KIA obogatila ponudbo modela Optima

Južnokorejski avtomobilski proizvajalec Kia je prejšnji teden evropski javnosti predstavila kar tri nove izvedenke svoje limuzine Optima – hibridno Optimo Plug-in Hybrid, karavansko Optimo Sportswagon in športno različico z nazivom Optima GT.

Plug-in Hybrid med vodilnimi po dosegu v razredu D
Novo hibridno Optimo odlikuje velik doseg, za katerega sta zaslužna elektro motor in učinkoviti 2,0-litrski bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva. Na električni pogon Optima ob ničelnih emisijah CO2 omogoča več kot 54 km vožnje, kar fizičnim in flotnim kupcem zagotavlja izjemno nizke stroške vzdrževanja.

Pri nas že sredi novembra
Kiin prvi priključni hibrid, ki ga pri nas in drugod po Evropi pričakujemo že sredi novembra, odlikujejo atraktivna oblika, izjemna vozna izkušnja, nizki stroški vzdrževanja in minimalen okoljski vpliv.

Hibridna Optima, sprva na voljo le v limuzinski karoserijski različici (drugo leto dobi še karavansko obleko), se od običajne Optime na videz loči po nekaj zunanjih podrobnostih (najbolj izstopajo modre obrobe na maski, bokih in zadku, kjer se tudi sveti oznaka ‘EcoPlugin’), ki poleg vizualnega razlikovanja prispevajo tudi k znižanju količnika zračnega upora. Novo vozilo poganja litij-polimerski baterijski sklop z zmogljivostjo 9,8 kWh, uparjen s 50-kilovatnim elektro motorjem, ki lahko na
elektriko prevozi 54 km pri hitrosti 120 km/h, to pa ga uvršča med vodilne v razredu po dosegu zgolj na električni pogon.

Ko zmanjka elektrike, se v vozilu vklopi inovativni 2,0-litrski bencinski GDI štirivaljnik z oznako ‘Nu’ z močjo 115 kW (156 KM) in navorom 189 Nm, ki tako kot pri običajni različici moč prenaša preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. Skupna moč motorja znaša 151 kW (205 KM) pri 6.000 vrtljajih na minuto, največji skupni navor pa 375 Nm pri 2.300 vrt./min. Kljub temu, da pospešek pri 1.705 kg težki limuzini ni v ospredju, hibrid od 0 do100 km/h pospeši v 9,4 sekunde, kar je 0,6 sekunde
hitreje kot pri predhodniku, vzporednemu hibridu.

Novo hibridno limuzino odlikuje tudi inovativno skladiščenje baterije za zadnjimi sedeži in v dvojnem dnu, zaradi česar je zadaj na voljo 370 litrov prostornine. Kot smo pri Kii že vajeni, hibridna Optima prinaša zelo bogato serijsko opremo. Ta med drugim vključuje navigacijski sistem z 8-palčnim zaslonom na dotik in DAB+ digitalni radio. To je obenem prvi Kiin model, ki nudi storitev Android Auto™, delujočo na vseh Android telefonih, ki jih poganja 5.0 (Lollipop) ali novejše različice, ter
Apple CarPlay™ (iPhone 5 ali novejši), ki bo na voljo proti koncu leta.

Android Auto™ uporabniku omogoča povezovanje njegovega pametnega telefona in dostopanje do aplikacij s pomočjo vgrajenega infotainment sistema, kot npr. glasovno ukazovanje navigacije Google Maps, prostoročno telefoniranje in tekstanje ter prepoznavo glasu. Android Auto™ prav tako omogoča predvajanje glasbe iz Google Play Music. Apple CarPlay™, ki bo na voljo ob koncu leta, omogoča popolno glasovno ukazovanje telefonu s Sirijem, kar vključuje npr. navigacijo preko Apple Maps, klice in
narekovanje besedil. Apple CarPlay™ podpira tudi ostale avdio aplikacije, kot npr. predvajanje glasbe ali avdio knjige, ki jih uporabnik prenese s svojim iPhoneom.

