Rezultati neodvisne tržne raziskave potrjujejo zadovoljstvo naših strank

Vedeli smo, da delamo dobro, saj imamo dolgoletne izkušnje, smo profesionalni, a hkrati prijazni, strokovno odlično podkovani, pa tudi hitri in zanesljivi. A ni dovolj, da se tega zavedamo sami – najpomembnejše je zadovoljstvo strank, ki se rade vračajo k nam.

Ponosni smo, da je nedavno opravljena anketa Mediane, neodvisnega inštituta za raziskovanje trga in medijev, na osnovi izpolnjenih vprašalnikov pokazala, da so naše stranke zelo zadovoljne s storitvami, ki jih nudimo na servisu v naših dveh poslovnih enotah – v Trebnjem in v Ivančni Gorici.

Anketa Mediane o zadovoljstvu obiskovalcev servisa vozil Škoda (Pan Jan d.o.o.)

V primerjavi z vsemi pooblaščenimi servisi vozil Škoda v Sloveniji so naše stranke najvišjo oceno zadovoljstva storitve v celoti (glede na izkušnjo ob zadnjem obisku) podale ravno našima delavnicama, večina pa bi ju priporočila svojim prijateljem in kolegom.

Največ od anketiranih po celotni Sloveniji bi se zaradi odlične izkušnje pri nas pri naslednjem popravilu ali vzdrževalnem delu vrnilo v isto servisno delavnico. Stranke so pohvalile tudi naše osebje, ki je prijazno in strokovno, obenem pa zna tudi zelo dobro razložiti, kaj točno je narobe z vozilom. Stranki znajo tudi na zelo razumljiv način razčleniti račun, tako da po odhodu s servisa ni nikakršnih nejasnosti.

Anketa Mediana - zvestoba strank - servis vozil Škoda

Anketa je pokazala še, da imamo skorajda najbolj zveste stranke v celotni državi, izpolnimo pa tudi večino strankinih pričakovanj, kar nas zelo veseli. Tukaj smo namreč ravno za vas, naše stranke, vaše zadovoljstvo z našim delom, strokovnostjo in osebjem, je zelo pomembno, zahvaljujemo se vam za zvestobo.

Rezultati omenjene raziskave nas zelo veselijo. Jemljemo jih kot motivacijo in zavezo, da bomo še naprej delali dobro.

Hvala za vaše zaupanje.

Ekipa Pan-Jan d.o.o.

Podobne objave