Električna mobilnost v elegantnejši obliki

Škoda po uspešni tržni premieri modela Enyaq iV širi serijo tega modela z bolj elegantno različico. Ponudba vključuje tudi športno različico RS. Škoda Enyaq Coupé iV ima še bolj emocionalen dizajn ter kljub bolj elegantnim linijam ponuja veliko prostora in prtljažnik s prostornino 570 litrov.

Količnik zračnega upora je bil v primerjavi z modelom Enyaq iV še dodatno zmanjšan in zdaj znaša 0,234. Odvisno od opreme to omogoča doseg do 545 kilometrov*** (po kriterijih WLTP), kar povsem zadošča za potovanja. Enyaq Coupé iV je na voljo z dvema velikostma baterije, zadnjim ali štirikolesnim pogonom ter štirimi zmog­lji­­­vost­nimi stopnjami od 132 kW* do 220 kW** pri novi različici Enyaq Coupé RS iV. Tako kot pri modelu Enyaq iV so za notranjost namesto klasičnih linij opreme na voljo paketi Design Selection.

Thomas Schäfer, predsednik uprave družbe Škoda Auto, je povedal: “Po uspešni tržni premieri SUV-ja prinaša novi Enyaq Coupé iV v Škodino družino iV še več emocionalnosti in elegance. Našim oblikovalcem in inženirjem je uspelo združiti visoko funkcionalnost in emocionalen dizajn. Nova vrhunska različica je tudi Škodin prvi model RS z izključno baterijskim električnim pogonom. Enyaq Coupé iV odlično združuje emocionalnost in učinkovitost ter ponuja veliko prostora, ki smo ga pri znamki Škoda vajeni, v izjemno elegantni obliki karoserije.”

Novi Škoda Enyaq Coupé iV bodo proizvajali skupaj z modelom Enyaq iV v Škodini matični tovarni v Mladi Boleslav. Tako bosta obe različici Enyaqa iV edina modela, zasnovana na osnovi modular­ne platforme za električna vozila (MEB) koncerna Volkswagen, ki ju bodo v Evropi izdelovali zunaj Nemčije. Platforma MEB s svojo konstrukcijo in veliko medosno razdaljo omogoča nove možnosti proporcionalnih razmerij in oblikovanja karoserije. Ker je visokonapetostna baterija pogonskega sistema v celoti nameščena pod dnom vozila in ker je zaradi takšne zasnove odpadel sredinski tunel, so prostorske razmere izjemno ugodne tudi za potnike na zadnjih sedežih.

Mehko padajoča strešna linija in serijska temno tonirana panoramska steklena streha
Novi Škoda Enyaq Coupé iV ima še bolj emocionalen dizajn kot SUV-izvedba; poleg različice Sportline je pri njem na voljo tudi športni vrhunski model Enyaq Coupé RS iV. Opremljen je s svojstvenim športnim podaljškom sprednjega odbijača, stranskimi pragovi v barvi vozila in litimi platišči velikosti od 19 do 21 palcev. Strešna linija se od B-stebrička rahlo spušča nazaj in prehaja v pokrov prtljažnika, ki ima ostro začrtan rob. Linije so še bolj poudarjene s temno tonirano panoramsko stekleno streho, ki je za coupé serijska. To je največja panoramska steklena streha v kakšnem Škodinem modelu; zavzema celotno strešno površino in se gladko zliva z zadnjim steklom. Je tanjša od siceršnje strehe, zato imajo potniki veliko prostora za glavo. Panoramska steklena streha v notranjost prepušča več svetlobe in ustvarja bolj zračen občutek. Poseben premaz pripomore k temu, da je ozračje v notranjosti vedno prijetno. Enako kot za Enyaq iV je tudi za coupé kot opcija na voljo t. i. crystal face, pri katerem pokončne lamele markantne Škodine mreže hladilnika osvetljuje 131 svetlečih diod, svojstven videz pa zaokroža vodoraven svetlobni pas. Pri Enyaqu Coupé RS iV je crystal face del serijske opreme.

