Tour de France in Pan Jan

Ali ste vedeli, da je Škoda uradni generalni sponzor Tour de France že od leta 2004? Ker pri Škodi ni nič prepuščeno naključju, ima tudi ta zgodba globlji pomen, ki sega daleč v zgodovino. Škodina ustanovitelja Laurin in Klement sta namreč sprva začela z delavnico koles in čez približno 10 let so začeli z izdelavo avtomobilov. Izredno smo ponosni, da je posredno tudi Pan Jan del te velike zgodbe, saj smo s Škodo povezani že od leta 1994. Ker že tako rekoč zaposleni dihamo s Škodo, vam lahko zaupamo, kaj Škoda pomeni nam. Ko pomislimo na Škodo, se spomnimo na svobodo, brezčasnost, mobilnost, tradicijo, funkcionalnost, prostornost, bogato zgodovino, zanesljivost, toplino, dom… Obdaja nas s samimi prijetnimi občutki.. Zato si med delom tudi sami dovolimo, da za »pavzo« na hitro pogledamo, kaj se dogaja na »Touru« in močno navijamo za naše športnike, ki tudi letos navdušujejo. Seveda ob enem skrbimo, da bodo vaša vozila servisirana po ustaljenem redu😉.

In zakaj našim strankam svetujemo vozila Škoda:

  1. Velika vrednost glede na ceno vozila
  2. Nizki stroški vzdrževanja
  3. Visoko razvita tehnologija
  4. Varnost na najvišjem nivoju
  5. Moderen in hkrati brezčasen dizajn
  6. Zanesljivost vozil
  7. Široka paleta barv in opreme
  8. Različni modeli vozil z različnimi paketi opreme, ki so prilagojeni vsakemu kupcu
  9. Prostornost vozil

Poleg vsega naštetega, kar Škoda že sama po sebi ponuja, zaposleni pri Pan Janu veliko truda vložimo v svetovanje ob izbiri tiste prave različice vozila in oblike financiranja. Za stranko najdemo vozilo, ki jim je pisano na kožo in jim hkrati ponudimo za njih najugodnejšo finančno rešitev. Škoda nam je pri tej, sicer kompleksni nalogi zelo olajšala delo s svojimi pestrimi in kakovostnimi vozili.

 

Podobne objave