Citigo z novim sprednjim delom in posodobljeno notranjostjo

Škoda Citigo se od pomladi 2017 predstavlja z obsežnimi posodobitvami zunanje oblikovne podobe in nekaj predelavami v notranjosti. Z novo zasnovo se ponašajo pokrov motornega prostora, mreža hladilnika, odbijač in sprednji meglenki z opcijsko funkcijo smerno prilagodljivih luči corner.

Novi videz zaokrožajo posebej zasnovana 15-palčna aluminijasta platišča, ki so za izvedbo Style na voljo opcijsko. Škodin najmanjši avtomobil prepriča s svojo izjemno prostornostjo, odlično preglednostjo, visoko ravnijo varnosti, dobro vodljivostjo, učinkovitimi pogonskimi različicami in številnimi ‘simply clever’ rešitvami. Razmerje med ceno in vrednostjo, ki zaznamuje znamko, zaokroža ponudbo mestnega malčka. Škoda Citigo se bo javnosti premierno predstavila na mednarodnem avtomobilskem
salonu v Ženevi (7.–19. marec 2017).

S predelavo je Škoda Citigo zrasla za 34 mm in sedaj v dolžino meri 3.597 mm. Širina 5-vratnega avtomobila ostaja nespremenjena in meri 1.645 mm, višina pa 1.478 mm. Z veliko medosno razdaljo – 2.420 mm – so Škodini tehniki uspeli ustvariti potniški prostor, v katerem imajo tudi potniki na zadnjih sedežih dovolj prostora. Škoda Citigo dokazuje, da je tudi najmanjši avtomobil v notranjosti lahko prostoren. Z 251 litri se prostornina prtljažnika, ki se pri podrti
zadnji sedežni klopi poveča na 951 litrov, uvršča med najboljše v konkurenci.

Škoda Citigo je popolno vozilo za urbano mobilnost – kompaktno in kljub temu prostorno, varčno in hkrati dinamično, privlačno, varno in opremljeno z veliko praktičnimi ‘simply clever’ rešitvami. Škoda Citigo je na voljo v izvedbah Easy, Active, Ambition in Style. Poleg tega sta na izbiro še posebna modela Škoda Citigo Monte Carlo in Škoda Citigo Fun, ki ju odlikujejo številni dodatni elementi opreme.

Značilna Škodina oblikovna zasnova z novim sprednjim delom
Sprednji del Škode Citigo je temeljito prenovljen: nov pokrov motornega prostora, nova mreža hladilnika s tipičnim Škodinim dizajnom, modificiran odbijač in spremenjeni sprednji meglenki poskrbijo za svež in mladosten videz. Zatemnjene zadnje luči so sedaj na voljo tudi za izvedbo Ambition. Za izvedbi Style in Ambition je mogoče izbrati barvni paket, pri katerem so streha in ohišji zunanjih ogledal v beli ali črni barvi.

Sprednji žarometi so opremljeni z dnevnimi LED-lučmi, sprednji meglenki pa sta opcijsko na voljo s funkcijo smerno prilagodljivih luči corner, pri kateri se na slabo preglednih križiščih osvetli območje, kamor vozilo zavija. Funkcija corner s tem namenom pri hitrostih do 40 km/h pri zavijanju avtomatsko vključi levo ali desno sprednjo meglenko. Možnost individualnega oblikovanja zunanjosti zaokrožajo nova 15-palčna aluminijasta platišča v srebrni in antracitni barvi za izvedbo Style ter nova
barva karoserije v prodajnem programu – kivi zelena.

Majhen avto – veliko varnosti
Za visoko stopnjo varnosti – poleg številnih drugih aktivnih varnostnih sistemov – skrbi avtomatska zavorna asistenca City Safe Drive. Ta opcijska funkcija zaviranja v sili pomaga pri preprečevanju naletnih trčenj v mestu. Avtomatsko se aktivira pri hitrostih med 5 in 30 km/h. Laserski senzor, ki je integriran v vetrobranskem steklu, nadzoruje območje deset metrov pred vozilom. V primeru nevarnosti trčenja se – če se voznik ne odzove – zavorni sistem pripravi na zaviranje, hidravlična zavorna
asistenca pa preklopi na hitrejšo odzivnost. Po potrebi sistem uvede zaviranje s polno močjo do zaustavitve ali zagotovi maksimalno zavorno moč in tako pomaga vozniku, če ta ne zavira dovolj močno. Tako lahko asistenca City Safe Drive glede na hitrost vožnje in posamezno situacijo prepreči nalet ali pa vsaj bistveno zmanjša silovitost trčenja.

