Azijska premiera športne kombilimuzine Kia Stinger

Nova Kiina športna kombilimuzina Stinger je na avtomobilskem salonu v Seulu pravkar doživel domačo, azijsko premiero. Stinger, ki so ga poleg že videne rdeče predstavili tudi v novi živo rumeni barvi, je razstavljen poleg koncepta GT iz leta 2011, ki je bil osnova za končni dizajn, prilagojen serijskemu vozilu.

V virtualni resničnosti predstavljene asistenčne tehnologije
Poleg Stingerja Kia na salonu predstavlja svojo futuristično tehnologijo – gledališče za virtualno resničnost (VR), kjer si lahko obiskovalci ogledajo Kiine asistenčne sisteme za pomoč vozniku DRiVE WISE ter preizkusijo interaktivne sisteme povezljivosti med vozili ter med njimi in okoljem.

Azijska premiera športne kombilimuzine Kia Stinger
Kiina zmogljiva športna kombilimuzina, prvič predstavljena na azijskem trgu, prinaša duh zgodovinskih gran turismov – zmogljivih, elegantnih vozil, ki prevažajo hitro in v slogu. Stinger se postavlja z estetiko, za katero se bodo obračale glave, prostornostjo za pet potnikov in njihovo prtljago, stabilno, a vznemirljivo vožnjo z izjemno vodljivostjo in zadnjim pogonom.

Stinger bo tudi v Koreji – tako kot v Evropi – naprodaj ob koncu leta, ko bo na voljo s tremi zmogljivimi motorji. Vstopni 2,2-litrski turbodizelski motor, ki bo v Evropi predstavljal glavnino prodaje, proizvaja 147 kW (200 KM) pri 3.800 vrtljajih na minute, največji navor 440 Nm, ki je voznikom na voljo v razponu od 1.750 do 2.750 vrt./min, omogoča pospešek vozila od 0 do 100 km/h v 7,7 sekundah, njegova največja hitrost pa je omejena na 225 km/h.

Vstopni bencinski motor je 2,0-litrski turbo štirivaljnik Theta z močjo 188 kW (255 KM) pri 6.200 vrt./min. Njegov največji navor 353 Nm je na voljo od 1.400 do 4.000 vrt./min. Vrh Stingerjeve motorne ponudbe je 3,3-litrski twin-turbo V6 ‘Lambda II’ bencinski motor z največjo močjo 272 kW (370 KM) pri 6.000 vrt./min in navorom 510 Nm od 1.300 do 4.500 vrt./min. S pospeškom 5,1 sekunde od 0 do 100 km/h je 3,3-litrski šestvaljnik postal Kiino serijsko vozilo z najhitrejšim pospeškom v vsej
njeni 76-letni zgodovini, in se ustavi pri končni hitrosti 270 km/h.

Stinger bo na voljo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom ter aktivnimi varnostnimi tehnologijami DRiVE WISE in elektronsko nastavljivim sistemom vzmetenja. Voznik bo lahko izbiral med petimi načini vožnje, ki se prilagajajo njegovemu slogu, kar omogoča bolj športno vožnjo in vodljivost, ali bolj sproščeno, gran turismo uživaško vožnjo na dolge razdalje – ter vse, kar je med tema skrajnostima.

Novi detajli iz ogljikovih vlaken
Kia Stinger, ki je razstavljen na salonu v Seulu, z novo živorumeno karoserijsko barvo, nekoliko predrugačenimi motornim pokrovom, zračnimi režami in motorno masko iz ogljikovih vlaken prinaša nekaj oblikovalskih rešitev, ki poudarjajo Stingerjeve subtilne obline in mišičast videz. Stinger je prvič razstavljen poleg koncepta Kia GT, ki je bil predstavljen leta 2011 na salonu v Frankfurtu in je služil kot navdih za nastanek Stingerja kot serijskega vozila. Njegova navzočnost na salonu v Seulu
obiskovalcem omogoča, da si pobliže ogledajo, kako je Kia oblikovanje svojega drznega in za to znamko nepričakovanega koncepta prilagodila Stingerju, ki gre čez nekaj mesecev v množično proizvodnjo.

Interaktivna razstava tehnologij povezljivosti in avtonomne vožnje
Kia bo na razstavnem prostoru na salonu v Seulu obiskovalcem ponudila tudi možnost preizkušanja asistenčnih sistemov DRiVE WISE, pri čemer bo napredni asistenčni sistem za pomoč vozniku (ADAS) mogoče preizkusiti v gledališču za virtualno resničnost (VR). DRiVE WISE uteleša Kiino filozofijo ustvarjanja pametnih, varnih vozil in izboljšanja varnosti za vse udeležence v prometu. VR gledališče obiskovalcem omogoča popolno interakcijo s Kiinimi futurističnimi asistenčnimi tehnologijami, ki so v
pomoč vozniku in se ob tem več naučijo o načinih, na katere bodo te inovacije oblikovale vožnjo v prihodnosti.

Obiskovalci bodo lahko preizkusili različne tehnologije, ki so že na voljo pri novih vozilih, kot npr. radarski tempomat (ASCC) in samodejno zaviranje v sili (AEB), ter dobili vpogled v razvoj tehnologije, ki bo v prihodnje izboljšala varnost vožnje in povečala udobje. DRiVE WISE vključuje tudi Kiino napredno tehnologijo, ki spremlja delovanje kamer in senzorjev s ciljem lajšanja vožnje in preprečevanja trkov.

Kia prav tako predstavlja številne povezljivostne tehnologije, ki prinašajo inovativne funkcije ‘vozilo-dom’ in bodo nekoč omogočale medsebojno komunikacijo med vozilom in domom. Uporabniki bodo preko popolnoma interaktivnega zaslona Kiinega avdio-vizualnega navigacijskega sistema iz svojega vozila lahko dostopali do domačega TV sprejemnika, luči in hišnega sistema ogrevanja; ali od doma zagnali vozilo in prilagodili gretje oziroma hlajenje ter tako povečali udobje v kabini že od samega
začetka vožnje.

Kiine povezljivostne tehnologije predstavljajo prihodnja, pametno zasnovana povezana vozila, ki bodo bolj komunicirala z okoljem ter tako zagotavljala večjo varnost in udobje.

Podobne objave