Družbeno-ekonomske koristi Kiine prisotnosti v Evropi

Novo poročilo, ki ga je izdalo vodilno neodvisno evropsko ekonomsko svetovalno podjetje London Economics, je potrdilo pomemben prispevek družbe Kia Motors Europe k evropskemu gospodarstvu.

Kia v Evropi zaslužna za 184.000 zaposlitev
Novo poročilo z naslovom The economic and societal benefits deriving from the presence of Kia in Europe (Ekonomske in družbene koristi pristonosti Kie v Evropi) ugotavlja, da je Kia s svojo prisotnostjo v Evropi zaslužna za zaposlitev kar 184.386 ljudi, ki so bodisi zaposleni neposredno pri njej ali pa posredno v dobaviteljski verigi, prodaji in distribuciji.

Kia leta 2016 v Evropi plačala 1,2 mlrd. evrov davkov
Vključno s carinami ter davki od prodaje in prihodkov je Kia v letu 2016 različnim evropskim vladam plačala 1,2 milijarde evrov v obliki davkov, kar je pomemben prispevek k podpiranju gospodarstva po vsej Evropi. Ti podatki so v primerjavi z letom 2013 večji za skorajda 39 %, ko je Kia plačala 865 milijonov evrov davkov.

Evropskemu gospodarstvu skupno 7,6 mlrd. evrov
Dodatnih 7,6 mlrd. evrov so v Evropi vredne raziskave in razvoj, proizvodnja, dobave, prodaja in distribucija. Poročilo London Economics ugotavlja, da Kia evropskemu gospodarstvu skupno prispeva okrog 7,6 milijarde evrov. Ta znesek izhaja iz bruto dodane vrednosti (‘gross value added’) Kiinih evropskih operacij, ki upošteva ekonomski prispevek posameznih delov k bruto domačemu proizvodu in predstavlja vrednost blaga in storitev, ki so nastali zaradi Kiinih neto vhodnih stroškov. 

Kiin proizvodni obrat v slovaški Žilini neposredno nudi polno zaposlitev več kot 3.800 ljudem. Kia je lani za svojo edino evropsko tovarno kupila zaloge v vrednosti 5,2 milijarde evrov, od česar so jih pri evropskih dobaviteljih nabavili za 3,8 milijarde evrov (73 odstotkov). Kia je v letu 2017 v tovarno vložila 130 milijonov evrov z namenom priprave proizvodne linije za nove modele.

Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors Europe, ob tem pravi: “Kia je uresničila večmilijardno naložbo v Evropi, ki koristi našim strankam, zaposlenim in širši skupnosti po vsej celini. Poročilo ugotavlja obseg našega skupnega prispevka evropskemu gospodarstvu in naši predanosti razvoju izdelkov in same proizvodnje, kar bo še naprej omogočalo rast koristi.”

V letu 2016 je Kia v EU prodala 435.316 vozil, kar je 12,7 % več v primerjavi z letom 2015, s čimer ji je pripadlo 2,9 % tržnega deleža. V prvi polovici leta 2017 je Kia prodala 251.472 vozil, kar je 9,5 % več kot v enakem obdobju lani, s tem dosežkom pa je povečala svoj tržni delež na 3,0 %.

Podobne objave