Osveženi KIA Sportage

Da bi ohranil svojo konkurenčnost na današnjem hitro razvijajočem se trgu, je Sportage dobil še eno osvežitev, ki mu prinaša malo prenovljeni izgled, posodobitev varnostnih in infotainment tehnologij ter boljše pogonske agregate. Kot drugi najbolj pomemben model Kie v Sloveniji bo tako ohranil svojo prodajno prednost in ostal ljubljenec Slovencev v razredu športnih terencev.

Vizualne spremembe na zunaj niso velike, pa vendar se opazijo. Nekoliko bolj športno zasnovan sprednji odbijač, malo preoblikovana maska in drugačni LED žarometi mu dajo še nekoliko več dinamičnega videza kot doslej. Zadnje luči so malce premaknjene, opcijsko pa imate na voljo tudi okrasno zaščito podvozja pri zadnjem odbijaču.

Več razlik se opazi pri nivoju opreme GT-Line, ki ima še bolj izstopajočo masko motorja, drugačne obliko meglenk in posebno srebrno prevleko zaščite podvozja, niso mu pa ušla tudi posebna platišča.

Ko se usedete v notranjost boste opazili nov volanski obroč, ki je sedaj zaradi boljše ergonomije debelejši in drugačne oblike. Drugačna je tudi oblika zračnih odprtin. Posodobili so tudi voznikovo ploščo z merilniki ter serijsko umestili večji, 7-palčni zaslon, opcijsko pa je na voljo še 8-palčni. Pri opremi GT-Line je volanski obroč odet v perforirano usnje, ima aluminijaste stopalke in črno oblazinjenje stropa.

Na področju varnostnih in asistenčnih tehnologij ima po novem Sportage sistem za varno parkiranje, ki vam prikazuje dogajanje okoli vozila, radarski tempomat s samodejno zaustavitvijo in speljevanjem, ki omogoča tudi samodejno prehitevanje in vračanje na prejšnji vozni pas ter sistem, ki voznika opozarja na zbranost na cesti.

5 motorjev tvori precej pestro motorno paleto. Bencinska 1.6-litrska proizvajata ali 130 (GDI, 97 kW) ali 174 konjskih moči (T-GDI, 130 kW). Turbodizelski 1.6-litrski CRDi proizvede ali 113 (85 kW) ali 134 (100 kW) konjskih moči, dvolitrski turbodizelski motor pa (136 kW) 182 konjskih moči.

Kot prvi v svojem razredu je na voljo tudi kot blagi hibrid. Opremljen je z 48 V litij-ionsko baterijo ter 12 kW elektromotorjem. Elektromotor deluje v tandemu z navadnim motorjem in mu pomaga pri zagonu in pospeševanju ter mu tako znižuje porabo goriva. Baterija se polni sama ob zaviranju s pomočjo sistema za rekuperacijo kinetične energije.

7 let tovarniške garancije in atraktiven izgled s prostornostjo so bili že do sedaj aduti, ki so Sportagea postavljali ob bok tekmecem, z vstopno ceno 17.690 € pa bo tam zagotovo tudi ostal.

Podobne objave