Matrični LED žarometi pri prenovljeni Škodi Superb.

Škoda se je že pri Scali in Kamiqu dokazala kot mojstrica v napovedovanju in ustvarjanju navdušenja nad prihajajočim modelom. Pri prihajajoči prenovi Superba ni nič drugače. Najprej so podražili s skico oblike, zdaj pa z novimi LED matričnimi žarometi, ki jih do sedaj ni imela še nobena Škoda.

Kaj pa to pravzaprav pomeni? Matrica je po domače povedano mreža ali razpredelnica. Matrični žaromet nima več le enega snopa ampak pred sebe sveti mrežo snopov svetlobe, ki delujejo kot celota. Matrični žaromet je nato povezan v sistem, ki s kamero na vetrobranskem steklu spremlja cesto pred vami in samodejno prižiga in ugaša posamezne snope dolgega žarometa.

Primeri:

Ponoči se vpzite po podeželski cesti, s prižganimi dolgimi matričnimi žarometi. Kamera spremlja nasproti vozeči promet. Ko kamera zazna svetlobo žarometov nasproti vozečega vozila, računalnik zatemni tiste snope dolgih žarometov, ki bi vozniku nasproti vozečega avtomobila svetili v vozilo Ko se avto premika proti vam računalnik ugaša in prižiga snope tako, da žarometi nikoli ne posvetijo v nasproti vozeči avto, medtem ko je večina dolgih žarometov v vašem vozilu ves čas prižganih.

Isto se zgodi, ko se peljete za avtomobilom. Vaše vozilo ugasne snope, ki svetijo v avto pred vami in tako z dolgimi žarometi osvetljuje le na vsako stran pred vami vozečega vozila.

Kamera celo zaznava prometne znake in ugaša snope, ki svetijo v njih, saj se prometni znaki ob močni svetlobi dolgih žarometov preveč bleščijo in lahko zaslepijo voznika. Pomembno je še omeniti, da so kratki žarometi ves čas prižgani, da nimate na območju ugasnjenih dolgih snopih popolne teme.

Avtomatizacija je v imenu varnosti na cesti prešla že v vse segmente avtomobila. S pametnimi matričnimi LED žarometi tako ne boste nikoli zaslepili nasproti vozečega voznika, pa tudi veliko več časa boste imeli osvetljene veliko več ceste pred sabo.

Podobne objave