Novice Kia

KIA v tretjem četrtletju rekordno v Evropi

25.10.2016 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

KIA v tretjem etrtletju rekordno v Evropi

Kia Motors je po podatkih združenja evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA v Evropi v tretjem četrtletju leta 2016 zabeležila rekordno prodajo.

14 % večja prodaja
Do konca letošnjega septembra je Kia v Evropi prodala 337.595 vozil (EU in EFTA), kar predstavlja 14-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, ko so v Evropi prvič registrirali 295.140 vozil Kia. Kiina dvomestna rast tako prehiteva evropsko tržišče, ki je v tem času zraslo za 8 %.

Poskočil tudi tržni delež
Ob večji prodaji je tudi Kiin tržni delež z lanskoletnih 2,7 % poskočil na 2.9 %. Michael Cole, glavni izvršni direktor Kia Motors Europe, je o tem povedal: “V letu 2016 smo predstavili novosti v nekaterih razredih, kjer do sedaj nismo bili prisotni, v drugih pa le še okrepili naš položaj. Vsak naš novi model bo prispeval k boljši prodaji in povečanju tržnega deleža v Evropi. Načrtovano letno rast prodaje smo predhodno že popravili z 9 na 12 odstotkov in počasi se približujemo izpolnitvi
srednjeročnega načrta – 3 % tržnega deleža.”

Sportage podira rekorde
Prodaja Sportaga je večja kot kdajkoli prej – do konca septembra je po vsej Evropi našel že 110.358 novih lastnikov, kar je 36 % več kot v enakem obdobju lani. Sportage se je pri kupcih tako dobro prijel, da je že sedaj presegel celotno lanskoletno prodajo v Evropi, ko je bilo prodanih 105.317 primerkov.

Dober sprejem novincev Nira in Optime
Poleg Sportaga se je odlično izkazal tudi Kiin najnovejši model, hibridni križanec Niro. Od začetka poletja do sredine oktobra ga je domov odpeljalo že okrog 5.000 Evropejcev, še 15.000 strank pa čaka na njegovo izdobavo, ki bo predvidoma izpeljana do konca leta. Prostorni križanec Niro strankam poleg uporabnosti in atraktivnega videza ponuja tudi zelo varčen hibridni motor in nizke emisije CO2 (le 88 g/km).

Sportwagon dodatni veter v Kiin hrbet
Paleta modelov Optima se je poleti razširila s karavansko različico Sportswagon, priključnim hibridom (Plug-in Hybrid) in visokozmogljivo izvedenko GT, zaradi česar se je prodaja Optime povečala za 181% v primerjavi z enakim obdobjem lani. Da za Optimo v Evropi prihajajo še boljši časi, je bilo jasno septembra, ko je na trg prišel novi karavan in med skupno 6.193 prodanimi primerki Optim poskrbel za skorajda dve tretjini (66%) prodaje. Po predvidevanjih bodo nove izvedenke Optime povečale
Kiino prodajo v razredu D, zlasti pri flotnih kupcih.

PREDHODNA NOVICA

KIA 69  na lestvici najboljih globalnih znamk po Interbrandu

KIA 69. na lestvici najboljših globalnih znamk po Interbrandu

“Impresivno rast vrednosti Kie v zadnjh letih lahko razumemo kot neposreden rezultat čedalje večje privrženosti kupcev privlačnemu dizajnu in prednostim Kiine modelne palete, ter globalnim aktivnostim Kie pri razvoju podobe znamke. Zlasti v Evropi temelji Kiina moč na ponudbi športnih terencev in komuniciranju izkušenj zadovoljnih strank.”

11.10.2016 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info

NASLEDNJA NOVICA

Postavitev Kiine nove podobe

Postavitev Kiine nove podobe

Peter Schreyer, glavni dizajner in predsednik pri korporaciji Kia Motors, v teh dneh obeležuje 10 let vodenja oblikovanja novih vozil te korejske znamke. V obdobju njegove oblikovalske ‘vladavine’ je proizvodnja vozil Kia zrasla z 1,1 milijona vozil v letu 2005 na impresivnih 3,05 milijona vozil v letu 2015.

3.11.2016 · Avtohiša Pan-Jan · Avto.info