Prenovljeni Kia Picanto

Poleg novega Ria bomo jeseni ugledali tudi prenovljeno Kio Picanto. V ponudbi bodo nove varnostne in asistenčne tehnologije, novi motorji ter prenovljena zunanjost in notranjost.

Največje vizualne razlike bodo vidne na Športni GT-Line in športno-terenski različici X-Line. Različica  GT-Line ima na vsaki strani nosu rdeče dele GT-Line, medtem ko so pri različici X-Line črni ter podobni zračnim režam. Pri obeh različicah boste opazili nove žaromete in štiridelne kockaste LED dnevne luči. Na zadku je Picanto dobil nove LED luči in tanjšo meglenko. Različica X-Line se pohvali z SUV-ovskimi zaščitnimi pokrovi podvozja, kovinsko imitacijo in logom X-Line ter črnimi obrobami, ki se raztezajo od prednje maske do obrob blatnikov na boku.

Izboljšave v notranjosti so vizualne in tehnološke, najbolj vidna pa je 8,0 palčni zaslon na dotik in 4,2 palčni zaslon med merilniki. V kabini je pri prenovljenem Picantu tudi do 7 zračnih blazin, vključno s kolensko zračno blazino za voznika ter ISOFIX sidrišči.

V Evropi bodo na voljo trije novi bencinski motorji z imenom »Smartstream«. 1.0 T-GDi z največjo močjo 100 KM, 1,0-litrski atmosferski motor s 67 KM in 1,2-litrski DPFI (dual-port fuel injection) motor z največjo močjo 84 KM. Po novem bo na voljo tudi novi samodejni menjalnik.

Prenovljeni Picanto ima tudi veliko novih aktivnih varnostnih sistemov. Sistem za preprečevanje naleta s prepoznavo vozil in pešcev, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, sistem za opozarjanje na nezbranost voznika ter sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu s prilagajanjem oddaljenosti od vozila spredaj in s samodejnim pospeševanjem med prehitevanjem po aktiviranju smerokaza.

Nov je tudi sistem za pomoč pri vzvratni vožnji, ki voznika opozarja in ustavi vozilo, če sistem pri vzvratni vožnji na parkirišču z leve ali desne strani zazna približevanje drugega vozila. Opremljen je z aktiviranjem vseh smernikov v nuji, ki samodejno z utripanjem opozarja na nevarnost približevanja vozilu spredaj, če mora voznik nenadoma ustaviti.

Med drugim je dobil tudi Kiin pomožni stabilnostni sistem, vektorsko zaviranje v zavojih, nadzor zaviranja v ovinkih in sistem za ohranjanje vozila naravnost, ki voznikom pomagajo ohranjati nadzor vozila pri zaviranju in zavijanju.

Podobne objave