Novice

Zadovoljne stranke Pan-Jan

19.1.2023 · Anita

Zadovoljne stranke Pan Jan

Opravili smo intervju z našo dolgoletno stranko g. Miroslavom Borštnarjem, ki prihaja iz Zagorice pri Velikem Gabru. Je samostojni podjetnik in opravlja servis strojev za brizganje plastike. Delo je terensko, zato mu je pomembno, da je avto brezhiben.

Katero je bilo vaše prvo vozilo, ki ste si ga izbrali pri nas? Katerega imate danes? Razmišljate še o nakupu mogoče kakšnega novega vozila?

Moje prvo vozilo, ki sem ga kupil v Avtohiši Pan-Jan je bila Škoda Octavia 1.9 TDI. Z njo sem naredil 530.000km. Avto sem nato dal kolegu, kateri ga je popravil in se še danes vozi z njim.

Moj drugi avto je bila Škoda Octavia 1.6 TDI, katerega še danes vozi moj stric. Stric ga je popolnoma obnovil in zaščitil. Moj sosed, vaš sodelavec Aleš Porle, ki dela na tehničnih pregledih Pan-Jan Ivančna Gorica, je bil pozitivno presenečen, kako je avto uredil. Jaz se enostavno nimam časa ukvarjat z avtomobili in jih urejat, vse kar rabim je, da imam avto, ki je zanesljiv in varen, da se  lahko odpeljem in na koncu čimprej pripeljem domov (smeh). Avto, ki ga vozim danes, pa je Škoda Superb 2.0 TDI DSG, ki ima trenutno 310.000 km.  Pa se dobro drži 😊.

Trenutno še ne razmišljam o nakupu novega avtomobila, saj ta današnja »politika« napeljuje na električne avtomobile, kar pa zame trenutno še ne pride v poštev zaradi terenskega dela. To bi pomenilo, da bi vsaj nekajkrat na leto nekje obtičal z električnim vozilom , ker so moje relacije tudi daljše. En dan imam recimo 100km, drug dan imam 500km.

Kako ste izvedeli za nas?

Preko interneta. Moj prejšnji avtomobil Fiat Croma se je pokvaril, zato sem potem iskal avto, novega ali rabljenega z malo prevoženih kilometrov. Šel sem v Kranj, kjer sem povprašal za avto in zanj tudi plačal avans. Nato pa sem na internetu zasledil Avtohišo Pan-Jan, kamor sem prišel povprašat za nov avto in se tu tudi vse dogovoril. V Kranju je prišlo do nesporazuma, saj so me razumeli, da iščem izrecno rabljeni avto in ne tudi novega. V smislu »niste povedali, da želite nov avto«. Tako avansa nisem dobil nazaj. Nov avto pa sem pa sem kljub vsemu vzel pri Pan-Janu. 😊

Kako dolgo ste že naša stranka?

Vaša zadovoljna stranka sem že od 2.8.2004 leta.

Kaj vam je pri nas všeč? Kaj bi pri nas izpostavili kot največjo prednost/odliko? 

Predvsem bližina, saj prihajam iz Zagorice pri Velikem Gabru. Do vas imam praktično 10 minut. Všeč mi je tudi delovni čas in način, da se lahko dogovorim, da avto na redni servis pripeljem ob 7.uri zjutraj, počakam, da naredijo redni servis in se nato odpeljem. Da tudi jaz odhitim servisirat. 😊.

Največja odlika ali prednost je predvsem da je vse profesionalno narejeno, zanesljivost, super je tudi, da je možnost nadomestnega vozila, saj je pri moji službi skrajno neugodno, če sem brez prevoznega sredstva.

Redno vzdržujete vozilo pri nas?

Da, redno, zgodilo se mi je le trikrat, da sem zapeljal avto drugam, saj sem se lahko dogovoril, da sem avto tam pustil čez vikend. Šlo se je zgolj zaradi časovne uskladitve.

Ali bi izpostavili katero osebo iz Avtohiše Pan-Jan? Po čem se vam je najbolj vtisnila v spomin?

Izpostavil bi dve in sicer servisna sprejemnika Rajka Uhana in Martina Korelca. Večinoma sem v kontaktu z njima, vedno se prilagodita in poskušata iskati čimbolj optimalne rešitve, tako da je to dobro za njih in zame. Res se potrudita, tudi njun odnos je zelo korekten.

 

Veseli nas, da imamo naše dolgoletne in zadovoljne stranke, kot je g. Miroslav. Želimo, da lep odnos in sodelovanje ohranimo tudi naprej. 

Intervju je bil opravljen v poslovni enoti Pan-Jan Trebnje, januarja 2023.