Novice Kia

Kia in UEFA mladim beguncem podarjata nogometne čevlje

30.5.2019 · KMAG · Avto.info

Kia in UEFA mladim beguncem podarjata nogometne evlje

Nekdanji svetovno znani nogometaš Deco se je nedavno sestal s predstavniki jordanskega begunskega centra Za’atari ter jim na olimpijskem stadionu v azerbajdžanskem Bakuju svečano izročil na stotine nogometnih čevljev. Dejanje je bilo zadnji korak človekoljubne akcije, ki sta jo skupaj izpeljali korporacija Kia Motors in evropska nogometna zveza UEFA s svojo fundacijo za otroke, da bi begunskim otrokom olajšali igranje nogometa, ter jih navdihnili, da uresničijo svoje sanje.

Okrog 700 zbranih parov nogometnih čevljev, ki se jim bo v kratkem pridružilo še kar nekaj, bodo v prihodnjih tednih izročili sirskim otrokom v begunskem centru Za’atari. Med trajanjem izločilnih bojev letošnje lige Europa so predstavniki Kie in Uefine fundacije obiskali številna mesta po Evropi ter spodbujali nogometne navijače, da podarijo svoje odvečne nogometne čevlje in trenirke. Pri Kiinih zastopnikih in na turneji si je več kot 145.000 navijačev od blizu ogledalo pokal lige UEFA Europa
League Trophy, ki je bil med drugim na ogled po šolah, klubih in mestnih središčih Ženeve, Seville, Berlina, Londona, Milana, Moskve in Pariza.
 
“Vsakdo, ki je kdajkoli igral nogomet, se ne glede na raven igranja spomni svojega prvega para nogometnih čevljev. Navijači širom Evrope s podarjanjem čevljev ljudem niso samo omogočili, da igrajo nogomet pod boljšimi pogoji, temveč so ustvarili tudi trajen spomin na ta dogodek,” pravi Deco, ki je nogomet igral pri klubskih velikanih, kot so Porto, Barcelona in Chelsea. “Srečanje s predstavniki Za’atarija, ki so me seznanili z izzivi, s katerimi se soočajo tamkajšnji mladi igralci, je bilo
ganljivo. Zelo pozitivno je, da Kia in Uefina fundacija za otroke omogočata navijačem, da podprejo begunce.”

Med kampanjo so se navijači družili z ambasadorji turneje – nekdanjimi vrhunskimi nogometaši, kot so Lothar Matthäus, Andrés Palop, David Seaman, Eiður Guðjohnsen, Andrej Aršavin, Youri Djorkaeff in Filippo Inzaghi.

“Uefina fundacija za otroke je pomagala pri zagotavljanju nogometnih igrišč za begunce v Jordaniji, ki pa doslej niso imeli nogometnih čevljev. Zahvaljujoč radodarnosti nogometnih navijačev po vsej Evropi bodo lahko zdaj mladi igrali pod precej izboljšanimi pogoji skozi celo leto,” je dejal Guillaume Sabran, vodja sponzorstev in licenciranj pri Uefi. “V imenu UEFA se želim zahvaliti vsakomur, ki je podprl kampanjo, družbi Kia pa za ustvarjanje platforme za navijače, ki so omogočili
izboljšanje razmer za tiste, ki živijo v težkih pogojih, a z nami delijo enako strast do čudovite igre.”
 
Yong-Won Cho, podpredsednik in vodja marketinga pri Kia Motors, je dejal: “Bilo nam je v čast, da smo navijačem po vsej Evropi omogočili, da podarijo svoje nogometne čevlje. Kampanja je zgovoren prikaz moči, ki jo ima nogomet. Zelo navdihujoče je videti na stotine navijačev na naši turneji, kako izboljšujejo življenja tistih, ki imajo manj sreče v življenju. V imenu Kia Motors se želim zahvaliti prav vsakemu.”

Finalno srečanje Evropske lige med londonskima velikanoma Chelsea in Arsenal bo nocoj na olimpijskem stadionu  v azerbajdžanski prestolnici Baku. Kot uradni avtomobilski partner Evropske lige UEFA je Kia Motors organizatorju predala v uporabo 90 vozil.

PREDHODNA NOVICA

Dizel  zakaj e

Dizel, zakaj že?!

– Ceed z 1,4-litrskim turbo motorjem je prijetno zmogljiv in presenetljivo varčen
– S ceno 18 tisoč evrov je tisočaka cenejši kot v kombinaciji z dizelskim motorjem

28.5.2019 · Anže Jamnik · Avto.info

NASLEDNJA NOVICA

Natanneja ocena preostalega dosega in prilagajanje navora glede na bruto maso vozila

Natančnejša ocena preostalega dosega in prilagajanje navora glede na bruto maso vozila

Izračunavanje največje dovoljene mase vozila med vožnjo pomeni, da se lahko navor električnega vozila prilagaja z namenom doseganja čimvečje prevožene razdalje – maksimalnega izkoristka ocenjenega preostalega dosega. To zmanjša morebitno zdrsavanje koles in posledično zmanjšanje trenja, ko vozilo prevaža manj tovora, s čimer se poveča komercialna učinkovitost.

8.6.2019 · KMAG · Avto.info