|

Pogovor z servisnim svetovalcem Mihom Flisarjem

Miha, kakšni so bili tvoji začetki v podjetju Pan Jan in kakšno delo opravljaš ter kje?

Moje trenutno delovno mesto, ki ga opravljam je delo servisnega svetovalca.  Predhodno sem bil zaposlen v Ljubljani pri Kia uvozniku. Moji začetki so bili v prodaji vozil in skrb za rabljena vozila. Ko pa sem se pridružil podjetju PAN JAN pa je moje delovno mesto že od vsega začetka, delo servisnega svetovalca.

Delo, ki ga opravljam zajema sprejemanje strank in njihovih naročil za servisne storitve ter pomoč in svetovanje. Komunikacija s strankami ves čas opravljanja servisnih storitev na njihovih vozilih. Skrbim za smotrno planiranje vozil v servisu in sodelovanje s serviserji v mehanični delavnici ter obračunavanje in zaključevanje delovnih nalogov, vodenje evidenc ter sodelovanje z vodjem servisa.

Kaj te motivira na tem delovnem mestu? 

Tu sem že četrto leto, delo servisnega svetovalca pa je pogosto zahtevno, saj je polno izzivov in negotovosti. Predvsem me motivira raznoliko delo, stik z ljudmi, sodelavci. Če se od vsakega sodelavca naučiš vsaj del pozitivnega in dobrega, ti bo to zelo pomagalo pri delu in vsak dan.

Kakšni so tvoji osebni interesi? Kako preživljaš čas, ko se ne vidimo v pisarni?

Svoj prosti čas preživljam predvsem z družino. Veliko hodimo na sprehode in v hribe. Moja največja strast je gorsko kolesarjenje, oziroma vse kar je povezano s kolesarstvom.

 Če se ozreš po svojih sodelavcih – katere dobre lastnosti občuduješ pri njih? Pri kom?

Od vsakega sodelavca je najbolje, da človek izlušči le pozitivne stvari in jih skuša vsak dan uporabljati tudi pri svojem delu. Vsak ima kdaj dober in pa kdaj tudi malo slabši dan. Ne smeš pa dopustiti, da bi te to vrglo iz tira in svojega cilja.

Kako sam/a gledaš na svoje delo v podjetju Pan Jan in na svojo prehojeno pot? Kakšna je razlika med osebo, ki je prišla v Pan Jan pred štirimi leti in osebo danes?

Delo se veliko ni spremenilo. Zame osebno se je spremenilo le to, da sem pred pol leta zamenjal poslovalnico in sem iz Ivančne Gorice presedlal v Trebnje. S tem pa sem zamenjal tudi nekatere sodelavce, z vsemi pa sem še vedno vsakodnevno v stiku.

Kaj te osebno navdihuje? Lahko z nami deliš dober citat?

Ostati aktiven in pozitivno naravnan.  Življenje je kot kolesarjenje, da si v ravnotežju se moraš premikati naprej.

Imaš kakšno dobro anekdoto iz podjetja Pan Jan? Zaupaj nam jo!

En dan je prišla stranka s pritožbo, da njeno vozilo ne deluje pravilno. Po poslušanju opisa težav stranke sem zapisal naročilo za servis in dal ključ vozila v delavnico. Ko je mehanik odprl pokrov motorja, je opazil, da je v motorju nekaj čudnega. Po natančnejšem pregledu je ugotovil, da je v motorju ujet polh. O tem me je takoj obvestil, poklical sem stranko in ji povedal, da smo odkrili vzrok težave.

Stranka je bila zmedena in ni mogla verjeti, da je polh prišel v motor njenega avtomobila. Pojasnila je, da je parkirala avto pod drevesom in da je polh verjetno splezal v motor skozi odprtino za prezračevanje.

Mehanik se je nato trudil odstraniti polha iz motorja, kar je bilo zelo zahtevno in zamudno delo. Na koncu so ga uspeli izvleči, avto pa so pregledali in popravili še druge morebitne poškodbe, ki jih je napravil polh.

Stranka je bila s servisom zadovoljna, vendar je od takrat naprej parkirala svoj avto stran od dreves.

 

Podobne objave