Avdio-navigacijski sistem ponuja popolno povezljivost  z najnovejšimi podatki (Kia Connected Services). Sistem, ki ga zagotavlja TomTomTM, ponuja širok nabor povezljivosti, ki med drugim vključuje promet v živo, opozarjanje na hitrostne kamere, lokalno iskanje in vremensko napoved. Na evropskem tržišču je sistem 7 let od dneva nakupa kupcem na voljo popolnoma brezplačno. Avdio sistem je serijsko opremljen s šestimi zvočniki, kupci pa si lahko dodatno omislijo zmogljivi premijski Harman
Kardon Premium z močjo 590 vatov, z 10 zvočniki, zunanjim ojačevalcem, tehnologijo za obnovo glasbenih datotek Clari-FiTM MP3 in Harman Kardonovo napredno surround tehnologijo QuantumLogicTM.

Optima ponuja brezžično polnjenje mobilnih naprav, ki se nahaja v osrednjem predalu sredinske konzole. Brezžični polnilec z močjo 5W uporabnikom omogoča mobilno polnjenje telefona. Z ‘zaznavo tujega predmeta’ se polnilni sistem aktivira, ko v odlagalnem predalu zazna kompatibilno napravo in opozarja uporabnika, ko ob zapuščanju vozila v njem pusti mobilnik. Sistem na zaslonu inštrumentne plošče prikazuje stanje napolnjenosti baterije in z uporabo varnostnega sistema preprečuje pregrevanje med
uporabo.

Optima Sportswagon – elegantni karavan, narejen izključno za Evropo
Kia je prejšnji teden predstavila tudi karavansko različico Optime, ki se ponaša z deljivo zadnjo klopjo (v razmerju 40:20:40) in zajetnim prtljažnikom s 552-litrsko prostornino, ki se pri povsem podrtih sedežih v drugi vrsti poveča na izjemnih 1.686 litrov. Glavnina kupcev v Evropi se bo po pričakovanjih odločila za karavansko različico, ki bo tako kot limuzina postregla z vsemi tehničnimi in varnostnimi dobrotami ter popolnim udobjem.

Tehnološka oprema med drugim vključuje: napredni tempomat (ASCC), samodejno zaviranje v sili (AEB), opozarjanje na nenadno spreminjanje voznega pasu (LKAS), samodejno prižiganje dolgih luči (HBA), opozarjanje na hitrostne omejitve (SLIF), sistem za zaznavanje mrtvega kota (BSD), opozarjanje na premikajoče predmete pri vzvratni vožnji (RCTA) in še veliko drugega. Cene karavanske Optime Sportswagon se začno od 28.690 EUR, v primerjavi s primerljivo opremljeno limuzino je karavan dražji za 2.000
evrov, pri nas pa jo, tako kot priključnega hibrida, pričakujemo sredi novembra.

Kia Optima GT 2.0 T-GDI – najzmogljivejša Kia v Evropi
Optimo GT, ki je namenjena zgolj evropskemu trgu, poganja Kiin novi 2.0 T-GDI bencinski motor. Motor, v celoti narejen iz aluminija, proizvaja 180 kW (245 KM) pri 6.000 vrt./min, ponaša pa se z največjim navorom 350 Nm med 1.350 in 4.000 vrtljaji na minuto. Optima GT, ki bo na voljo v limuzinski in karavanski različici, predstavlja prvo uporabo tega motorja v Evropi. Motor je namreč razvit za ameriško tržišče, kjer je Optima ena najbolje prodajanih limuzin.

Optima GT se lahko pohvali s povprečno porabo 8,2 l/100 km in emisijami CO2 191 g/km (kombinirano, novi evropski vozni cikel), ter pospeškom 7,4 sekunde od 0 do 100 km/h (Sportswagon 7,6 sek.). Zahvaljujoč zmogljivemu turbopolnilniku za vmesni pospešek od 60 do 100 km/h potrebuje le 3,7 sekunde (Sportswagon 3,8 sek.). Največja hitrost je elektronsko omejena na 240 km/h (Sportswagon 232 km/h), s čimer je GT najhitrejše Kiino vozilo, ki so ga kdaj naredili za Evropo.

Glede na to, da gre za ekskluzivno, nišno različico, bo Optima GT za Kio zelo pomembna pridobitev. Predstavlja Kiinega zastavonošo, ki bo v očeh kupcev nedvomno dvignil podobo Optime in znamke Kia. 

Kia v Evropi s kar 10 modeli in 17 izvedenkami
Vse tri nove izvedenke se bodo sredi novembra priključile limuzinski Optimi in hibridnemu križancu Niro, ter še dodatno obogatile Kiino modelno paleto v Evropi, ki zdaj ponuja 10 modelov in 17 izvedenk.

Podobne objave

Dodaj odgovor