Vrednost znamke je od leta 2007 narasla za 480%

Od trenutka, ko so se vodilini pri Kii odločili, da bo oblikovanje vozil gonilna sila rasti družbe in so leta 2007 zaposlili glavnega oblikovalca in (zdajšnjega) predsednika, Nemca Petra Schreyerja, je vrednost blagovne znamke Kia Motors narasla za neverjetnih 480 odstotkov s takratnih 929 mio. USD na zdajšnjih 5,4 mlrd. USD. To na svojem najnovejšem ekskluzivnem seznamu 100 najboljših globalnih znamk (‘Best Global Brands 2014’) navaja ugledno podjetje Interbrand. Ta skok v vrednosti znamke
bistveno presega rezultate vseh ostalih 11 avtomobilistov na letošnjem seznamu.

Kia se je na Interbrandovi letni lestvici 100 ‘Best Global Brands’ pojavila leta 2012, ko je zasedla 87. mesto in je bila njena vrednost ocenjena na 4,1 mlrd. USD, leto zatem je pristala na 83. mestu (15-odstotna rast vrednosti znamke – 4,7 mlrd. USD). V zadnjem letu se je Kiina vrednost povečala za 15% na 5,4 mlrd., kar je korejsko znamko zavihtelo na 74. mesto ugledne lestvice. Kiino povečanje vrednosti znamke je dvakrat večje od povprečne rasti 100 največjih podjetij, ki so imela le
7-odstotno rast.

Občutno povečanje Kiine vrednosti v zadnjem letu je med drugim moč pripisati dejavnikom kot so intenzivne marektinške aktivnosti (pokroviteljstvo dogodkov: SP v nogometu Brazilija 2014, teniški Australian Open ipd.), nova modelna ofenziva – 12 občutno izboljšanih modelov v letih 2013 in 2014, ter 4-odstotno povečanje povprečne prodajne cene vozil Kia v prvi polovici 2014 v primerjavi z enakim obdobjem leto prej.

Kot je ob predstavitvi Interbrandovih izsledkov povedal podpredsednik Kia Motors Corp., Hyoung-Keun (Hank) Lee: “Pri Kii smo zavezani k nudenju večje vrednosti dobljenega za kupca in naš letošnji dvig na Interbrandovi lestvici najboljših globalnih znamk je dokaz predanosti vseh nas pri Kii po vsem svetu pri preseganju pričakovanj strank na vseh področjih poslovanja.”

Iz Interbranda so ob objavi o Kii povedali: “Kot rezultat nenehnih prizadevanj, ki se izraža skozi korporativni slogan ‘The Power to Surprise’ (slov. moč presenečanja), je korejski avtomobilist uspešno spremenil svojo podobo iz nizkocenovnika s slabo kakovostjo in zdaj cilja na oblikovno bolj ozaveščene potrošnike, ki cenijo čustveno vez z znamko.”

Zadnjemu Interbrandovemu priznanju sledi tudi dvig Kie s 37. na 35. mesto na njihovi lestvici 50 najboljših globalnih zelenih znamk (‘Best Global Green Brands 2014’), ki so jo objavili junija. Letošnja študija Interbrandovih 100 najboljših globalnih znamk se izvaja s primerjalnimi analizami znamk z uporabo najboljših primerov raziskovalne metodologije. Študija meri finančne rezultate znamk na področju donosnosti naložbe za investitorje; vloge, ki jo ima znamka pri odločitvi o dejanskem
nakupu; ter moči znamke, kar pomeni zmožnost znamke zagotoviti pričakovani donos v prihodnje.

Podobne objave

Dodaj odgovor