KIA Europe s kadrovsko okrepitvijo

Kia Europe je nedavno imenovala Sjoerda Knippinga za novega direktorja izdelkov in načrtovanja. Knipping bo delal v Kiini evropski centrali v Frankfurtu, kjer bo neposredno sodeloval z izvršnimi menedžerji.

Knipping bo zadolžen za uresničevanje marketinške strategije lansiranja novih modelov in uvajanje storitev Kia UVO Connect
Knipping bo odgovoren za oblikovanje Kiine evropske strategije lansiranja novih izdelkov, ki bodo del prenove znamke, ter prihoda številnih novih modelov, med katerimi bo do leta 2027 predstavljenih 7 povsem novih izključno električnih vozil. Knipping bo pomagal tudi pri vzpostavitvi digitalnega okvira izdelkov, ki se bo osredotočal na tehnologije povezljivosti in storitev Kia UVO Connect (KUC).

Strokovnjak z več kot 20-letnimi izkušnjami v avtomobilskem sektorju
Knippinga odlikujejo več kot 20-letne izkušnje s področja avtomobilske dejavnosti. Med drugim je od leta 2011 zasedal različne funkcije v marketingu in prodaji pri Kiini nizozemski podružnici, kjer je bil nazadnje direktor komerciale.

Ob svojem imenovanju na položaj direktorja izdelkov in načrtovanja pri Kia Europe je Knipping dejal: “Zelo sem vesel in hkrati ponosen, da se mi je ponudila takšna edinstvena priložnost. V preteklih letih je Kia zasedla trden položaj med najbolj prodajanimi avtomobilskimi znamkami ne le na Nizozemskem, temveč tudi v Evropi. Za ta uspeh so zaslužni moderna, vsestranska in dobro zapolnjena modelna ponudba, neprekosljiva 7-letna tovarniška garancija in močna zastopniška mreža. Poleg vsega tega
se je Kia razvila v enega glavnih igralcev na področju elektrificirane mobilnosti.”

“Veselim se izzivov na vseevropskem nivoju, kjer se bomo učili iz preteklih izjemnih dosežkov in uspešno nadaljevali.”

Jason Jeong, predsednik Kia Europe, je povedal: “To je zelo vznemirljivo obdobje za Kio, saj sledimo naši strateško pomembni prenovi znamke. Začenjamo novo in vznemirljivo obdobje razvoja električnih vozil, ki se začne v drugi polovici leta s prihodom zelo zmogljivega izključno električnega modela.

“Sjoerdova strokovnost na tem področju ter njegove bogate izkušnje na vseh področjih načrtovanja in cenovnega pozicioniranja vozil bodo za nas neprecenljivi, saj naše evropsko potovanje pravkar dobiva zagon.”

Knipping, rojen leta 1973 v Amsterdamu, je končal študij mednarodnega poslovanja na univerzi v Maastrichtu. Svojo avtomobilsko kariero je začel pri Fordu v Kölnu, kjer je delal na področju financ in cenovnega pozicioniranja. Leta 2011 se je pridružil nizozemski podružnici Kie, ki se je leta 2018 na tem trgu zavihtela med 5 najboljših znamk. Dve leti kasneje, ko je Covid-19 dodobra premešal karte na avtomobilskem trgu, pa so dosegli 7,5-odstotni tržni delež, največji v zgodovini znamke na
Nizozemskem, s čimer so prispevali svoj delež k uspehu Kie v Evropi.

Podobne objave