvena posebnost so tudi markantno oblikovane površine, ki ustvarjajo vznemirljivo igro svetlobe in sence ter s tem poudarjajo dinamiko in
emocionalnost. Pika na i so kristalaste strukture v žarometih, zadnjih lučeh in še drugih detajlih. Te so odraz sodobnih tehnologij in s prefinjenim značajem ter z izrazito tridimenzionalnim učinkom jasno zrcalijo visoko raven kakovosti.

Češka steklarska umetnost si je pridobila mednarodni sloves in ima že dolgoletno tradicijo. Klasične postopke izdelave združuje s sodobno estetiko. Med drugim je služila tudi kot navdih za dizajn Škodinih vozil, s čimer je Škoda izrekla poklon kulturni dediščini svoje domovine in umetnikom, ki z natančno ročno izdelavo in ljubeznijo do detajlov oblikujejo brezčasno lepe skulpture. Iz preprostih in jasnih oblik ustvarjajo vrhunska umetniška dela, ki se dotaknejo čustev, to pa se v veliki meri
sklada s temeljnimi vrednotami češke avtomobilske znamke, katere vozila harmonično združujejo estetiko in funkcionalnost.

Znamka Škoda je z zavedanjem pomena tradicije in porekla razvila svojstven oblikovalski slog, ki je bil predstavljen že z več študijami. S študijo Škoda Vision D iz leta 2011 ter konceptoma Škoda Vision C (2014) in Škoda Vision S (2016) se je oblikovalska filozofija nenehno razvijala naprej, kar se zrcali v videzu najnovejših modelov znamke, zaznamovalo pa bo tudi dizajn prihodnjih Škodinih vozil. Naslednjo evolucijsko stopnjo svojega oblikovalskega sloga bo Škoda razkrila že čez nekaj tednov
z novo študijo.

Podobne objave