Kodiaq bo na dirki Tour de France pospremil kolesarje čez ciljno črto

Zdaj se ve: Škoda Kodiaq bo gost na finalu letošnje kolesarske dirke Tour de France. Na zaključni etapi to nedeljo bo Škodin novi SUV-model kolesarje po razkošnih Elizejskih poljanah popeljal do cilja. Škodo Kodiaqa že intenzivno pripravljajo za nastop na zadnji etapi krožne dirke po Franciji od Chantillyja do Pariza. Z novo grafično podobo bo glavnino kolesarjev popeljal čez ciljno črto na razkošnih Elizejskih poljanah. Za njegovim krmilom bo sedel slaven voznik: nekdanji profesionalni
kolesar iz Irske, Stephen Roche, zmagovalec Toura leta 1987 in ambasador znamke Škoda.

Na prvih fotografijah novega Škode Kodiaqa, ki jih je avtomobilski proizvajalec iz Mlade Boleslav objavil pred kratkim, je bil novi SUV model še zamaskiran z belo-sivo-črno folijo. Rdeče-sivo-črne elemente nove maskirne folije, za katere je navdih dal Škodin novi oblikovalski slog in ki so upodobljeni v tridimenzionalni grafiki, so oblikovali in izde­lali posebej za to priložnost. Celotno vozilo je zamaskirano z okrog 14.000 ploskvami, ki nakazujejo, kakšna sta oblika in značaj novega
Škodinega SUV-ja. Štirje strokovnjaki so v okrog 120 urah izdelali 21 kvadratnih metrov folije, da bi novega Škodo Kodiaqa vizualno uskladili z vodilnim, t. i. “rdečim avtom” – Škodo Superbom, lakiranim v biko­borsko rdeči barvi. “Red Car” je mobilna upravljalna centrala dirke Tour de France, uporablja pa ga direktor Toura Christian Prudhomme.

Na dirki Tour de France bo Škoda Kodiaq skozi Pariz vozil še zamaskiran – brez maskirne folije pa ga bomo prvič lahko videli na svetovni premieri, ki bo 1. septembra 2016 v Berlinu, in le nekaj tednov zatem na pariškem avtomobilskem salonu. Z modelom Kodiaq začenja češka avtomobilska znamka novo modelsko ofenzivo v SUV-segmentu. Kodiaq je sinonim za vse lastnosti znamke Škoda – za samosvoj, karakteren dizajn, nadpovprečno prostornost, visoko funkcionalnost in filozofijo rešitev po načelu
‘Simply Clever’.

Na 4,7 metra dolžine se športno-terenski multitalent ponaša z največjim prtljažnikom v svojem avtomobilskem razredu in možnostjo vgradnje opcijske tretje sedežne klopi. Med najpomembnejše prednosti Škode Kodiaqa, ki ga bodo začeli prodajati v začetku leta 2017, spadajo tudi raznolike možnosti povezav, sodobni asistenčni sistemi in napredni multimedijski sistem. Škoda Kodiaq je ime dobil po kodiaškem medvedu, ki živi na istoimenskem otoku pred južno obalo Aljaske. Velikost, moč, čut za družino
in sposobnost za preživetje v divjini – medved in Škodin SUV imata veliko skupnih značajskih lastnosti.

Škoda na kolesarski dirki Tour de France že 13. zapored nastopa kot uradni sponzor. Poleg tega je že drugič sponzor zelene majice, ki jo nosi vodilni v seštevku po točkah. Obenem je Škoda uradni avtomobilski partner dirke in je letos dala na razpolago 250 vozil za organizatorje in spremljevalce ter 50 vozil za ekipe. Med tritedensko dirko bodo Škodina vozila skupaj prevozila okrog 2,8 milijona kilometrov. 103. dirka Tour de France je dolga 3.519 kilometrov in sestavljena iz 21 etap.

Kolesarstvo ima pri Škodi prav poseben pomen – je namreč izvorna dejavnost podjetja. Václav Laurin in Václav Klement, ustanovitelja družbe, sta pred 121 leti v Mladi Boleslav začela izdelovati prav kolesa. Danes Tour de France predstavlja vrhunec sponzorskih aktivnosti na področju kolesarstva, ki jih izvaja znamka Škoda.

Podobne objave

Dodaj odgovor