Oprema Škode Citigo
Notranjost Škode Citigo odlikujeta jasna in pregledna zasnova in razporeditev instrumentov ter dvobarvna armaturna plošča pri višjih izvedbah opreme. Po prenovi je notranjost Škode Citigo še bolj kakovostna in bolj funkcionalna. Kombinirani instrumenti s prikazom hitrosti, merilnikom števila vrtljajev motorja in prikazom količine goriva imajo novo oblikovno podobo in so na voljo v dveh različnih izvedbah. Sedeži z integriranimi vzglavniki skrbijo za dobro stransko oporo, z opcijskim usnjenim
večfunkcijskim volanom pa je radio in telefon mogoče upravljati, ne da bi morali odmakniti roke z volana. Avtomatska klimatska naprava vedno poskrbi za prijetno temperaturo. Po želji sta na voljo še visokoločljivostni zaslon MaxiDOT ter senzor za dež in osvetljenost.

Nova generacija radijskih modelov Blues in Swing nudi številne možnosti za priklop zunanjih naprav – od priključka AUX-IN, reže za SD-kartice pa do USB-vhoda. Pri različici Swing so vključeni še barvni zaslon, šest zvočnikov in Bluetooth povezava, s katero je mogoče sistem povezati z voznikovim pametnim telefonom. Tega lahko voznik namesti v držalo za mobilni telefon na armaturni plošči. Aplikacije, ki delujejo z mobilnima operacijskima sistemoma iOS in Android, omogočajo navigacijo, prikaz
podatkov o vožnji, prostoročno telefoniranje, energijsko varčno vožnjo ter predvajanje glasbe in radia.

Številne praktične rešitve v notranjosti poudarjajo funkcionalnost mestnega malčka. Odlagalna mesta v sredinski konzoli in v sovoznikovem predalu ter držala za plastenke (do enega litra) in za pijačo so prav tako praktični kot multimedijsko držalo na sredinski konzoli. Mreže v prtljažniku in praktični mrežasti žepi na sprednjih sedežih nudijo številne možnosti za pritrditev različnih majhnih predmetov.

Move&Fun – aplikacija za koristne informacije in zabavo
Aplikacija Move&Fun ponuja informacije in zabavo. Na voljo je za pametne telefone z operacijskima sistemoma iOS in Android. Mobilni telefon je treba najprej vstaviti v držalo za pametne telefone in vzpostaviti Bluetooth povezavo z infotainment sistemom. Nato je z upravljalnim sistemom vozila mogoče dostopati do stikov in predvajalnih seznamov, shranjenih v pametnem telefonu. Potovalni računalnik posreduje podatke o porabi goriva in druge uporabne informacije. Funkcija DriveGreen v
aplikaciji Move&Fun vozniku pomaga voziti bolj učinkovito.

Pametne rešitve
Med številne ‘simply clever’ rešitve sodijo dežnik pod sovoznikovim sedežem, številna odlagalna mesta, držala za pijačo, nosilec za pametni telefon, kaveljček za vrečke na sovoznikovem predalu in program praktičnih mrež v prtljažniku.

Paleta motorjev
Za pogon so v ponudbi Škode Citigo na voljo trije sodobni trivaljni motorji – dva bencinska in motor na zemeljski plin. Spredaj prečno vgrajeni pogonski agregati z gibno prostornino 1,0 litra poganjajo sprednji kolesi. Kljub majhni gibni prostornini agregate odlikujeta velik navor in tiho delovanje. Osnovni motor je motor 1.0 MPI z močjo 44 kW (60 KM) in navorom 95 Nm pri 3.000 1/min. Z njim Škoda Citigo iz mirovanja pospeši do 100 km/h v 14,4 sekunde
in doseže najvišjo hitrost 162 km/h, povprečno pa porabi 4,1 litra goriva na 100 km.

Pri motorju 1.0 MPI z močjo 55 kW (75 KM) je 90 odstotkov maksimalnega navora, ki prav tako znaša 95 Nm, na voljo pri 3.000 1/min. Rezultat je živahna odzivnost v skoraj vseh območjih števila vrtljajev. Dodatno moč trivaljniku zagotavlja modificirano krmiljenje motorja. Od 0 do 100 km/h pospeši v 13,5 sekunde in doseže najvišjo hitrost 173 km/h, povprečno pa porabi 4,1 litra goriva na 100 km.

Na voljo je tudi različica 1.0 G-TEC s pogonom na zemeljski plin. Trivaljnik, optimiziran za pogon na zemeljski plin, razvije moč 50 kW (68 KM). Z njim Škoda Citigo iz mirovanja do 100 km/h potrebuje 16,3 sekunde, doseže najvišjo hitrost 165 km/h in na 100 km porabi le 4,5 m3 zemeljskega plina. Emisije CO2 pri tem znašajo le 82 g/km.

Vse vrednosti veljajo za različico s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, sistemom start-stop in regeneracijo zavorne energije.

Podobne objave