Najboljše prvo četrtletje in najboljši marec v zgodovini podjetja

Mladá Boleslav (Češka), april 2014 – Družba Škoda Auto je v prvem četrtletju 2014 prodala toliko vozil kot še nikoli doslej v prvih treh mesecih leta. Znamka je od januarja do marca prodala skupno 247.200 vozil, kar je za 12,1 % več kot v istem obdobju lanskega leta. Marca se je prodaja glede na rezultate v istem mesecu lanskega leta izboljšala za 14,6 %, prodanih je bilo 96.100 vozil (marec 2013: 83.800). To je bil najboljši mesec marec v zgodovini podjetja. Prodaja nove Škode Octavie je v
Zahodni Evropi marca zrasla za 49 %, v Srednji Evropi pa za okrog 47 %.

“Škoda je v marcu in v prvem četrtletju z dvomestnimi stopnjami rasti impresivno sledila svojemu trendu rasti,” je dejal Werner Eichhorn, direktor prodaje in trženja v družbi Škoda. “Najboljše prvo četrtletje in najboljši marec v naši zgodovini sta rezultat odličnih proizvodov in zelo dobre storilnosti naših zaposlenih. Celotna modelska paleta se je na mednarodnih trgih izkazala za uspešno. Še posebej nova Octavia je v tem smislu pravi zadetek v polno. V letu 2014 bomo vzdrževali visoki tempo
in z vsemi močmi nadaljevali z največjo modelsko ofenzivo v zgodovini Škode,” tako Eichhorn.

Junija bodo na prvih evropskih trgih začeli prodajati novo različico Škode Octavie, model G-TEC s pogonom na zemeljski plin. Avgusta sledi začetek prodaje nove Škode Octavie Scout. Poleg tega bodo kmalu na voljo trije novi, športno zasnovani posebni modeli z oznako Monte Carlo: Škoda Yeti, Škoda Rapid Spaceback in Škoda Citigo. Na Kitajskem, ki je Škodin največji posamični trg, bodo še v tem polletju začeli prodajati novo Škodo Octavia in Škodo Rapid Spaceback. Poleg tega bo ta mesec stekla
prodaja Škode Rapida v Rusiji. Vpogled v dizajn prihodnjih Škodinih modelov je pred nekaj tedni v Ženevi prinesla kupejevska oblikovalska študija “Škoda VisionC”.

V marcu in v prvem četrtletju je Škoda občutno rast zabeležila v Zahodni Evropi. Tam je marca prodaja zrasla za 18,7 %, na 45.500 vozil (marec 2013: 38.300). Od januarja do marca je Škoda prodajo izboljšala za 15,6 %, prodanih je bilo 104.400 vozil (prvo četrt­letje 2013: 90.400). V Zahodni Evropi je bilo tako v prvem četrtletju prvič prodanih več kot 100.000 Škodinih vozil. Tržni delež znamke Škoda je zrasel na 3,3 %. V Nemčiji je Škoda marca utrdila svoj položaj najboljše tuje avtomobilske
znamke; porast je znašal 10,8 %, prodanih je bilo 14.500 vozil (marec 2013: 13.100). V Nemčiji se je tržni delež do konca marca povzpel na 4,9 %. Vse močnejša postaja Škoda v Veliki Britaniji. Tu je prodaja marca zrasla za 26,1 %, na 12.700 vozil (marec 2013: 10.000). Visoke dvo­mestne stopnje rasti je Škoda zabeležila tudi v Avstriji (2.100 vozil; + 29,1 %), Španiji (1.800 vozil; + 41,5 %) in Švici (1.900 vozil; + 38,7 %) ter na Nizozemskem (1.600 vozil; + 72,4 %), Finskem (1.000 vozil; +
35,2 %) in Portugalskem (200 vozil; + 36,7 %).