Dve velikosti baterije in štiri zmogljivostne stopnje do vrhunskega modela Enyaq Coupé RS iV
Novi coupé je na voljo v štirih zmogljivostnih stopnjah. Razpon moči se začne pri 132 kW* za Enyaq Coupé iV 60 s pogonom na zadnji kolesi in kapaciteto baterije 62 kWh (neto 58 kWh). Tudi Enyaq Coupé iV 80 z močjo 150 kW in z baterijo z 82 kWh (neto 77 kWh) prenaša svojo moč na cesto prek zadnjih koles. Modela Enyaq Coupé iV 80x in Enyaq Coupé RS iV pa imata poleg večje baterije še dodatni motor na sprednji premi in omogočata pogon na vsa kolesa. Enyaq
Coupé iV 80x ima sistemsko moč 195 kW**, vrhunski Enyaq Coupé RS iV pa razvije kar 220 kW** sistemske moči in največji navor 460 Nm. To je Škodin prvi model RS z izključno električnim pogonom. Njegove značilnosti so izjemno dinamično doživetje vožnje, številni črni poudarki in tipični rdeči odsevni pas na podaljšku zadnjega odbijača. Enyaq Coupé RS iV potrebuje za pospešek od 0 do 100 km/h le 6,5 sekunde in doseže največjo hitrost 180 km/h – to je 20 km/h več kot druge različice novega coupéja. Enyaq Coupé RS iV je kot edini izmed modelov serije Enyaq iV na voljo tudi v izstopajoči mamba zeleni barvi.

Večja učinkovitost in večji doseg zaradi izjemne aerodinamike
Izjemna aerodinamika novega coupéja, ki s količnikom zračnega upora v višini 0,234 presega že tako zelo dobro aerodinamiko modela Enyaq iV, prispeva k visoki učinkovitosti Škodinega novega vrhunskega modela, ki ga poganja električna baterija. Ta vrednost pomembno vpliva na največji doseg, ki pri modelu Enyaq Coupé iV 80 po kriterijih WLTP znaša do 545 kilometrov***. Zaradi kratkih časov polnjenja je novi coupé povsem primeren za daljša potovanja. Z opcijsko vlečno kljuko lahko Enyaq Coupé iV poleg tega na vzponih do 8 % vleče prikolice (z zavorami) z maso do 1.400 kg.

Notranjost s paketi Design Selection in velikim 13-palčnim projekcijskim sistemom s tehnologijo obogatene resničnosti
V notranjosti Škoda tako kot pri SUV-izvedbi stavi na celostno usklajene pakete Design Selection v slogu sodobnih bivanjskih svetov ter naravne, trajnostno izdelane in reciklirane materiale. Pregle­d­na struktura ponudbe omogoča individualno konfiguracijo coupéja s premišljeno sestavljenimi paketi za deset tematskih področij in izbranimi posamičnimi opcijami. Serijsko sta na voljo osrednji zaslon infotainment sistema z diagonalo 13 palcev in 5,3-palčni aktivni informacijski zaslon,
ki ga je mogoče po želji dopolniti s projekcijskim sistemom s tehnologijo obogatene resničnosti.

Mobilnost brez emisij in ekosistem Škoda iV
Novi Škoda Enyaq Coupé iV omogoča individualno mobilnost brez emisij in nizke obratovalne stroške. Prek ekosistema Škoda iV in Powerpassa je mogoče z eno kartico uporabljati 260.000 polnilnih točk po vsej Evropi. Škoda Auto podpira priročno polnjenje doma s ponudbo lastnih stenskih polnilnih postaj (wallboxov), ki po potrebi vključujejo tudi storitev namestitve. Poleg tega v številnih evropskih državah električno vozilo prinaša ugodnosti, kot so davčne olajšave, bonusi pri nakupu, uporabaposebnih avtobusnih in okoljskih voznih pasov ali brezplačno parkiranje v mestnih središčih ter brezplačen dostop do javnega prevoza (odvisno od predpisov v posameznih državah).

 

* V določenih primerih največja sistemska moč ni popolnoma na voljo. Kolikšna moč je na voljo v posameznih voznih situacijah, je odvisno od več dejavnikov, npr. temperature okolice, napolnjenosti in temperature, stanja ali starosti visokonapetostne baterije.
** Največja električna moč 195 in 220 kW: največja moč, določena v skladu z UN-GTR.21, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so zunanja temperatura, stanje temperature, polnjenja in klimatiziranja ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost maksimalne moči sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50 °C in napolnjenost baterije nad
88 %. Odstopanja, predvsem od zgoraj navedenih parametrov, lahko povzročijo zmanjšanje ali celo nerazpoložljivost maksimalne moči. Na tempe­raturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, nivo napolnjenosti pa je mogoče med drugim nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana na prikazu vozne zmogljivosti. Za optimalno vzdrževanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je priporočljivo, da za vsakodnevno
uporabo nastavite 80-odstotno ciljno napolnjenost baterije (pred npr. daljšimi vožnjami pa to spremenite na 100 %).
*** Vsi podatki so predhodne vrednosti.

Podobne objave