Novice Kia

Sodelovanje pri razvoju prototipov visokozmogljivih električnih vozil in vozil na gorivne celice

15.5.2019 · KMAG · Avto.info

Sodelovanje pri razvoju prototipov visokozmogljivih elektrinih vozil in vozil na gorivne celice

Podjetji bosta do leta 2020 sodelovali pri razvoju prototipov visokozmogljivih električnih vozil in vozil na gorivne celice. Hyundai Motor Group (HMG), katere del je tudi Kia, in Rimac Automobili (Rimac) sta oznanila strateško partnerstvo, skozi katero skupina Hyundai-Kia (HMG) nadgrajuje svoja prizadevanja, da postane vodilna pri proizvodnji visokozmogljivih električnih vozil (EV) in okrepi svoj status pri izpolnjevanju programa “Čiste mobilnosti”* (angl. Clean Mobility).

Kia s 16, Hyundai s 64 mio evrov investicij
Skupina bo v projekt skupno investirala 80 milijonov evrov – Hyundai Motor Company bo od tega prispeval 64, Kia Motors Corporation pa 16 milijonov evrov. Podjetji bosta tesno sodelovali pri razvoju prototipov električnih različic konceptnega športnega vozila “N” in visokozmogljivega vozila s pogonom na gorivne celice (FCEV).

“Rimac je inovativno podjetje z izjemnimi sposobnostmi razvijanja visokozmogljivih električnih vozil,” je ob podpisu partnerstva dejal Euisun Chung, izvršni podpredsednik HMG. “Njegove start-upovske korenine in izdatne izkušnje v sodelovanju z avtomobiliskimi proizvajalci v kombinaciji s tehnološko izvrstnostjo pomenijo, da je Rimac idealen partner za nas. Veselimo se sodelovanja z Rimcem na naši poti do ‘Čiste mobilnosti’.”

Matej Rimac, ustanovitelj in izvršni direktor družbe Rimac Automobili, je ob tem povedal: “Zelo smo impresionirani s hitro ter odločno pobudo skupine Hyundai-Kia,« ter dodal: “Verjamemo, da bo to tehnološko partnerstvo ustvarilo maksimalno vrednost za naši podjetji in njune kupce. Rimac je še vedno mlado in relativno majhno, a hkrati tudi hitro rastoče podjetje. V HMG-ju vidimo močnega investitorja in tehnološkega partnerja ter verjamemo, da nas bo to sodelovanje utrdilo na prvem mestu med
dobavitelji električnih komponent v avtomobilski industriji.”

Rimac, ki ima trenutno 500 zaposlenih, je nastal leta 2009 na Hrvaškem kot garažni projekt Mateja Rimca, z vizijo izdelovati športna vozila 21. stoletja. Od takrat je hitro zrasel v tehnološko podjetje, s strokovnostjo, ki sega od področij visokozmogljivih električnih pogonov do različnih upravljalskih tehnologij in baterijskih sistemov.

Skupina HMG bo s partnerstvom dodatno okrepila svoje obstoječe raziskovalno-razvojne zmožnosti, da uresniči načrt o elektrifikaciji, ki vključuje prihod 44 okolju prijaznejših modelov do leta 2025. “Želimo izdelovati vozila z visokimi zmogljivostmi, ki niso le hitra in zmogljiva, temveč tudi izpolnjujejo najvišja pričakovanja naših strank o njihovih sanjskih vozilih,” je dejal Thomas Schemera, izvršni podpredsednik in vodja produktnega oddelka skupine. “Naš cilj je, da električna vozila
postanejo bolj priljubljena in da ustvarimo družbeno vrednost s pomočjo vodilne tehnologije in inovacij na področju zmogljivosti.”

*Evropska unija je 15. 4.2019 sprejela nov emisijski standard, ki zahteva, da bodo emisije novih vozil leta 2030 kar 37,5 odstotkov nižje v primerjavi z letom 2021.

PREDHODNA NOVICA

Zapolnitev vrzeli     na novo razviti dinamini D AWD pogon

Zapolnitev vrzeli – na novo razviti dinamični D-AWD pogon

Posebna serija Stinger GTS, omejena na le 800 primerkov, bo z na novo razvitim dinamičnim štirikolesnim pogonom (D-AWD) zapeljala na ceste in strankam ponujala še bolj športno vožnjo. S športom navdahnjenimi stilskimi elementi, ki med drugim vključujejo dele iz ogljikovih vlaken in novo atraktivno barvo za pritegovanje še več pogledov, je omejena serija GTS namenjena avtomobilskim zanesenjakom, ki bodo stali v vrsti za vožnjo.

11.5.2019 · KMAG · Avto.info