Novice

Pogovor z prodajalcem vozil ŠKODA v Pan Jan Trebnje

7.6.2023 · Anita

Pogovor z prodajalcem vozil  KODA v Pan Jan Trebnje

Iztok Štolfa se je v našo ekipo pridružil leta 2014. V nadaljevanju si lahko preberete, na katerem delovnem mestu je pričel ter kakšno delo opravlja sedaj, predvsem pa kako preživlja svoj čas izven službe.

 Kakšno delo opravljaš v podjetju Pan-Jan in kako si se znašel tu? Kakšni so bili tvoji začetki? Na kateri lokaciji opravljaš svoje delo?

Zadolžen sem za prodajo novih vozil Škoda kot vodja prodaje, pri čemer skrbim za tekočo prodajo tako novih kot rabljenih vozil. Delo opravljam na sedežu podjetja v Trebnjem. Pred desetimi leti sem se ukvarjal z elektroniko in telekomunikacijami v popolnoma drugi panogi. Avtomobilizmu takrat nisem posvečal veliko pozornosti. Vendar je usoda želela drugače, ko sem se pridružil podjetju Pan-Jan. Naključno sem srečal prejšnjo direktorico, ki sem ji omenil, da iščem novo službo. Tako se je vse začelo. Sprva sem delal na oddelku servisa, kjer sem tudi kdaj opral kakšen avtomobil.

Z nami si že nekaj let, delo v prodaji pa je pogosto zahtevno, saj je polno izzivov in negotovosti. Kaj te pri vsem tem motivira?

Pri podjetju Pan Jan nisem ravno začetnik, skupaj smo že prehodili nekaj poti. Skozi ta čas sem se soočil z veliko lepimi in tudi občasno zahtevnimi situacijami. Verjetno je največja motivacija, ki me poganja, svoboda na delovnem mestu, ki je sorazmerna, prilagodljiv delovnik ter odlični odnosi med sodelavci. Vsekakor pa je tudi izjemno pomemben dejavnik lojalnost do lastnikov in vzpostavljeni dobri odnosi z njimi.  V podjetju se preprosto počutim varno in vem, da sem na pravim mestu.

Kakšni so tvoji osebni interesi? Kako preživljaš čas, ko se ne vidimo v pisarni?

Na prvem mestu v mojem življenju je nedvomno družina. Uživam v preživljanju časa s svojima sinovoma, skupaj se odpravljamo na sprehode ali se lotimo kakšnega ustvarjalnega projekta. Vendar pa obstaja še ena velika ljubezen, ki zavzema pomembno mesto v mojem srcu – vinogradništvo in vinarstvo. Ko se “zapodim” v svoje vinograde, se vživim v trdo delo skupaj s prijatelji. S ponosom nadgradimo naše prizadevanje s kozarčkom lastne kapljice, ki je rezultat naše strasti in predanosti.

Če se ozreš po svojih sodelavcih – katere dobre lastnosti občuduješ pri njih?

Vesel sem, da sem lahko priča temu, kako se je ekipa v teh letih, odkar sem se pridružil podjetju, občutno povečala. Vsak član ekipe prinaša s seboj svoje dobre lastnosti, kar nam omogoča, da tvorimo res odličen tim. Verjamem, da je prav v naši raznolikosti tudi naša prednost, saj se tako lažje soočamo z vse večjimi izzivi vsakdana.

Delavnost in lojalnost sta vrednoti, ki ju je potrebno izpostaviti. Mislim, da je izjemno pomembno, da se na svoje sodelavce lahko zanesemo in vemo, da bodo svoje naloge opravili zanesljivo in odgovorno. V tem kontekstu bi želel izpostaviti vodjo servisa, ki je nedvomno eden od teh ključnih članov ekipe.

Kako  gledaš na svoje delo v podjetju Pan-Jan in na svojo prehojeno pot? Kakšna je razlika med osebo, ki je prišla v Pan-Jan pred 9 leti in osebo danes?

Na začetku si res nisem mogel niti predstavljati, da bom del tako uspešnega podjetja. Ko sem se pridružil, sem bil pripravljen opravljati različna opravila, od pospravljanja in pranja do pomoči v skladišču in servisu. Preprosto sem bil na voljo za vse, kar so me potrebovali. Nato sem se izkazal v prodaji. Ravno takrat smo odprli drugi, novejši salon v Ivančni Gorici, kjer smo potrebovali prodajalca za nova vozila. V tem obdobju sem imel veliko srečo, da so me sodelavci spodbujali in delili z mano vse majhne skrivnosti tega poklica.

Menim, da sem bil takrat ravno v pravih letih – poln zagnanosti in že prav resen, da sem lahko opravljal tako zahtevno delo. In seveda, izjemno sem hvaležen, da so mi zaupali tako zahtevno in odgovorno delo.

Kaj te osebno navdihuje? Lahko z nami deliš dober citat?

Dobro se z dobrim vrača. Vendar bi sebe predvsem opisal s pridevnikom “marljivost”. Verjamem, da je marljivost ključna lastnost za dosego uspeha. Zavzetost pri delu, pridnost in pridobivanje zaupanja sodelavcev in strank so temelji uspešne poti.

Verjamem, da če smo marljivi, pridni ter si pridobimo zaupanje drugih, to postane formula za dosego uspeha. Marljivost nam omogoča, da premagujemo izzive, opravljamo delo temeljito in nenehno iščemo načine za izboljšave. Prav tako se odraža v naših odnosih s sodelavci in strankami, saj ljudje prepoznajo in cenijo našo prizadevnost.

Imaš kakšno dobro anekdoto iz podjetja Pan-Jan? Zaupaj nam jo!

Anekdota, ni ravno vse za povedati😊(Smeh).

Pred približno letom dni, ko smo začeli prodajati popolnoma električno vozilo Škoda Enyaq, je v naš salon vstopila uglajena gospa. Z izrazom resnosti na obrazu me je vprašala: “Kako lepa oblika, velikost je res impresivna. Koliko pa stane model s dizelskim motorjem?” Navdušeno sem ji razložil prednosti e-mobilnosti…

Ko sem ji pojasnil, da Škoda Enyaq deluje na električni pogon, brez izpustov in s tišjim delovanjem, je začela izražati presenečenje in zanimanje. Razložil sem ji tudi, da je polnjenje vozila preprosto in da električna vozila ponujajo tudi nižje stroške vzdrževanja.

Gospa je bila vedno bolj navdušena nad idejo električnega vozila in je začela postavljati dodatna vprašanja. Na koncu se je odločila, da si bo ogledala Škoda Enyaq in preizkusila vožnjo z električnim vozilom. Vesel sem bil, da sem ji uspel predstaviti prednosti e-mobilnosti in spremeniti njeno percepcijo. Ta anekdota mi vedno znova pokaže, kako pomembno je ozaveščanje in informiranje strank ter kako lahko tudi majhen pogovor prinese velike spremembe.

 

 

PREDHODNA NOVICA

NASLEDNJA NOVICA