Novice Škoda

Kdo je oblikoval lučke, stikala in armaturno ploščo v sodobni Škodi?

30.8.2021 · Avtohiša Pan-Jan

Kdo je oblikoval luke  stikala in armaturno ploo v sodobni  kodi

Lučke na armaturni plošči, piktogrami na gumbih, armaturna plošča ali videz in delovanje uporabniškega vmesnika infozabave. Vse to in številne druge podrobnosti mora nekdo oblikovati. Pri Škodi je to naloga mlade oblikovalske ekipe HMI (Human Machine Interface oziroma vmesnik med človekom in strojem), ki je bila ustanovljena pred približno petimi leti. Danes zaposluje osem ljudi. Ekipa ne oblikuje dejanskih ročic, gumbov ali infozabavnega zaslona, ampak oblikuje izgled in odziv posameznih elementov na navodila uporabnikov.

Hitrost razvoja HMI se je v avtomobilskih podjetjih razvila relativno nedavno z bliskovitim vdorom digitalizacije, ki je skoraj vsak element vozila odmaknila od tradicionalnih analognih številčnic in obveznega radia. Vmesnik postaja pomemben del identitete blagovne znamke.

Kot začetek tega je dober primer infotainment sistem v Škodi Enyaq iV, ki se odziva na navade in zahteve uporabnikov.

Torej, na čem ekipa HMI danes dela in kaj želi doseči, bo vidno šele v nekaterih prihodnjih modelih Škoda. Delajo na popolnoma novi rešitvi, ki bo podpirala identiteto blagovne znamke in bo temeljila na potrebah naših strank. Ekipa je zasnovala popolnoma novo logiko, novo strukturo, ki bo olajšala upravljanje z različnimi elementi avtomobila. Videli bomo sodobno rešitev, ki bo temeljila na sposobnosti prilagajanja okolja glede na naše želje in na način, ki nam omogoča namestitev aplikacij.

Pri delu na logiki in videzu interakcijskih sistemov za voznika in potnike ekipa HMI sodeluje z drugimi oddelki, ki so odgovorni za druge dele, kot so armaturna plošča, infotainment ali glasovno upravljanje. Oblikovalci HMI-ja sooblikujejo vizualno identiteto blagovne znamke na drugih področjih, kot so mobilne aplikacije in spletna mesta.

Hkrati mora ekipa razvijati vse svoje rešitve z mislijo na stranke po vsem svetu. Navade in potrebe strank na Kitajskem, v Indiji, Nemčiji, Veliki Britaniji ali Italiji so zelo različne, vendar je potrebno ohraniti dosleden vizualni slog in logiko.

PREDHODNA NOVICA

Priklopljen na prihodnost

Priklopljen na prihodnost

Priključno-hibridni karavanski Superb ponuja sistemsko moč 160 kW (218 KM). Eno polnjenje 13-kWh baterijskega sklopa realno zadošča za 30 do 40 kilometrov vožnje na elektriko. Električna nadgradnja je terjala prostor predvsem v prtljažniku, ki je kar 150 litrov manjši.

28.7.2021 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

NASLEDNJA NOVICA

100 000 iV vozil

100.000 iV vozil

Serijska proizvodnja vozil iV se je začela septembra 2019
V letu 2020 je bilo kupcem dostavljenih 35.000 iV modelov
Do leta 2030 bodo izšli še tri povsem električni modeli
Delež e-vozil ŠKODA se bo do leta 2030 povečal na 50–70%

31.8.2021 · Avtohiša Pan-Jan