V Vzhodni Evropi, vključno z Rusijo, se je Škodina prodaja marca z 10.700 vozili v primerjavi z lanskim letom izboljšala za 3,8 % (marec 2013: 10.300). V prvem četrtletju je znamka zabeležila skupen porast v višini 5,3 %; kupcem je bilo prodanih 26.500 vozil (od januarja do marca 2013: 25.200). S tem so bili Škodini rezultati nad povprečjem skupnega trga, tržni delež pa je do konca marca zrasel na 3,9 %. Rahlo boljša kot lani je bila marca Škodina prodaja v Rusiji, kjer je bilo prodanih 7.800
vozil (marec 2013: 7.700 vozil; + 1,2 %). Tudi v celotnem prvem četrtletju je Škoda v Rusiji z 18.900 prodanimi vozili nekoliko presegla prodajne rezultate v istem obdobju lanskega leta (od januarja do marca 2013: 18.600 vozil; + 1,5 %). V Srbiji se je Škodina prodaja marca izboljšala za 57,5 %, na 500 vozil, v Romuniji pa za 33,6 %, na 600 vozil. Visoke stopnje rasti je znamka zabeležila tudi v Kazahstanu (300 vozil; + 92,7 %) in v baltskih državah
(500 vozil; + 42,9 %).

Škoda je visoko rast ponovno dosegla tudi v Srednji Evropi. Marca se je prodaja izboljšala za 28,9 %, prodanih je bilo 13.400 vozil (marec 2013: 10.400). Stopnja rasti v prvem četrtletju znaša kar 30,2 %, kar ustreza 37.400 prodanim vozilom (prvo četrtletje 2013: 28.800). Tržni delež je v prvem četrtletju zrasel na 19,2 %, medtem ko je v istem obdobju 2013 znašal 18 %. To pomeni, da je v Srednji Evropi vsak peti novo registrirani avto znamke Škoda. Na domačem trgu, na Češkem, je Škoda prodajo
marca izboljšala za 20,7 %, prodanih je bilo 5.600 vozil (marec 2013: 4.600). Odlične rezultate beleži znamka tudi na Poljskem (4.900 vozil; + 39,3 %), Madžarskem (700 vozil; + 17,2 %), v Sloveniji (400 vozil; + 34,1 %) in na Hrvaškem (400 vozil; + 241,1 %).

Škoda je porast zabeležila tudi na svojem največjem posamičnem trgu, na Kitajskem. Marca se je tam prodaja izboljšala za 10,1 %, prodanih je bilo 20.300 vozil (marec 2013: 18.400). V prvem četrtletju je znamka dosegla skupno rast 7,5 %, prodanih je bilo 62.000 vozil (od januarja do marca 2013: 57.700). V Indiji je bilo marca prodanih 1.700 Škodinih vozil (marec 2013: 2.300). V prvem četrt­letju se je za Škodo odločilo skupno 4.700 indijskih kupcev, v istem obdobju lanskega leta jih je bilo
6.500.

Prodaja vozil znamke Škoda v marcu 2014 (število vozil, zaokroženo, po modelih; +/- v odstotkih v primerjavi z istim mesecem lanskega leta):
Škoda Superb (8.500; -5,8 %)
Škoda Octavia (33.900; +11,3 %)
Škoda Rapid (16.500; +143,1 %)
Škoda Fabia (18.200; -14,8 %)
Škoda Yeti (11.000; +44,5 %)
Škoda Roomster (3.000; -9,8 %)
Škoda Citigo (prodaja samo v Evropi: 5.000; -5,5 %)

Prodaja vozil znamke Škoda v prvem četrtletju 2014 (število vozil, zaokroženo, po modelih; +/- v odstotkih v primerjavi z istim četrtletjem lanskega leta):
Škoda Superb (22.600; -14,2 %)
Škoda Octavia (94.700; +8,3 %)
Škoda Rapid (45.000; +201,2 %)
Škoda Fabia (43.300; -17,8 %)
Škoda Yeti (23.100; +22,6 %)
Škoda Roomster (7.700; +0,6 %)
Škoda Citigo (prodaja samo v Evropi: 10.800; -13,9 %)

Podobne objave

Dodaj odgovor