KIA je trendu elektrifikacije sledila tudi pri novem Sorentu

Hibridna različica Sorenta kombinira izjemno praktičnost z nizkimi operativnimi stroški in visokimi zmogljivostmi, kar še dodatno povečuje privlačnost Sorenta v razredu velikih SUV modelov. Priključno hibridna različica kombinira močan turbobencinski motor z zmogljivim eklektičnim sklopom, kar omogoča povem brez emisijske krajše vožnje. Temelj 4. generacije Sorenta je nova platforma z veliko karoserijo, ki omogočata prostorno kabino, velik prtljažnik in 5 ali 7 sedežev.

Priključno hibridni Sorento je poleg oznake »najčistejši« obenem tudi najmočnejša različica naprodaj v Evropi. Pogonski sklop sestavljata 1.6-litrski T-GDI motor s 180 konjskimi močmi in 265 Nm navora ter elektromotorjem, ki proizvede 93 konjskih moči in 304 Nm navora. Skupna moč sklopa je tako 265 konjskih moči in 350 Nm navora. Elektromotor napaja baterija s kapaciteto 13,8 kWh, kar zadošča za približno 48 kilometrov električnega dosega.

Moč pogonskega sklopa se na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. Menjalnik vzporedno omogoča polno moč motorja in elektromotorja, rezultat pa je hipni pospešek pri katerikoli hitrosti ter neposreden dostop do baterijske moči pri višjih hitrostih. Novi Sorento prinaša Kiino prvo uporabo neodvisnega vodnega hlajenja baterije, ki omogoča optimalno delovanje in učinkovitost visokonapetostnega baterijskega sklopa.

Po zaslugi nove platforme je baterijskemu sklopu navkljub Sorento zelo prostoren. 7-sedežna različica ima v prtljažniku 809 litrov uporabne prostornine, 5-sedežna pa kar 898 litrov. Ko v 7-sedežni različici postavite pokonci šesti in sedmi sedež, ostane v zadku še vedno 179 litrov uporabne prostornine.

Vizualno priključno-hibridni Sorento ne prinaša sprememb na zunanjosti vozila, prav tako pa je edina sprememba v notranjosti v grafikah na osrednjem 12,3-palčni digitalni instrumentalni plošči, ki vam omogoča spremljanje stanja napolnjenosti baterije, električnega toka in bencinske moči. Infotainment sistem z 10,25-palčnim zaslonom na dotik omogočajo enostavno lociranje polnilnih mest na poti.

Infotainment sistem omogoča polno integracijo pametnega telefona s platformama Apple CarPlay in Android Auto. Na voljo je tudi BOSE avdio sistem z 12 zvočniki, ter ambientalna osvetlitev, ki uporabnikom ponuja na izbiro kar 64 barv osvetlitve kabine. Sorento prav tako ponuja Kiin inovativni sistem UVO Connect, ki vozniku nudi pomembne informacije zahvaljujoč povezljivosti zaslona na dotik in njegovega pametnega telefona. Storitve Kia Live omogočajo prometne informacije v živo, vremensko napoved, zanimive točke, ter podrobnosti o morebitnih parkirnih mestih ob cestah in na urejenih parkiriščih poleg bližnjih polnilnih mest. UVO Connect prav tako voznikom omogoča pošiljanje rute vozilu pred pričetkom potovanja ter preverjanje lokacije vozila kadarkoli.

Seznam naprednih asistenčnih in varnostnih sistemov pod imenom ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), je precej dolg. Na voljo so sistem za preprečevanje naleta z zaznavo pešcev, kolesarjev in vozil in »FCA križišče«, ki zaznava vozila v križiščih med zavijanjem, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, spremljanje okolice vozila in sistem za preprečevanje trka z vozili v mrtvem kotu, inteligentni sistem za opozarjanje na omejitve hitrosti, radarski tempomat s funkcijo Stop&Go in navigacijski radarski tempomat, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, opozarjanje na nezbranost voznika in pomoč pri vožnji na avtocesti. Prav tako ponuja sistem za pomoč pri vzvratni vožnji s pomočjo pri vzvratnem parkiranju in asistenco pri preprečevanju trka pri vzvratni vožnji. Sorentov sistem za varno zapuščanje vozila zaznava vozila ali kolesarje, ki prihajajo od zadaj ali z boka, ko je Sorento parkiran ali miruje, ter zvočno in vizualno opozarja potnike, ko poskušajo odpreti vrata.

Novi Sorento je dobil tudi Kiin prvi večstopenjski zavorni sistem, ki vozilu omogoča, da zmanjša resnost sekundarnih trkov. Sistem samodejno zavira, ko se po začetnem trku sprožijo zračne blazine ter tako ščiti potnike pred sekundarnim čelnim ali bočnim trkom.

Novega Sorento priključnega hibrida bodo za Evropo proizvajali v tovarni Hwasung v Južni Koreji. Prodaja v Evropi se bo pričela v začetku 2021. Tako kot ostale Kie bo tudi novi priključni hibrid Sorento serijsko ponujal najdaljšo evropsko garancijo – 7-letno garancijo, ki velja za celotno vozilo (vključno z elektromotorjem in baterijskim sklopom) in sicer do 150.000 prevoženih kilometrov (prva 3 leta brez omejitve števila prevoženih kilometrov).

Za več informacij kontaktirajte enega izmed naših prodajnih svetovalcev za vozila znamke KIA.
Kontakte najdete tu.

Podobne objave