Partnerja pri električni mobilnosti

Kia Europe in Uber sta naznanila prelomno električno mobilnostno partnerstvo, ki bo pospešilo sprejemanje naprednih baterijskih električnih vozil (BEV) v Evropi, kar bo v mestnih naseljih zmanjšalo onesnaževanje zraka in hrup.

Kia bo Uberjevim voznikom predstavila posebno ponudbo naprednih BEV-jev, na čelu z modeloma e-Niro in e-Soul
Partnerstvo predvideva, da bo Kia ponudila svoja baterijska električna vozila (npr. e-Niro in e-Soul) Uberjevim voznikom po posebno ugodnih pogojih, kar bo za Kio pomenilo potrditev statusa vodilnega ponudnika elektrificiranih vozil v sektorju osebnih prevozov. Novo mobilnostno partnerstvo je del Kiine prelomne strategije Plan S, razkrite v začetku letošnjega leta, ki predvideva 40-odstotni delež okolju prijaznejših modelov v Kiini globalni prodaji do konca leta 2030. V skladu s Planom S bo Kia do konca desetletja letno po svetu prodala 880.000 električnih vozil in 1,6 milijona okolju prijaznejših vozil.

Kia si bo prizadevala za popularizacijo električnih vozil – to je tudi sicer jedro preobrazbene strategije Plan S – in načrtuje krepitev svoje globalne ponudbe s kar 11 novimi električnimi modeli do leta 2026, od katerih jih bo 7 izdelanih na napredni E-GMP platformi. Ti novi modeli bodo osebna ter SUV vozila in enoprostorci v različnih razredih, prav vsi med njimi pa bodo opremljeni z vodilno tehnologijo z dolgim dosegom v realnih voznih pogojih in s hitrim polnjenjem.

Uber načrtuje, da bo do leta 2030 v Evropi postal brezemisijska mobilna platforma
Tudi Uber želi drastično zmanjšati ogljične emisije in do leta 2030 v Evropi postati mobilnostna platforma z ničelnimi izpusti. Ambicije platforme Uber v Evropi vključujejo več kot 100.000 električnih vozil, ki jih bodo upravljali do leta 2025. Kot del tega cilja naj bi vozniki platforme do leta 2025 v sedmih mestih (Amsterdam, Berlin, Bruselj, Lizbona, London, Madrid in Pariz) kar polovico prevoženih kilometrov prevozili z vozili z ničelnimi emisijami.

Izkušnje z električnimi vozili iz prve roke
Kot del širšega partnerstva bosta Kia in Uber izvajala skupne marketinške in izobraževalne kampanje, ki bodo pri Uberjevih voznikih promovirale električna vozila. Kia bo voznikom ponudila testne vožnje, da bodo lahko njena vozila z ničelnimi emisijami spoznali iz prve roke. Kia e-Niro z realnim dosegom 454 kilometrov z enim polnjenjem (različica z baterijo z zmogljivostjo 64kWh) po zaslugi elegantne oblike križanca kombinira funkcionalnost BEV-ja s praktičnostjo. Kabina tega vozila brez izpustov združuje moderno oblikovano, prostorno in robustno notranjost z najsodobnejšo povezljivostjo in infotainment tehnologijo. Polnjenje e-Nirove litij-ionske polimerske baterije do 80 odstotkov traja le 54 minut, če uporabljamo DC (enosmerni tok) hitro polnilnico z zmogljivostjo 100kW.

Kia in Uber bosta še naprej krepila strateško zavezništvo na področju baterijskih električnih vozil na 20 izbranih evropskih trgih, v skladu z naraščanjem povpraševanja.

Podobne objave