Novi KIA Ceed

Če še niste opazili, je izgubil opuščaj, predvsem zaradi lažjega zapisa, ki po novem ne bo delal preglavic pri sklanjatvah itd … Ravnokar predstavljena KIA Ceed je tako že v naših salonih. Do sedaj jih je bilo prodanih kar 1.28 milijona, s tretjo generacijo pa bo številka rasla še hitreje.

Kako naj ne bi. Samo poglejte ga. Ceed je odrasel in zrasel. Krasijo ga lepe in čiste linije, ki se stekajo v športno dinamično zunanjost, ki je bila korenito predelana. Sprednji konec si sposoja poteze večjega Stingerja. Znižali so ga za 23 milimetrov ter razširili za 20 milimetrov. Ne sliši se veliko, vendar z boljše razporejenimi elementi se to v notranjosti zelo pozna. Predhodnikove okrogline so zamenjale ravne linije, zadnji C stebriček so razširili ter sprednjo masko postavili nekoliko nižje. Nov prepoznavni znak je tudi linija stranskih oken, ki ustvari obliko polmeseca.

Kakor je že bilo omenjeno, je znotraj precej bolj prostoren. Prtljažnik se mu je povečal na 395 litrov, kar je drugo mesto v svojem razredu, bolje razporejena kabina pa doda prostor tako za noge kakor za ramena potnikov. Manjka tudi ne zadosti funkcionalnih predalov za odlaganje predmetov. V Avtomobilih tega segmenta se je mogoče znajti v kraljestvu poceni plastike, kar pa ne boste našli v Ceedu. Vsa plastika je mehka in prijetna na otip, hkrati pa je notranja oprema sestavljena kakovostno in trdno. Izberete si lahko zaključke iz satenastega kroma ali kovine ter oblazinjenje iz naravnega usnja, umetnega usnja ali tkanine.

Na sredi armaturne plošče, zaradi boljše preglednosti rahlo obrnjene k vozniku, boste našli 5, 7 ali 8-palčni zaslon z opcijo satelitske navigacije ter velike izbire sistemov za pomoč vozniku. Osnovni model ima že serijsko vgrajene sisteme za samodejno zatemnitev dolgih žarometov, LED dnevne uči, 15-palčna platišča, tempomat, bluetooth povezljivost, sistem za preprečevanje naleta ter sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu. Opcijsko se lahko sistem za preprečevanje nadgradi s funkcijo za zaznavanje pešcev, doda sistem za zaznavanje vozila v mrtvem kotu, USB priključke, 17.palčna aluminijasta platišča, samodejno dvoconsko klimatsko napravo, kamero ter senzorje za vzvratno vožnjo …

Pogonski agregati:

1.0-litrski T-GDi turbo bencinski motor s 120 konjskimi močmi.
1.4 litrski MPi bencinski motor s 100 konjskimi močmi
1.4 litrski T-GDi turbo bencinski motor s 140 konjskimi močmi. – Možnost DCT avtomatiziranega menjalnika.

1.6 litrski CRDi turbo dizelski motor s 115 konjskimi močmi. Možnost DCT avtomatiziranega menjalnika.
1.6 litrski CRDi turbo dizelski motor s 136 konjskimi močmi. – Možnost DCT avtomatiziranega menjalnika.

Podobne objave