Nova luksuzna limuzina

Kiina nova luksuzna limuzina (od maja naprodaj v Južni Koreji z imenom K9) se bo na ostalih trgih imenovala Quoris, pričakujemo pa jo ob koncu letošnjega leta. Ime izhaja iz angleških besed ‘core’ in ‘quality’, kar naj bi predstavljalo kombinacijo trdnosti, luksuza in visoke tehnologije. Novinka predstavlja pester nabor novih tehnologij, ki jih pri Kii še nismo videli.

Inovativne aktivne varnostne tehnologije
Quoris lahko pri želeni hitrosti ohranja določeno varno razdaljo do spredaj vozečega vozila, in se lahko, če je to potrebno, tudi popolnoma ustavi. Quoris prav tako, zahvaljujoč uporabi inovativnih zvočnih in vizualnih opozoril ter vibriranjem volanskega obroča, voznika opozori na približevanje morebitne nevarnosti. Limuzina ima po trditvah Kiiih inženirjev izjemne sposobnosti spremljanja in zaznavanja sprememb prometnih razmer, saj ves čas sprejema in obdeluje informacije potrebne za
nemoteno brezhibno delovanje takšnega vrhunskega avtomobila.

Napredni pametni radarski tempomat (ASCC)
Kia v Quorisu prvič predstavlja radarski tempomat (Advanced Smart Cruise Control ASCC). Vgrajen v desni del prednjega odbijača, radarski sistem nenehno spremlja cesto pred sabo, vse do razdalje 174 metrov. Voznik lahko preprosto z uporabo stikala na volanskem obroču nastavi razdaljo z izbiro ene od štirih opcij (52, 40, 32 ali 25 metrov pri hitrosti 90 km/h). Seveda se Quoris lahko samodejno popolnoma ustavi, če je to potrebno. Če je postanek krajši od treh sekund in se promet nemoteno odvija
naprej, Quoris samodejno nadaljuje z vožnjo. Če je postanek daljši od treh sekund, voznik mora ročno zagnati vozilo.

Sistem zaznave mrtvega kota (BSD) in sistem za opozarjanje pri spreminjanju voznega pasu (LCA)
Sistem zaznave mrtvega kota (Blind Spot Detection – BSD) vsebuje dva radarja nameščena na zunanjih robovih zadnjega odbijača. Vsak izmed njiju je sposoben zaznati objekte oddaljene do 70 metrov za vozilom in 4 m z vsake strani. BSD sistem se aktivira pri hitrostih večjih od 30 km/h, ko voznika opozori, da vozilo prihaja v območje mrtvega kota – območje veliko približno 4 metre z vsake strani Quorisa in oddaljeno več kot 6 metrov od zadnjega odbijača. V primerjavi z obstoječimi BSD sistemi se
Quorisov radarski BSD sistem lahko pohvali z daljšo zaznavno razdaljo, ki prav pride tudi pri sistemu za opozarjanje pri spreminjanju voznega pasu (Lane Change Assistance – LCA), saj sistem LCA voznika med drugim opozarja tudi na zadaj vozeča vozila. Če sistem oceni, da bi se trk lahko zgodil v manj kot 4,5 sekunde, se opozorilo v obliki trikotnika pojavi na levem ali desnem vzvratnem ogledalu in zaslonu na vetrobranskem steklu. Če se voznik kljub temu ne odzove, pa sledi še zvočno opozorilo.
Voznik ima možnost izklopa omenjenih sistemov.

Sistem spremljanja vozila pri parkiranju in obračanju (AVM)
4 kamere nameščene okrog Quorisa tvorijo sistem spremljanja (Around View Monitor – AVM), ki zagotavlja maksimalno udobje in varnost pri parkiranju in manevriranju pri nižjih hitrostih. Za razliko od večine konkurenčnih sistemov, ki ponujajo ogled dogajanja okrog vozila do 270 stopinj, Quorisov sistem nudi 360-stopinjski ogled v osmih različnih načinih gledanja, ki se prikazuje na velikem zaslonu. Sistem se samodejno izklaplja pri hitrostih večjih od 20 km/h.

Podobne objave

Dodaj odgovor