Vedno z vami!
Servisne delavnice, tehnični pregledi in registracije vozil potekajo nemoteno v Trebnjem in v Ivančni Gorici. Kljub temu, da smo zavoljo vašega in našega zdravja salona vozil KIA in Škoda začasno zaprli, smo vam še vedno povsem na voljo preko telefona, klepetalnika na naši spletni strani, e-poštnih sporočilih in družbenih omrežjih. V primeru, da bivate v drugi občini in bi želeli opraviti tehnični pregled ali servis, izpolnite izjavo za prehod v drugo občino, ali pa nam pišite in vam bomo izjavo posredovali.
Več informacij in kontakti

Novice Kia

Bistvena je oblika

4.11.2020 · Borut Fakin · Avto.info

Bistvena je oblika

Xceed je gotovo najbolj privlačen in najbolj poseben član zdaj že zelo pestre družine modelov ceed. O tem, kako zelo poseben je, priča dejstvo, da si s kombilimuzino deli le sprednja vrata. Je križanec, ki ne ponuja štirikolesnega pogona in zato stavi predvsem na postavljaški videz, h kateremu največ prispevajo poudarjeni blatniki in velika platišča.

Po različici z 1,4-litrskim štirivaljnikom in ročnim menjalnikom ter tisto z litrskim trivaljnikom smo pod drobnogled dobili še kombinacijo z 1,4-litrskim strojem in dvosklopčnim menjalnikom. Ta se s turbobencinarjem, ki zmore 103 kilovate (140 KM), dobro razume in prestavlja pričakovano hitro ter skoraj neopazno. Le pri speljevanju je nekoliko zaspan. Zato avtomobil, da se zgane, tudi ob odločnem pritisku na plin potrebuje kakšen trenutek več kot tisti z ročnim menjalnikom. S pospeškom od 0
do 100 kilometrov na uro v 9,5 sekunde ni rekordno hiter, a zagotavljamo vam, da večina ne bo potrebovala več. Motor deluje uglajeno, poraba se giblje od sedem do osem litrov na 100 kilometrov. 

Ta pogonski sklop se najbolje poda postavljaškemu imidžu tega modela.

S tem pogonskim sklopom je Xceed zelo prijeten, a ne moremo se znebiti občutka, da so pri Kii pri njem stavili malce preveč le na videz. Lahko bi, denimo, poskrbeli za boljšo zvočno zatesnitev kabine, v kateri je pri avtocestnih hitrostih razmeroma hrupno. Precej očitno se namreč sliši kotaljenje razmeroma velikih in širokih koles, ki so takšna predvsem zaradi videza. A oblika, zaradi katere je to gotovo najbolj privlačen ceed, ni zastonj. Xceed je namreč za dobre tri tisočake dražji od
kombilimuzine, za to pa dobite tudi malce večji prtljažnik. 

In koliko stane? Testni je stal dobrih 32 tisoč evrov. A brez skrbi. Tu so akcijski popusti do osem ali celo devet tisočakov.

PREDHODNA NOVICA

Novi prvi mo skupine Hyundai Kia

Novi prvi mož skupine Hyundai-Kia

Skupina bo pod vodstvom Euisuna Chunga odprla novo poglavje v svoji zgodovini. S sprejetjem vizije ‘Skupaj za boljšo prihodnost’ bodo razvijali in pridobivali ključne tehnologije ter zmogljivosti za premagovanje tržnih negotovosti, vključno s COVID-19.

4.11.2020 · KMAG · Avto.info

NASLEDNJA NOVICA

Avtomobilska skupina Hyundai Kia je najnoveji delniar podjetja IONITY

Avtomobilska skupina Hyundai-Kia je najnovejši delničar podjetja IONITY

Skupina Hyundai Motor Group (HMG) se je pridružila mreži IONITY, največji evropski mreži hitrih polnilnic, v kateri je postala strateški partner in delničar.

6.11.2020 · KMAG · Avto.info